افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

آیا نام گلکسی اس 26 اولترا به گلکسی اس 26 نوت تغییر می کند؟

  • کد خبر : 330094
آیا نام گلکسی اس 26 اولترا به گلکسی اس 26 نوت تغییر می کند؟

با توجه به نظراتی که در اینترنت منتشر شده، به نظر می رسد که کاربران از نام جدید گوشی های هوشمند گوگل چندان راضی نیستند، البته این نام از نظر منطقی درست است. به عنوان مثال گوگل برای سری جدید گوشی های خود یک مدل پایه به نام پیکسل 9 را معرفی کرده است که […]

با توجه به نظراتی که در اینترنت منتشر شده، به نظر می رسد که کاربران از نام جدید گوشی های هوشمند گوگل چندان راضی نیستند، البته این نام از نظر منطقی درست است. به عنوان مثال گوگل برای سری جدید گوشی های خود یک مدل پایه به نام پیکسل 9 را معرفی کرده است که کمترین مشخصات فنی را دارد. در کنار آن دو مدل دیگر به نام پرو در دو سایز متفاوت و با مشخصات فنی برتر وجود دارد. علاوه بر این، مدل پیشرفته تری به نام Pro Fold وجود دارد که با در نظر گرفتن قیمت بالای آن، افزودن پسوند Pro به نام آن کاملا منطقی و ضروری به نظر می رسد.

همانطور که گفته شد، همان کاربرانی که از سیستم نامگذاری گوگل ناراضی هستند، احتمالاً از تغییر نام سامسونگ در آینده ناراضی خواهند بود. بر اساس اطلاعات یک منبع خبری در شبکه اجتماعی X، سامسونگ ممکن است در آینده نزدیک استفاده از نام گلکسی اس 26 اولترا را متوقف کند. در عوض، این شرکت ممکن است نام گلکسی اس 26 نوت را برای این مدل انتخاب کند تا توجه بیشتری را به قلم S داخلی خود جلب کند و عملکرد بالای خود را نشان دهد.

اما این همه ماجرا نیست! سامسونگ احتمالا نام مدل گلکسی اس 26 پلاس را تغییر داده و به جای آن از نام گلکسی اس 26 پرو استفاده خواهد کرد. این تغییر نام احتمالاً به این دلیل است که سامسونگ متوجه محبوبیت زیاد مدل‌های پرو در بین کاربران شده و می‌خواهد از این روند استفاده کند و این پسوند را به خط تولید خود اضافه کند.

البته نباید این شایعات را به عنوان اطلاعات قطعی تلقی کرد، زیرا هنوز در مراحل اولیه هستند و حتی منبع این خبر تنها به این موضوع اشاره کرده که سامسونگ در حال بررسی این تغییرات است و تصمیم نهایی و نهایی در رابطه با آنها گرفته نشده است.

با این تفاسیر کدام اسم را بیشتر دوست دارید؟ S26 Ultra یا S26 Note؟ S26 Plus یا S26 Pro؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید و بگویید کدام نام برای شما جذاب تر و مناسب تر به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.