افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

آیا نوشیدن آب زیاد پوست را روشن می کند؟

  • کد خبر : 299337
آیا نوشیدن آب زیاد پوست را روشن می کند؟

آفتاب نیوز: هدف از داشتن پوست شیشه ای دستیابی به پوستی سالم و طبیعی و عاری از لک، خطوط بیان و سایر عیوب است. یک متخصص هندی و متخصص سلامت پوست گفت: در حالی که هیدراته ماندن با نوشیدن آب کافی برای سلامت کلی پوست مهم است، پوست شیشه ای اغلب به ترکیبی از عواملی […]

آفتاب نیوز:

هدف از داشتن پوست شیشه ای دستیابی به پوستی سالم و طبیعی و عاری از لک، خطوط بیان و سایر عیوب است.

یک متخصص هندی و متخصص سلامت پوست گفت: در حالی که هیدراته ماندن با نوشیدن آب کافی برای سلامت کلی پوست مهم است، پوست شیشه ای اغلب به ترکیبی از عواملی مانند ژنتیک، مراقبت روزانه از پوست و شیوه زندگی سالم نسبت داده می شود. داده شده. عواملی مانند ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و متعادل، خواب کافی و مراقبت های معمول از پوست می توانند به دستیابی به پوستی سالم و درخشان کمک کنند.

این متخصص تاکید کرد: آب برای حفظ سلامت پوست ضروری است. نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت پوست مهم است و می تواند به هیدراته نگه داشتن آن، از بین بردن سموم، بهبود گردش خون، کاهش التهاب و جلوگیری از کم آبی کمک کند. در همین حال، کم آبی می تواند منجر به خشکی، کدر شدن و لایه برداری پوست شود. علاوه بر این، نوشیدن آب کافی می تواند به بهبود گردش خون کمک کند، که می تواند منجر به تحویل بهتر مواد مغذی به پوست و تقویت آن شود. به طور خلاصه، نوشیدن آب به تنهایی ممکن است برای پوست شیشه ای کافی نباشد، اما بخش مهمی از حفظ سلامت کلی پوست است.

وی در عین حال هشدار داد: از سوی دیگر نوشیدن آب اضافی ممنوع است، زیرا با وجود آب زیاد در بدن املاح و الکترولیت ها بیش از حد رقیق شده و باعث کاهش سطح الکترولیت های بدن می شود. بدن بدن تو. علاوه بر این، نوشیدن آب “بیش از حد” سلامت پوست را بهبود نمی بخشد.

به گفته این متخصص، مصرف حداقل ۲ تا ۳ لیتر آب یا ۶ تا ۸ لیوان آب در روز بسته به نیاز بدن هر فرد کافی است. آب نه تنها نقش مهمی در هضم و گردش خون دارد، بلکه برای سلامت و زیبایی پوست نیز حیاتی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.