افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آیا می دانید چگونه مانتو فصل جلو بپوشید؟ چه کسی گفته است که در تابستان نمی توانید لباس های لایه باز بپوشید؟

  • کد خبر : 23738
آیا می دانید چگونه مانتو فصل جلو بپوشید؟  چه کسی گفته است که در تابستان نمی توانید لباس های لایه باز بپوشید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو یکی از اجناس استایل زنانه است که می تواند نقش بسیار مهمی در ظاهر یک خانم ایرانی داشته باشد. البته همانطور که می دانید استایل به مجموع استایل ها و وسایل پوشیده شده در کنار هم اطلاق می شود، پس فراموش نکنید که هرگز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو یکی از اجناس استایل زنانه است که می تواند نقش بسیار مهمی در ظاهر یک خانم ایرانی داشته باشد. البته همانطور که می دانید استایل به مجموع استایل ها و وسایل پوشیده شده در کنار هم اطلاق می شود، پس فراموش نکنید که هرگز نمی توانید با انتخاب یک لباس زیبا به تنهایی استایلی منحصر به فرد داشته باشید. پس با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ترند مانتوهای باز، خوب است ابتدا با اصول و قواعد استایل های لایه بندی آشنا شوید این مانتو زمستانی است. پس اگر فکر می کنید زیر مانتو جلویی چه بپوشید یا فکر می کنید انتخاب شلوار برای مانتوهای باز سخت است، خوب است بدانید که می توانید با دانستن چند ترفند ساده، یک تیپ تابستانی لایه باز جذاب را تجربه کنید. فراموش نکنید که مانتوهای باز از جمله مانتوهایی هستند که برای همه افراد به خصوص افرادی که اضافه وزن دارند گزینه مناسبی محسوب می شود.

بنابراین مهم نیست که چه مدلی می پوشید یا چه نوع فرم بدنی دارید، زیرا در نهایت این کت می تواند از شما یک ملکه تمام عیار بسازد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین استایل های مانتو جلویی آشنا شوید.

کت جلو باز

مانتو جلوی بلند؛ اینو یاد بگیر و تنظیمش کن بقیه اش آبه!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در حالی که ست کردن کت بلند یکی از سخت ترین کارها در دنیای مد است، اما با انتخاب کت های نخی می توانید ظاهری شیک و تابستانی را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. توجه داشته باشید که در استایل های لایه باز، جنس لباسی که انتخاب می کنید بسیار مهم است. به عنوان مثال لباس های نخی و الیاف طبیعی برای این فصل مناسب ترند، البته رنگ لباس در این مورد بسیار مهم است، برای احساس گرمای کمتر بهتر است رنگ های روشن را برای لباس های خود انتخاب کنید. در غیر این صورت، ممکن است تابستانی را تجربه کنید که گرمتر از آن است.

کت جلو باز

کت جلو باز

چند لباس ساده برای پیکربندی کت جلو باز کوتاه به شما معرفی می کنیم

همانطور که می دانید هماهنگی مانتوهای کوتاه کمی راحتتر از مانتوهای بلند است، بنابراین این قانون شامل مانتوهای باز نیز می شود. به عنوان مثال می توانید به راحتی کت جلو باز کوتاه را با هر نوع شلواری که دوست دارید ست کنید چرا که کیف های باریک، بوت کات، لاغر و راسته همگی می توانند انتخاب های مناسبی برای این مانتو باشند. البته فراموش نکنید که برای انتخاب نوع شلوار باید به استایل خود نگاه کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب سبک لباس پوشیدن شما باشد، مثلا شلوار جین در استایل رسمی یا کلاسیک گزینه خوبی نیست، شلوار پارچه ای. به همان اندازه برای استایل مناسب هستند، غیررسمی یا غیررسمی نیست.

کت جلو باز

کت جلو باز

چگونه مانتو را ترکیب کنیم؟ روند جذاب دنیای مد را فراموش نکنید.

مانتو کتی یکی از لباس های مجلل و جذاب در استایل زنانه است که جدا از تغییر استایل شما از ساده به رسمی و رسمی، استایل روزمره شما را نیز به بهترین شکل کامل می کند. پس فراموش نکنید که مانتو فقط مختص کفش های پاشنه بلند و استایل رسمی نیست، می توان آن را با کت و شلوار جین نیز ست کرد. برای لایه زیرین بسته به نوع پوشش و جایی که آماده رفتن هستید می توانید از کاغذ یا حتی تی شرت استفاده کنید.

کت جلو باز

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.