افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

آیا هزینه سفر عمره کاهش می یابد؟

  • کد خبر : 158638
آیا هزینه سفر عمره کاهش می یابد؟

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: سفر عمره و بهره مندی از این قیمت های شگفت انگیز و فضایی واقعا مایه تاسف و تعجب است، لطفا هزینه سفر حج را کاهش دهید همانطور که مردم با کمترین هزینه به کشورهای خارجی سفر می کنند هزینه سفر به مکه را نیز کاهش دهید. . اینها بخشی از مطالب […]

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: سفر عمره و بهره مندی از این قیمت های شگفت انگیز و فضایی واقعا مایه تاسف و تعجب است، لطفا هزینه سفر حج را کاهش دهید همانطور که مردم با کمترین هزینه به کشورهای خارجی سفر می کنند هزینه سفر به مکه را نیز کاهش دهید. . اینها بخشی از مطالب یکی از بینندگان خبرگزاری فارس در سامانه «فارسمان» است که خواستار راهنمایی وزیر شده است.

وزیر ارشاد: ​​ماکسیمو تخفیف ذره برای جسم مستقیم داده ایم

این مطالبه را از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت پیگیری کرده ایم. وی در خصوص هزینه عمره نیز به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: «برای کاهش هزینه ها، روزها را کم کرده و حداکثر تخفیف را داده ایم، ارز را هم نصف کردیم».

وی ادامه داد که «هزینه پروازها در بدو ورود آقای رئیس جمهور 17 میلیون تومان بود و این رقم به حدود 13 میلیون کاهش یافت».

وزیر ارشاد همچنین تاکید کرد: پیشنهاد من این است که بتوانیم به دنبال تسهیلات در دولت باشیم، زیرا این بندگان خدا 14 یا 15 سال پیش ثبت نام کردند و با مبلغی که دادند بخش مهمی از هزینه ها را پوشش دادند، اکنون با این تلاش ما تلاش می کنیم. این است که بتوانیم کمک کنیم.”

هزینه سفر به عمره چقدر است؟

از سال 1994 که روابط ایران و عربستان قطع شد، دیگر هیچ پروازی بین این دو کشور وجود نداشت و اکنون با برقراری روابط ایران و عربستان سعودی، پس از گذشت بیش از هشت سال، پروازهای بین دو کشور انجام می شود. ایجاد.

بر این اساس مسئولان سازمان حج و زیارت هزینه عمره را 40 تا 45 میلیون تومان عنوان می کنند و این مبلغ برای سفر 10 روزه زائران به عربستان شامل پرواز، حمل و نقل بین شهری، اسکان و غذا در نظر گرفته شده است.

اعزام 70000 زائر در قالب 550 کاروان

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت می گوید پیش بینی می شود 70 هزار نفر در قالب 550 کاروان به عمره اعزام شوند.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.