افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آیا می دانستید که عطر نیز مانند لباس فصل هایی دارد؟ خانم ها با این عطرهای پاییزی ذهن همه را درگیر کنید.

  • کد خبر : 137049
آیا می دانستید که عطر نیز مانند لباس فصل هایی دارد؟  خانم ها با این عطرهای پاییزی ذهن همه را درگیر کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعا زیبا بودن و خوش فرم بودن لباس های ما برای اندام ما بسیار مهم است و می تواند ظاهر خوب ما را تضمین کند. اما مسلماً اینکه یک لباس به ما می آید یا دوخت مناسب و منظمی داشته باشد، همه چیز به کیفیت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعا زیبا بودن و خوش فرم بودن لباس های ما برای اندام ما بسیار مهم است و می تواند ظاهر خوب ما را تضمین کند. اما مسلماً اینکه یک لباس به ما می آید یا دوخت مناسب و منظمی داشته باشد، همه چیز به کیفیت یا نبودن یک لباس بستگی دارد. البته بحث ما این نیست که لباس ها گران هستند و کیفیتشان متفاوت است!

اما همه اینها را به کنار گفته ایم، هرچقدر هم که جذاب باشید، اگر بوی خوبی به مشامتان نرسد، قطعا تا نیمه راه نرفته اید و باز هم 50 درصد مشکل حل نشده است. شما فکر می کنید ظاهری مجلل دارید اما یک سری عطر ندارید و هر جا که می روید و حضور دارید بوی شما به عنوان یک امضای شخصی ماندگار نیست! این دقیقاً همان پنجاه درصدی است که ما داریم، درست است؟ پس باید عطر خود را داشته باشید و از این عنصر استایل اصلا غافل نشوید.

اما عطرها مانند لباس فصل دارند. آنها سلیقه های متفاوتی دارند و با توجه به روحیه و شخصیت افراد انتخاب می شوند. البته طعم به ذائقه شما بستگی دارد، اما بیایید در اینجا یاد بگیریم که کدام عطرها در فصل پاییز بهترین ظاهر را دارند. پس اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که به این موضوع اهمیت می دهید، حتما ادامه مقاله را بخوانید.

عطر Dior Pure Poison، زمانی که می خواهید بوی فوق العاده ای داشته باشید

این عطر متعلق به کشور فرانسه است و جالب است بدانید که در سال 2004 توسط سه عطرساز حرفه ای با سه رایحه حساس و حال و هوای متفاوت ساخته شده است. یکی از ویژگی های عطر دیور پیور پویزن را می توان مست کننده و حسی بودن نام برد. این عطر با رایحه شیرین ترنج و یاس شروع می شود و سپس با بوی گل های سفید در محیط پخش می شود و بویی شبیه به بوی آسمان اطراف شما می دهد. در نهایت با بوی چوب صندل و کهربا می تواند استایل پاییزی شما را کامل و شیک کند.

تحت عنوان

عطر میس دیور صورتی، پر از عشق و صمیمی است.

اگر خانمی پر از احساس و عشق هستید، حتما باید حداقل یک لباس صورتی زیبا در کمد خود داشته باشید. درست مانند یک لباس پرنسسی صورتی، عطر صورتی میس دیور احساس هیجان، اشتیاق و علاقه را در شما ایجاد می کند و پاپیون گوگولی روی بسته بندی آن نماد یک بانوی ظریف فرانسوی را تداعی می کند.

ادکلن میوه ای است و بهترین عطر زنانه پاییزی محسوب می شود که در سال 2016 به عنوان جذاب ترین و فریبنده ترین عطر خانم های شاداب و زندگی دوست ارائه شد.

اما آیا دوست دارید بدانید رنگ صورتی میس دیور چه بویی دارد؟ این عطر ابتدا با بوی انار و تمشک شروع می شود سپس با گل رز و در نهایت با رایحه مشک سفید بوی شگفت انگیزی را برای شما ایجاد می کند و این رایحه نیز پاییزی است.

DJ2zTEVV4AAebRZ

ادکلن شانل کوکو نوآر، بسیار محبوب

حتما شنل را در بین عطرها می شناسید. برند Chanel به دلیل کیفیت و جذابیت بالای خود طرفداران زیادی پیدا کرده است، چیزی که مدت هاست شاهد آن نبودیم. در اینجا می توانیم عطر شنل کوکو نویر را به عنوان بهترین عطر پاییزی زنانه از این برند بشناسیم زیرا واقعیت دارد. بدون فراموشی بوی شنل که بسیار پرطرفدار است و با رایحه گریپ فروت و ترنج شروع می شود و در حالی که عطر گل رز، نرگس، شمعدانی و یاس در دلش می ماند، به سمت بوی تونکا، چوب صندل، وانیل پیش می رود. نعناع هندی و مشک سفید هم، واقعا دوست داشتنی نیست؟

طراحی این ادکلن برگرفته از شب های ونیز است و با بوی فریبنده خود می تواند برای مراسم های بزرگ و خاص مناسب باشد.

تحت عنوان

شنل Coco de Mademoiselle مناسب برای مادمازل های زیبا

شاید کمتر این نام را شنیده باشید اما باید بدانید که Coco Mademoiselle یکی از بهترین عطرهای زنانه از برند Chanel به شمار می رود که به دلیل بوی تلخ و گرم خود ترکیبی بی نظیر و مناسب برای ماه های سرد سال است. . اگر از علاقه مندان به بوهای تلخ هستید، فراموش نکنید که پس از اسپری این ادکلن، ابتدا بوی ترنج، پرتقال، نارنگی، شکوفه پرتقال و گریپ فروت به مشام می رسد و سپس بوی میموزا، یلانگ یلانگ، سرخالو، گل رز و یاس می آید. . رایحه ای دلپذیر شما را در فضا خلق می کند. در نهایت در نت های پایانی این عطر رایحه باقالی، تونکا، اوپوناکس، مشک، وانیل و نعناع هندی را حس خواهید کرد که حس خوب و فریبنده ای را در شما بانوی زیبا ایجاد می کند.

تحت عنوان





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.