افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیا می دانید فرم صورت شما چیست و چه گوشواره ای بیشتر به شما می آید؟ بیا تا برات روشنش کنم

  • کد خبر : 128984
آیا می دانید فرم صورت شما چیست و چه گوشواره ای بیشتر به شما می آید؟  بیا تا برات روشنش کنم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- توجه کنید، خیلی ها دوست دارند اکسسوری های استایل خود را بپوشند و بدون آنها انگار چیزی از دستشان می رود، مثلا شاید شما هم یکی از این افراد هستید و باید با هر استایلی که می پوشید اکسسوری خاصی برای خود داشته باشید. شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- توجه کنید، خیلی ها دوست دارند اکسسوری های استایل خود را بپوشند و بدون آنها انگار چیزی از دستشان می رود، مثلا شاید شما هم یکی از این افراد هستید و باید با هر استایلی که می پوشید اکسسوری خاصی برای خود داشته باشید. شما نمی خواهید بدون آنها از خانه خارج شوید، در عین حال، برخی ممکن است اکسسوری های مد باشند و برخی دیگر ممکن است کمی قدیمی باشند و آنها را به خاطر عشق خود به آنها بپوشید، نه. اگرچه این روزها مد شده اند، اما اکسسوری به موضوعی مهم و حیاتی تبدیل شده است که قصد داریم در این مقاله در مورد گوشواره های مناسب صورت صحبت کنیم.

شاید قبلا از گوشواره ای استفاده می کردید که فکر می کردید به عنوان اکسسوری زیباست، اما امروزه دیگر اینطور نیست و باید با توجه به فرم صورت خود گوشواره مناسبی را انتخاب کنید، زیرا برخی از گوشواره ها می توانند چهره شما را به شکلی زیبا نشان دهند. راه متفاوت. بدن یا گردن شما را کوتاه‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد، که مطمئناً هیچ‌کس دوست ندارد این اتفاق بیفتد، البته این فقط در مورد گوشواره صدق نمی‌کند، بلکه باید با توجه به اندام و استایل شما از سایر اکسسوری‌ها نیز استفاده کنید. مقاله گوشواره های مناسب برای صورت تا در مطالب بعدی در مورد سایر مقالات صحبت کنیم.

گوشواره مناسب برای صورت بیضی شکل.

آن دسته از خانم هایی که صورت بیضی شکل دارند در حالت عادی باید پهنای پیشانی شان برابر با استخوان گونه باشد، در این نوع صورت وقتی گونه ها به چانه می رسد صورت به تدریج باریک می شود و اگر شما هم جزو این افراد هستید. برای این موفقیت باید به شما تبریک بگوییم زیرا تقریباً می توانید هر مدل گوشواره ای را که می خواهید داشته باشید، اما آن گوشواره هایی که آویزان و بیضی هستند می توانند شما را جذاب تر از آنچه هستید نشان دهند زیرا این مدل گوشواره باعث می شود صورت شما کشیده تر و کشیده تر به نظر برسد. زیبا .

گوشواره مناسب برای صورت.

گوشواره مناسب برای صورت های گرد

پهن ترین قسمت صورت های گرد را می توان گونه ها دانست که به تدریج تا خط فک و پیشانی باریک می شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که صورت گرد دارید، پیشنهاد می کنیم گوشواره هایی را انتخاب کنید که طرح های هندسی دارند و بلند هستند، زیرا برای صورت شما مناسب هستند و می توانند صورت شما را کشیده تر نشان دهند، علاوه بر این، قطره اشک یا رها کردن گوشواره و آویز می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، بنابراین با انتخاب طرح های زنانه و ظریف می توانید چهره خود را زیباتر از طرح های حجیم و پر جزییات نشان دهید.

گوشواره مناسب برای صورت.

گوشواره قلبی شکل مناسب صورت.

آن دسته از افرادی که صورت قلب دارند معمولا پیشانی پهن تری دارند و با نزدیک شدن به فک صورتشان کمتر و کمتر می شود.گوشواره هایی با طرح و خطوط منحنی به این دسته از افراد بسیار زیبا جلوه می کند.زیبا نشان می دهد. به شکلی زیبا و جذاب این مدل از گوشواره ها با خطای دیدی که ایجاد می کنند، فرم صورت را متعادل می کند و باعث می شود افراد توجه افراد را به سمت چشم ها و گونه های شما جلب کنند.

گوشواره مناسب برای صورت.

گوشواره مناسب برای صورت مثلثی.

آن دسته از افرادی که صورت مثلثی دارند، فک پهنتر و پیشانی باریک تری دارند و در بیشتر موارد اجزای صورتشان زاویه دار است، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، توصیه می کنیم گوشواره هایی را انتخاب کنید که آنها را پهن تر می کند. صورت نباید نمایان باشد و در این صورت گوشواره های بلند و باریک بهترین و راحت ترین گزینه برای این کار هستند، زیرا این گوشواره ها چیزی به پهنای صورت شما اضافه نمی کنند.

گوشواره مناسب برای صورت.

گوشواره مناسب صورت مربع.

در صورت های مربعی صورت از استخوان گونه تا فک باریکتر نیست و در این حالت پهنای استخوان گونه برابر با پهنای پیشانی است و توصیه ما به این افراد این است که گوشواره هایی را انتخاب کنند که مناسب صورتشان باشد. برای پوشیدن گوشواره های حلقه ای که برای کشش طراحی شده اند، در کل آن دسته از حلقه هایی که بسیار بزرگ هستند با این مدل صورت زیبا و شیک به نظر می رسند.

گوشواره مناسب برای صورت.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.