افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

آیا می دانستید این آینه ها طعم خانه های لوکس هستند؟ / بنابراین شما یک طراحی چشمگیر در پذیرایی خود دارید

  • کد خبر : 174416
آیا می دانستید این آینه ها طعم خانه های لوکس هستند؟  / بنابراین شما یک طراحی چشمگیر در پذیرایی خود دارید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون منزل از عناصر مختلفی تشکیل شده است. در واقع فرهنگ لغت آکسفورد دکوراسیون را اینگونه تعریف می کند و می گوید: “هماهنگی طراحی شده برای برجسته کردن رنگ ها، مبلمان و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به شیوه ای هنرمندانه” که می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون منزل از عناصر مختلفی تشکیل شده است. در واقع فرهنگ لغت آکسفورد دکوراسیون را اینگونه تعریف می کند و می گوید: “هماهنگی طراحی شده برای برجسته کردن رنگ ها، مبلمان و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به شیوه ای هنرمندانه” که می توان گفت توصیفی کاملاً صحیح و برخلاف آنچه اکثر مردم هستند. فکر کنید این است که دکوراسیون قوانین و مقررات خاصی ندارد، اما اتفاقاً قوانین خاص خود را دارد تا بتوان آن را به بهترین شکل ممکن انجام داد. البته این گفته ها 100 مطلق نیستند و این قوانین را حتما یک سری طراح طبق یک سری اصول می نویسند که بدون شک سلیقه خودشان را قاطی کرده اند و ما به راحتی می توانیم با منطق خود سلیقه خود را تبدیل به دکوراسیون کنیم. .

در این مقاله قصد نداریم در مورد دکوراسیون های مختلف صحبت کنیم و قصد داریم ذره بین را بر روی یکی از عناصر مورد استفاده و فوق العاده مهم و جسورانه در فضای خانه قرار دهیم که شاید کمتر به آن توجه شود اما در واقع قدرت خاص خود را دارد. . . اثرات

وجود آینه در اتاق نشیمن و پذیرایی چه تاثیری دارد؟ اینجوری درد داره!

آیا هیجانی را دیده اید که وقتی برای اجاره یا خرید خانه می رویم، خانه هایی را می بینیم که آینه روی دیوار دارند؟ من به شخصه اتاق نشیمن یا پذیرایی هایی که اینجوری هست رو خیلی دوست دارم و نظرمو جلب میکنن.

بله، آینه دقیقا همان عنصر بسیار مهم و جذابی است که گفتیم تاثیر مستقیم خودش را دارد اما چندان به آن توجه نمی شود. در واقع اگر خانواده ها مزایای داشتن آینه در خانه را بدانند، قدر آن را بیشتر خواهند کرد.

همه ما اینطوریم، به بازار می‌رویم و دنبال لوازم و تزیینات مختلف می‌گردیم تا رنگ بیشتری به خون و چهره‌مان بدهد، در حالی که نمی‌دانیم آینه واقعاً چقدر معجزه می‌تواند انجام دهد، نه تنها از نظر زیبایی. ، بلکه از نظر عملی بودن.

ایده های شیک و باکلاس برای تزیین میز آرایش.

وجود آینه در راهرو و پذیرایی نور را منعکس می کند و خانه را روشن تر و بازتر نشان می دهد. از طرفی بسیار شیک و زیبا است و می تواند خانه های کوچک را بزرگتر نشان دهد.

اما وظیفه اصلی آینه چیست؟ تا خودمان را نشان دهیم. البته وجود یک آینه بزرگ یا بلند می تواند مفید باشد زیرا همه ما دوست داریم قبل از بیرون رفتن خود و ظاهر خود را ببینیم. پس چه چیزی بهتر از یک آینه بزرگ و جذاب؟

آینه هایی که از مد افتاده اند کدامند؟

خب تا حالا متن آینه های مدرن و امروزی رو دیدی و فهمیدی چقدر زیبا هستن. اما آیا می دانید چه آینه های دیگری از مد افتاده اند؟ در آینده آینه هایی را که طبق وعده داده بودند می بینم و وقت آن رسیده که از آینه های زیبای جدید به عنوان جایگزین استفاده کنم و کیف را با خود ببرم.

آینه لوزی
آینه لوزی
آینه نیزه
آینه نیزه
آینه آبشار
آینه آبشار
آینه آجری
آینه آجری

اما جای مناسب برای گذاشتن آینه در سالن و پذیرایی چیست؟

یکی از بهترین مکان ها برای قرار دادن آینه در راهرو بالای میز کنسول است. غذا خوردن جلوی آینه توانایی ذخیره ثروت را نشان می دهد و اگر شما مدلی هستید که به اصول فنگ شویی اهمیت می دهید، باید بگوییم که قرار دادن میز کنسول در کنار میز ناهارخوری و نصب آینه بالای میز یک کار است. ایده بسیار جالب

علاوه بر این، برای نصب یک آینه در بالای کنسول، باید مطمئن شوید که بهم ریختگی آشپزخانه در آینه قابل مشاهده نیست. زیرا در فنگ شویی انعکاس بی نظمی باعث جذب انرژی های منفی می شود. اگر خانه شما راهرو ندارد و پس از بازکردن در ورودی سالن مستقیماً دیده می شود، پیشنهاد می کنیم از جاکفشی با صندلی و آینه استفاده کنید. این جاکفشی ها جلوی خانه را که وارد می شوید شاداب تر نشان می دهند.

تحت عنوان

b72486c7-1751-4bb3-82f7-ad55ec373b02



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=174416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.