افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا می دانستید کرم پودر انواع مختلفی دارد؟ / من هم گفتم که چه چیزی برای جلد بهتر است و کجا بگذارم.

  • کد خبر : 194815
آیا می دانستید کرم پودر انواع مختلفی دارد؟  / من هم گفتم که چه چیزی برای جلد بهتر است و کجا بگذارم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش زنانه امری بسیار مهم است. البته همیشه اینطور است که وقتی نام یک آرایش به میان می آید، همه فکر می کنند قرار است آرایش زیادی روی صورت یک فرد انجام شود، اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، زیرا موارد مختلفی وجود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش زنانه امری بسیار مهم است. البته همیشه اینطور است که وقتی نام یک آرایش به میان می آید، همه فکر می کنند قرار است آرایش زیادی روی صورت یک فرد انجام شود، اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، زیرا موارد مختلفی وجود دارد. انواع آرایش، و مثلاً می توانید آرایش طبیعی انجام دهید در حالی که همه چیز را به تن دارید، اما دیگران فکر می کنند که این یک هدیه از طرف خدا بوده است!

اما بیایید برویم و کمی دقیق تر باشیم. مثلا ببینیم آرایش چیه! البته همه ما می دانیم که کرم پودر مهم ترین قسمت هر آرایشی است، زیرا قرار است کار زیرسازی را انجام دهد و به همین دلیل از کیفیت و برند گرفته تا مدلینگ بسیار مهم است.

آیا می دانید کرم پودر انواع مختلفی دارد؟ از نظر پوشش و مدل انواع مختلفی دارند که در این مقاله قصد داریم با آنها آشنا شویم.

کرم پودر با پوشش کم چیست؟

خب بعضی از خانم ها هستند که یا پوست خیلی خوبی دارند یا فقط می خواهند کمی پوشش داشته باشند و نیازی به سفید کردن زیاد صورت خود نمی بینند و خواهان پوشش طبیعی هستند. همچنین آن دسته از خانم هایی که پوست حساس و خشکی دارند سنگینی کرم پودر غلیظ را نمی توانند تحمل کنند و اینجاست که کرم پودر با پوشش سبک و کم را انتخاب می کنند.

اگرچه پوشش این استایل کمتر از کرم پودر است، اما می توانید از آن به عنوان پایه آرایش استفاده کنید و قسمت های باقی مانده را با کانسیلر و پودر زیبا کنید.

همچنین می توان از آن برای روشن یا حتی کاهش رنگ پوست صورت استفاده کرد، زیرا اکثر خانم ها از کرم پودر با پوشش برای صاف کردن پوست صورت استفاده نمی کنند.

تحت عنوان

کرم پودر با پوشش متوسط ​​برای چه پوست و گروه سنی مناسب است؟

اگر پوست شما دارای لک و لک است اما چندان مشهود نیست که نیاز به برآمدگی و بازسازی زیادی داشته باشد اما می خواهید به آرامی آنها را بپوشانید می توانید از کرم پودر با پوشش متوسط ​​استفاده کنید. این کرم ها و پودرها علاوه بر اینکه پوست شما را نرم و یکدست می کنند، لک های ناشی از جوش و آکنه را نیز می پوشانند.

به طور خلاصه باید بدانید که این کرم پودر برای افرادی است که ظاهر طبیعی پوست خود را دوست دارند اما پوست آنها یک سری ایرادات کوچک دارد که نمی خواهند آنها را ببینند.

کرم-پودر-ایرانی

کرم پودر با پوشش بالا رو کجا باید استفاده کنم؟

جدیدترین مدل انواع کرم پودر از نظر پوشش دهی سبک پوشانندگی بالایی است که برای آن دسته از خانم هایی است که می خواهند پوستی کاملا صاف و یکدست و بدون هیچ ایرادی داشته باشند!

در واقع استفاده از این کرم پودر برای زمانی که می خواهید به مراسم عروسی یا مهمانی خاصی بروید مناسب است و در این شرایط خواهان پوشش بالایی هستید. حتی برخی افراد از این میزان پوشش برای پنهان کردن خالکوبی ها یا خال های مادرزادی و ماه گرفتگی خود استفاده می کنند.

mccc

انواع کرم پودر با توجه به استایل شما; کدوم رو بازی میکنی؟

– کرم پودر مایع: خب کرم پودر مایع همان کرمی است که همه ما اغلب از آن استفاده می کنیم. دلیل محبوبیت این کرم پودرها، بافت سبک آنهاست که از طرفی پخش و محو شدن آن بسیار آسان است.

– کرم پودرهای خامه ای: اگر منظور از بافت آن ها باشد، نسبت به پایه های آرایش مایع، سنگین ترند و از طرفی ماندگاری بیشتری دارند. آنها برای افرادی با پوست خشک که نیاز به آبرسانی دارند مناسب هستند.

72101826_498916357329224_3782921392288066030_n-1

– کرم پودر: این سبک کرم پودر مخصوص افرادی است که پوست چرب دارند و می تواند این مشکل را کنترل کند. اما از طرفی اگر پوست خشکی دارید، بهتر است به هیچ وجه از این نوع کرم پودر استفاده نکنید، زیرا خشکی پوست شما آن را پررنگ تر نشان می دهد.

– کرم پودر چسبنده: این نوع کرم پودر به عنوان کرم پودر جامد محسوب می شود که بافت تقریباً غلیظی دارد و در پوشاندن بسیاری از لک ها مفید و کاربردی است.

– کرم پودر معدنی: اگر کرم پودری بدون مواد شیمیایی و نگهدارنده می خواهید، این کرم پودر واقعا بهترین گزینه برای شماست. زیرا فاقد روغن های صنعتی، مواد شیمیایی مضر و … می باشد. اگر پوست خشکی دارید، این کرم ممکن است کمی آن را زبر کند.

117739



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.