افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

آیا نقش مناسب بدن خود را می دانید؟ ممکن است همه کاغذها را دوست نداشته باشید، چه کاغذ مانتو یا کاغذ گلاسه.

  • کد خبر : 22273
آیا نقش مناسب بدن خود را می دانید؟  ممکن است همه کاغذها را دوست نداشته باشید، چه کاغذ مانتو یا کاغذ گلاسه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شومیز نوعی لباس زنانه است که دنیایی متنوع دارد و بسیار جذاب است. نکته مهمی که در خرید لباس زیر زنانه باید به آن توجه کنید این است که لباس زیر را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید. از آنجایی که ممکن است تمام […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شومیز نوعی لباس زنانه است که دنیایی متنوع دارد و بسیار جذاب است. نکته مهمی که در خرید لباس زیر زنانه باید به آن توجه کنید این است که لباس زیر را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید. از آنجایی که ممکن است تمام مدل های کاغذی را پیدا نکنید، فرقی نمی کند که می خواهید کاغذ گلاسه را برای مهمانی انتخاب کنید یا قصد خرید مانتو کاغذی را برای استفاده روزانه دارید. در هر صورت باید به نکات انتخاب کاغذ دقت کنید. شما به راحتی می توانید با انتخاب پیراهن مناسب، ایرادات استایل خود را اصلاح کنید و زیبا به نظر برسید، در حالی که با انتخاب اشتباه، پیراهن می تواند اندام شما را چاق تر یا لاغرتر نشان دهد. پس فراموش نکنید که قبل از پرداختن به ترند یا مدرن بودن آیتم انتخابی، باید به این نکته توجه کنید که آیا این مدل کاغذی به شما یا فرم اندام شما می آید یا خیر. البته برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بفهمید اندام شما چگونه است. شاید پیراهن یکی از دوستانتان بسیار زیبا و شیک به نظر برسد، اما وقتی آن را می پوشید، اندام شما را بسیار بد جلوه می دهد.

در واقع دلیل این امر این است که بدن شما و دوست شما متفاوت است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نقش مناسب بدن خود آشنا شوید.

کاغذ+مناسب+برای+هر+بدنی

کاغذ براق را فراموش نکنید. آیتم روند سال معجزه می کند

ملحفه های ساتن یکی از ترندهای دنیای مد در سال جدید است و به جرات می توان گفت که این ترندها برای هر تیپ اندامی و هر نوع استایلی معجزه می کنند. البته توجه داشته باشید که ملحفه های ساتن معمولاً به صورت ساده و تک رنگ طراحی و تولید می شوند و به دلیل نوع برهنه و استاتیک کافی این ویژگی را دارند که همه را لاغر و کشیده نشان می دهد بنابراین برای خانم های بسیار لاغر ظاهر می شود. توصیه نمیشود. بهتر است خانم های لاغر از طرح ها یا انواع دیگر استفاده کنند. جالب است بدانید که افراد با بدن مستطیل شکل; یعنی کمر، باسن و سینه شما یکسان است، می توانند از این ملحفه ها استفاده کنند.

کاغذ مناسب برای تمامی بدنه ها

کاغذ مناسب برای تمامی بدنه ها

اگر می خواهید پر به نظر برسید، کاغذ طرح دار را انتخاب کنید

کاغذهای طرح دار یا طرح دار یکی از گزینه های مناسب برای خانم های لاغر اندام هستند زیرا این کاغذها عدد پرتر از نوع بالا را نشان می دهند. البته خانم‌های تندرست یا آنهایی که رویه سیب دارند، نباید فراموش کنند که از پوشیدن این تاپ‌ها اجتناب کنند، زیرا بالاتنه را پرتر نشان می‌دهند. بلوزهای چاپ شده برای خانم هایی با اندام گلابی شکل مناسب است، زیرا بالاتنه و پایین تنه را متعادل می کند و ظاهری زیباتر به آن ها می بخشد.

کاغذ مناسب برای تمامی بدنه ها

کاغذ مناسب برای تمامی بدنه ها

اگر اندامی پر دارید، پیراهن راه راه بپوشید.

یکی از نکات مهم برای شناخت اندام، توجه به انحناها و برآمدگی های بدن است. البته، برای اینکه بفهمید بدن شما چگونه است، باید جلوی آینه بایستید و بدن خود را اندازه بگیرید. افرادی که اندام سیبی دارند، دور سینه آنها بیشتر از دور کمر و باسن است و به همین دلیل باید لباس هایی را انتخاب کنند که به حفظ تناسب آنها کمک کند. برای حفظ تناسب، پیشنهاد می کنیم از ملحفه های راه راه استفاده کنید، زیرا ملحفه های راه راه شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد و تناسب بالاتنه را به استایل شما باز می گرداند. البته در انتخاب این کاغذها دقت کنید زیرا خطوط راه راه به معنای خطوط عمودی است نه خطوط افقی. اشکال افقی چاق کننده هستند.

کاغذ مناسب برای تمامی بدنه ها

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.