افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

آیا هجرت بزرگ اشغالگران صهیونیست نزدیک است؟

  • کد خبر : 412520
آیا هجرت بزرگ اشغالگران صهیونیست نزدیک است؟

به گزارش بازار، روزنامه رای الیوم که در لندن به روز می شود، سرمقاله ای به قلم عبدالباری عطوان منتشر کرد و خاطرنشان کرد: حزب الله اعلام کرده است که ساکنان شهرک های صهیونیستی به اهداف نظامی قانونی برای نیروهای هوایی و موشکی آمریکا تبدیل شده اند مقاومت. این موضوع پاسخی قوی و مناسب به […]

به گزارش بازار، روزنامه رای الیوم که در لندن به روز می شود، سرمقاله ای به قلم عبدالباری عطوان منتشر کرد و خاطرنشان کرد: حزب الله اعلام کرده است که ساکنان شهرک های صهیونیستی به اهداف نظامی قانونی برای نیروهای هوایی و موشکی آمریکا تبدیل شده اند مقاومت. این موضوع پاسخی قوی و مناسب به تلاش های دشمن صهیونیستی برای انتقال نسل کشی مشابه آنچه در نوار غزه رخ داد به لبنان و همچنین مقدمه ای برای حمله زمینی گردان های حزب الله و آزادسازی قطر اشغالی است. منطقه خلیل خواهد بود

لازم به ذکر است که بیانیه حزب الله و دقت در ذکر نام 25 محل از اهداف این عملیات و زمان بندی این دستورات همزمان با تشدید قابل توجه و کیفی حملات جناح نظامی مقاومت اسلامی است. . در جنوب لبنان و در اعماق سرزمین های اشغالی فلسطین به ویژه در شهرهای بزرگی مانند حیفا، تل آویو، صفد، عکا، طبریه و تمامی مناطق اشغالی جلیل قابل تامل است.

این دستورات در راستای پاسخ یکجانبه به سران ارتش اشغالگر صهیونیستی است که مدعی رعایت قوانین بین‌المللی هستند و مردم بی‌دفاع غزه و لبنان قبل از بمباران در شهرک‌ها، شهرها و اردوگاه‌ها پیام می‌فرستند. جلوگیری از مرگ و جراحت صدها نفر و تخلیه منطقه مورد نظر. با این تفاوت اساسی که تمامی شهرک نشینان صهیونیست سرباز ذخیره و درصد زیادی از آنها مسلح و شبه نظامی هستند.

نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان نیز در اجرای ضرب المثل معروف «کالاهای شما به شما بازگردانده شد» از همین روش پیروی می کنند و این بدان معناست که مرحله دوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی است که لبنانی ها اعلام مقاومت کردند چند روز پیش کردها شامل بمباران تمام این شهرک‌ها و کشتار اکثر ساکنان صهیونیست در صورت امتناع از اجرای این دستورات برای خروج از این شهرک‌ها و مهاجرت به مرکز و جنوب سرزمین‌های اشغالی می‌شوند و این موضوع اتفاق افتاد. این اتفاق دقیقاً پس از انتقال شهرک‌های آنها به پناهگاه Vespery ویژه سربازان اسرائیلی و پایگاه‌های آن در واکنش به بمباران شهرها و شهرک‌های لبنانی رخ داد.

فرار هزاران شهرک نشین به دلیل وحشت حمله حزب الله آغاز شده است و گزارش رسانه ها و شبکه های تلویزیونی رژیم اسرائیل نیز این موضوع را تایید می کند. بیش از 200 هزار نفر در چند روز.

وقوع این امر به معنای شکست جنگی است که چند هفته پیش نتانیاهو علیه لبنان به راه انداخت و به هیچ یک از اهداف خود به ویژه ایجاد منطقه مرزی متروکه در مرزهای لبنان و خلع سلاح (حزب الله) دست نیافت. ) نیروها در مهم ترین موضوعی که نتانیاهو می خواست، نتایج نامطلوبی به بار آورد، زیرا به جای بازگرداندن آوارگان صهیونیست به شهرک های خود در مناطق شمالی الجلیل اشغالی، منجر به آوارگی بیشتر آنها و شاید به قتل رسیدن آنها شود. انجام دادند. در این مناطق خواهند ماند.

از سوی دیگر، یکی از عجیب ترین و جالب ترین اتفاقات همزمان با دستور تخلیه شهرک های صهیونیست نشین نیشین، تشدید مهم و کیفی حملات مقاومت اسلامی در لبنان و دقت در اجرای آن است. عملیات شجاعانه این نیروها که نه تنها باعث افزایش چشمگیر خسارات جانی و مادی سربازان اشغالگر جبهه های لبنان شد، بلکه همزمان دو اتفاق مهم رخ داد:

اول: عملیات ترور دیروز (یکشنبه 15 آبان) توسط یک مجاهد عرب فلسطینی ساکن شهر قلانسوا در سرزمین های اشغالی فلسطین در سال 1948 در نزدیکی پایگاه ژیلو، مقر موساد و واحد اطلاعات “8200” انجام شد. در قلب تل آویو و منجر به کشته شدن 7 نیروی اشغالگر و مجروح شدن بیش از 50 نفر (از مجروحان 20 نظامی و افسر اسرائیلی) شد و این بدان معناست که مردم فلسطین در این مناطق حمایت خود را از مردم خود در غزه و لبنان تقویت کرده اند. .

دوم: بی اهمیت بودن حمله تجاوزکارانه ضعیف، بی نتیجه و کاملاً ضربتی رژیم صهیونیستی علیه ایران در ساعات اولیه روز شنبه (14 آبان) که با واکنش پدافند هوایی و زمینی ایران با کارایی بسیار بالا پاسخ داد و در نتیجه رژیم صهیونیستی در هیچ یک از اهداف خود ناکام ماند و باعث شهادت 4 سرباز شد و با احتمال پاسخ مشروع ایران به این تجاوز و همچنین ایجاد رعب و وحشت در جان نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی دستورات ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم تجمع سربازان این رژیم در پایگاه‌های نظامی از ترس به این حمله پاسخ داد و همچنین برای جلوگیری از آنچه در جریان بمباران راکتی و پهپادی حزب‌الله مانند حمله به پایگاه جولانی رخ داد. یگان ویژه در حومه منطقه حیفا و ده ها سرباز آن کشته و زخمی شدند. همه این مسائل گواه بر این است که آنچه در بالا ذکر کردیم کاملاً تأیید می شود.

اصلاً اغراق نکردیم وقتی در مطالب قبلی گفتیم که نتانیاهو و رهبران این رژیم مانند گالانت (وزیر جنگ) و هالیوی (فرمانده ارتش) از تصمیم خود برای ترور شهیدان سید حسن نصرالله و … نخبگان نظامی و سیاسی مقاومت اسلامی توبه خواهند کرد و خون خواهند گریست. طی چند روز گذشته شاهد تداوم تلفات سنگین در میان صفوف متفرق ارتش اشغالگر صهیونیستی به دست مردان حزب الله و در سایه رهبری جدید آن بودیم. ، و فشار را ژنرال ساخته است. این باعث می شود هالیوی اعلام کند که جنگ در لبنان ممکن است ظرف یک یا دو هفته پایان یابد… و این چند روز آینده گواه شکست پروژه صهیونیستی در لبنان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.