افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

آیا نفت فرانسه تمام خواهد شد؟

  • کد خبر : 256714
آیا نفت فرانسه تمام خواهد شد؟

به گزارش بازار، صنعت خودروسازی فرانسه بر اساس یک توافق راهبردی قصد دارد تا سال 2027 فروش خودروهای برقی را چهار برابر کند و در آن زمان سفر رسمی رئیس جمهور چین به این کشور آغاز خواهد شد. امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، هدفی را برای خودروسازان این کشور تعیین کرده است که تا پایان دهه […]

به گزارش بازار، صنعت خودروسازی فرانسه بر اساس یک توافق راهبردی قصد دارد تا سال 2027 فروش خودروهای برقی را چهار برابر کند و در آن زمان سفر رسمی رئیس جمهور چین به این کشور آغاز خواهد شد.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، هدفی را برای خودروسازان این کشور تعیین کرده است که تا پایان دهه دو میلیون خودروی الکتریکی یا هیبریدی تولید کنند، زیرا آنها با رقابت سختی با تولیدکننده برتر چین روبرو هستند.

بر اساس توافقنامه برنامه‌ریزی میان‌مدت جدید با دولت، صنعت هدف موقت فروش 800000 خودروی برقی را تا سال 2027 خواهد پذیرفت که از 200000 دستگاه در سال 2022 افزایش یافته است. به 100000 واحد در سال.

برونو لو ماری وزیر دارایی فرانسه گفت که ایجاد صنعت خودروهای برقی فرانسه برای مستقل کردن این کشور از تولیدکنندگان نفت و صادرکنندگان بزرگ خودرو ضروری است. لوماری در نشست خبری گفت: انتخابی که باید انجام دهیم این است که می خواهیم کشوری خودروساز باشیم یا مصرف کننده. ما انتخاب کرده‌ایم که تولیدکننده بزرگ خودروهای الکتریکی باشیم.

یک منبع وزارت دارایی فرانسه همچنین گفت که دولت 1.5 میلیارد یورو (1.6 میلیارد دلار) برای حمایت از تولید و خرید خودروهای الکتریکی در سال جاری از طریق برنامه های مختلف اختصاص داده است.

بر اساس گزارش رویترز، حدود 20 درصد از خودروهای جدید فروخته شده در فرانسه الکتریکی هستند، اما تنها 12 درصد در این کشور تولید می شوند. توافق بین دولت و صنعت ایجاد 400000 نقطه شارژ تا سال 2030 و 25000 نقطه شارژ سریع تا پایان سال 2027 در مسیرهای اصلی سفر و در شهرهای بزرگ را پیش بینی کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.