افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

آیا نمی خواهید صفحه سیاه تلویزیون خود را ببینید؟ / خلاقانه ترین ایده ها را به شما نشان دادم تا آن را پنهان کنید

  • کد خبر : 206756
آیا نمی خواهید صفحه سیاه تلویزیون خود را ببینید؟  / خلاقانه ترین ایده ها را به شما نشان دادم تا آن را پنهان کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب دکوراسیون هر خانه ای با استفاده از وسایل انجام می شود و چیدمانی که در حال انجام است، زیبا یا زشت بودن آن کاملا به سلیقه شما و سپس به وسایلی که استفاده می کنید بستگی دارد. آیا می دانید گاهی افرادی هستند که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب دکوراسیون هر خانه ای با استفاده از وسایل انجام می شود و چیدمانی که در حال انجام است، زیبا یا زشت بودن آن کاملا به سلیقه شما و سپس به وسایلی که استفاده می کنید بستگی دارد. آیا می دانید گاهی افرادی هستند که حتی اگر گران ترین وسایل را در اختیارشان قرار دهید، نمی توانند دکوراسیون و طراحی زیبایی ارائه دهند، زیرا سلیقه ندارند و اصول را نمی دانند یا رعایت می کنند؟ اما هر از چند گاهی به یک خانه کوچک می رویم و می بینیم که وسایل آنقدرها هم بزرگ نیستند، اما انرژی خوب و زیبایی از فضا جاری می شود! زیرا اعضای خانه شما به خصوص خانم خانه دانش خاصی دارند و از وسایل و فضا به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند.

یکی از وسایلی که در هر خانه ای وجود دارد تلویزیون است. این عنصر در همه خانه ها اجباری است و نمی توان وارد خانه شد و این وسیله را ندید. اما چیزی که گاهی آزاردهنده است این است که وجود صفحه سیاه در وسط دکوراسیون منزل از نظر زیبایی خوشایند نیست و خانواده هایی هستند که از این مشکل راضی نیستند!

در واقع، این مقاله برای این افراد است. اگر شما هم نمی خواهید این صفحه سیاه را خیلی واضح در خانه خود ببینید و نوعی ختنه است، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تلویزیون جان را با روش های دکوراسیون جذاب مخفی کنیم تا کمتر قابل توجه است

1- تلویزیون هوشمند بخر، هم تلویزیون داری و هم قاب خوشگل

در اینجا می‌توانید یک تلویزیون هوشمند بخرید و البته آثار هنری، عکس‌های خانوادگی که دوست دارید و می‌خواهید جلوی چشمانتان باشد را به نمایش بگذارید یا با تطبیق صفحه تلویزیون با رنگ دیوار یا کاغذ دیواری، همه می‌توانند نمایش دهند. جلوی زیبای تلویزیون و تا حد زیادی آن را از دید پنهان کنید. با این کار می توانید در زمان خاموش بودن تلویزیون از سایر عملکردهای تلویزیون هوشمند مانند اتصال به اینترنت، تماشای ویدیوهای آنلاین و اجرای برنامه ها و … استفاده کنید، به جای دیدن صفحه سیاه، یک صفحه نمایش سیاه و سفید خواهید داشت. قاب رنگارنگ و زیبا .

تلویزیون در دکوراسیون

2- آنقدر مبتکر باشید. تلویزیون خاموش می شود

در اینجا می توانید تلویزیون خود را با یک سری عناصر از جمله قطعات تزئینی و یا حتی انواع گلدان ها، زیور آلات و شاید حتی لامپ ها و کتاب ها احاطه کنید و سعی کنید با انتخاب مناسب از جلب توجه سیاهی تلویزیون جلوگیری کنید. البته، یک چیدمان خوب و ابتدایی. تو میمیری. در واقع چیدمان متقارن مبلمان و قفسه ها ظاهری آرام و متعادل در فضا ایجاد می کند و زیبایی محیط را دو چندان می کند.

تلویزیون در دکوراسیون

3- تلویزیون را در گوشه دیوار قرار دهید نه جلوی چشمانتان.

اولین و مهمترین اصل استتار تلویزیون این است که این وسیله را در وسط دیوار قرار ندهید. زیرا وقتی چیزی مانند تابلوی نقاشی بزرگ یا تلویزیون را در وسط دیوار قرار دهید، ناخودآگاه نظرها را به خود جلب می کند و بر فضا مسلط می شود. در اینجا بهتر است تلویزیون را گوشه دیوار قرار دهید یا بین چند قفسه نصب کنید و به رنگ های تیره تزئین کنید.

تلویزیون در دکوراسیون

4- تلویزیون نباید نقطه کانونی باشد; همه مبل ها شبیه هم نیستند

بدانید که سبک چیدمان مبلمان می تواند تاثیر مستقیمی بر میزان توجه تلویزیون داشته باشد. معمولاً می خواهند یک نقطه کانونی در خانه ایجاد کنند، تلویزیون یکی از عناصر مهم برای ایجاد این فضا است، اما در اینجا باید دقیقاً برعکس عمل کنیم و مبلمان را طوری بچینیم که تلویزیون یک پایه و یک پایه باشد. محیطی دلپذیر و ایده آل با مبل هایی در فضا. توجه مخاطبان تلویزیون را کم کنیم.

تلویزیون در دکوراسیون

5- تلویزیون را روی دیوار نصب کنید کمتر می بینید

اگر می خواهید تلویزیون شما کمتر جلب توجه کند، بهتر است آن را روی دیوار نصب کنید. حتی اگر بتوانید با توخالی کردن فضای دیوار، قطعه خاصی برای این وسیله در خانه ایجاد کنید تا بتوانید تلویزیون را هم سطح دیوار نصب کنید. این می تواند میزان به هم ریختگی بصری را محدود کند و یک اتاق نشیمن فوق العاده شیک ایجاد کند.

تلویزیون در دکوراسیون



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.