افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

آیا وقتی روی خونتان راه می روید، کف پارکت شما جیرجیر می کند؟ اون بیچاره داره عذاب میکشه اینجوری درستش کن

  • کد خبر : 152415
آیا وقتی روی خونتان راه می روید، کف پارکت شما جیرجیر می کند؟  اون بیچاره داره عذاب میکشه اینجوری درستش کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر خانه ای خانه است، بسیاری از عناصر آن باید اصولی باشد. البته این اصول خیلی سخت نیستند و قوانین خاصی هم ندارند. کافی است علاوه بر عناصر ساده یا لوکسی که در اختیار داریم، تمیزی خانه را نیز در نظر داشته باشیم. ضمناً فراموش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر خانه ای خانه است، بسیاری از عناصر آن باید اصولی باشد. البته این اصول خیلی سخت نیستند و قوانین خاصی هم ندارند. کافی است علاوه بر عناصر ساده یا لوکسی که در اختیار داریم، تمیزی خانه را نیز در نظر داشته باشیم. ضمناً فراموش نکنیم که اکسسوری های ما مانند اجزای لباس ما هستند و اگر به خوبی ترکیب و چیده نشده باشند می توانند ظاهری نه چندان زیبا به ما بدهند و در نتیجه در طراحی چیدمان چه باید کرد. ترکیب با چه چیزی و در نهایت نحوه تزئین، بسیار مهم است که آن را به خاطر بسپارید. ناگفته نماند که تعدادی از کارها در خانه وجود دارند که ممکن است به چشم نیایند، اما آزاردهنده هستند. مثلا مثل صدای جیرجیر کف پارکت.

بله، خانه های زیادی هستند که کف خانه از مواد پارکت ساخته شده است و این پارکت می تواند از روز اول به دلایل مختلف شروع به جیرجیر کند یا بعد از چند سال که اصلا خوب نیست. به خصوص اگر شب باشد و کسی در حالی که همه در خواب هستند از جایی در خانه عبور کند، آن وقت است که زمین شروع به فریاد زدن می کند که انگار تمام روز ساکت نشسته است و فقط در شب منتظر شنیدن صدایش است. اما راه حل چیست؟ این صداها برای چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

oak-white_1080x607

ناهمواری کف:

اولین دلیل صدای جیر جیر سطح کف ممکن است سطح ناصاف آن باشد. اگر به تازگی کف پارکت لمینت نصب کرده اید و این مشکل پیش آمده است، ابتدا بررسی کنید که آیا کف اصلی نیز همین مشکل و صدا را داشته است یا خیر. اگر سطح کفپوش را عوض کردید و دوباره آن را برش دادید مانند قبل است و جیرجیر می دهد، به احتمال زیاد کف اصلی مشکل دارد. اما اگر بعد از نصب پارکت جدید این اتفاق افتاده باشد، منطقی است که نصب نادرست بوده که باعث ایجاد صدا شده است.

پارکت-لمینت-براق

اما راه حل چیست؟

اگر مشکل از کف اصلی بوده است، باید به هر طریق ممکن این مشکل را اصلاح کنید، مثلاً ارتفاع کف را افزایش دهید یا سطح آن را بردارید و دو بار صاف کنید. البته فراموش نکنید که یک نصاب حرفه ای پارکت لمینت باید قبل از نصب پارکت، ارزیابی دقیقی از کف انجام دهد. یک پارکت لمینت با کیفیت باید بتواند کاشی های خود را بلند کند و آنها را یکی یکی با بقیه کاشی ها وصل کند. اما به عنوان مثال اگر کیفیت پارکت لمینت پایین باشد، به راحتی نمی توان اسلب ها را یکی یکی برای نصب بلند کرد و به اسلب های دیگر وصل کرد تا کلیک های آن ها متصل بماند.

پارکت-5

زیرا می تواند باعث ایجاد بی نظمی در سطح شود و قسمت ناهموار پارکت لمینت بی کیفیت باید صاف شود تا صدای اضافی و جیرجیر از بین برود. بی احتیاطی نکنید و از چسب های مخصوص استفاده کنید، اما از طرفی به هم وصل کردن تمام دال های پارکت لمینت و صاف نگه داشتن آن ها در عین حال کار ساده ای نیست.

بنابراین توصیه می شود در خرید پارکت لمینت از ابتدا دقت زیادی داشته باشید و از پارکت لمینت با کیفیت (مثلا پارکت لمینت وروکس آلمان) استفاده کنید.

تحت عنوان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.