افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آیا می خواهید شیک پوش ترین دختر باشید؟ / پس استایل مینیمالیستی را انجام دهید تا همه نگاه ها به سمت شما باشد.

  • کد خبر : 158099
آیا می خواهید شیک پوش ترین دختر باشید؟  / پس استایل مینیمالیستی را انجام دهید تا همه نگاه ها به سمت شما باشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد و استایل فراتر از همه صنایع است و تنوع و روندها را طوری نشان می دهد که گویی برای سلیقه های فردی طراحی و ساخته شده است. البته این چیپس های سیب زمینی قطعا به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، برخی بر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد و استایل فراتر از همه صنایع است و تنوع و روندها را طوری نشان می دهد که گویی برای سلیقه های فردی طراحی و ساخته شده است. البته این چیپس های سیب زمینی قطعا به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، برخی بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم انتخاب می شوند و برخی دیگر با وجود اینکه در یک کشور اروپایی ساخته شده اند، توسط بسیاری از افراد رد می شوند. همچنین تعدادی از عناصر وجود دارد که به گونه ای قلب شما را لمس می کند که مورد استقبال همه قرار می گیرد. سبک ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها سبک مینیمالیستی است و می توان گفت یکی از پرطرفدارترین ها به حساب می آید. اما افراد زیادی هستند که ممکن است بارها این سبک را دیده باشند و حتی نکاتی از آن به کار ببرند، اما دقیقاً ندانند سبک مینیمال چیست و چگونه است، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم آن را یاد بگیریم. به صورت کامل.

عناصر مهم در سبک مینیمالیستی.

اگر قصد دارید به سبک مینیمالیستی لباس بپوشید، باید بدانید که جزئیات در این سبک اهمیت ویژه ای دارند. کیفیت پارچه و دوخت، ثبات، کیفیت و نوع رنگ، تناسب و کیفیت طرح های لباس، عناصری هستند که باید به آنها توجه کنید.

– جنس دوخت و پارچه باید به این صورت باشد: وقتی سبک مینیمال را انتخاب کردید باید دقت کنید که کیفیت و دوخت لباستان بالا باشد زیرا قرار است از لباس های کم اما باکیفیت استفاده کنید و تبدیل به یک لباس شوید. کمال گرا به نوعی

– رنگ سبک مینیمالیستی به این صورت است: رنگ های خنثی اساس سبک های مینیمالیستی هستند و می توانید از رنگ های پایه مانند آبی، قرمز و زرد استفاده کنید و لباس های مختلف را با آنها ترکیب کنید تا هماهنگ و هماهنگ باشند.

سبک مینیمالیستی

– مینیمالیسم خطوط مستقیم را دوست دارد: یکی دیگر از موارد مورد علاقه سبک مینیمالیستی استفاده از خطوط صاف و منظم است زیرا زندگی متعادل و منظمی را نشان می دهد. وقتی ذهن شما مشغول و گیج است، پوشیدن آن لباس ها به نظر ذهنی شما کمک می کند.

– سایز لباس متناسب با اندام شما: در انتخاب سایز دقت کنید که لباستان کوچکتر یا بزرگتر نباشد، باید دقیقا و متناسب با اندامتان برش داده شود.

سبک مینیمالیستی

در سبک مینیمالیستی با چه چیزی بپوشم؟

خب در هر استایلی بعضی از لباس ها اهمیت بیشتری دارند و در این سبک لباس هایی مثل تی شرت سفید، شلوار جین تیره، دامن طوسی و مدادی، بلوز دکمه دار، کت بلیزر، کت جین، کت مشکی، کیف مشکی و برخی دیگر. سایر لباس های مشکی از اهمیت بسیار بالا و خاصی برخوردار هستند.

فرقی نمی کند رنگ مشکی را دوست داشته باشید یا نه، در هر صورت نمی توانید انکار کنید که مشکی در بالای جدول رنگ قرار دارد و می توانید حداقل یک تکه از آن را در هر کمد پیدا کنید.

زمانی که تصمیم به پوشیدن و به رخ کشیدن لباس های رنگی می گیرید، بهتر است یکی از قسمت های لباستان مانند کیف، کفش، رژ لب، کاپشن و… رنگی و البته متمایز باشد و بقیه رنگ ها. بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید.

سبک مینیمالیستی

شلوار، تاپ و تی شرت، بلوز و تاپ

شلوار جین آبی یا دودی و البته شلوار پارچه ای مشکی که راحت و خوش دوخت هستند برای استایل مینیمال بسیار مناسب هستند و می توانند این تیپ را تکان دهند.

بهتر است بلوز یا تاپی بپوشید که با اندام شما هماهنگ باشد و خوش فرم باشد. بسیار مهم است که لباسی که می پوشید نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد، زیرا سبک متفاوتی دارد. در مورد تی شرت، مهم است که تی شرت شما گشاد یا خیلی گشاد نباشد تا غیررسمی و گشاد به نظر نرسد. به عنوان مثال، آنچه روی بالاتنه خود می پوشید اگر ایستاده باشد بهتر است. یقه لباس نیز بسیار مهم است و باید تمیز و مرتب باشد. فراموش نکنید که هر نوع بی دقتی در سبک مینیمال پذیرفتنی نیست.

کت های چرمی کلاسیک، کت های بارونی و ترنچ و لباس هایی در رنگ های خنثی و همچنین کت های جین و بلیزر می توانند گزینه های خوبی برای استایل مینیمالیستی باشند.

سبک مینیمالیستی

طراحی و طرح لباس به سبک مینیمالیستی.

در کل پارچه هایی با زمینه ساده و رنگ خنثی می توانند گزینه خوبی برای استایل مینیمالیست باشند. اما اگر می خواهید از پارچه های چاپ شده استفاده کنید، طرح های راه راه یا چک شده که در انتها از دو رنگ استفاده شده است، برای سبک های مینیمالیستی هستند.

سبک مینیمالیستی




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.