افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا می خواهید سنت شیرین آرایش به پنج سال قبل بازگردد؟ / راز جوان شدن با این چهار قلم

  • کد خبر : 172032
آیا می خواهید سنت شیرین آرایش به پنج سال قبل بازگردد؟  / راز جوان شدن با این چهار قلم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب آرایش چیزی است که هر خانمی دوستش دارد. حتی آن دسته از خانم هایی که فکر می کنند سادگی و طبیعی بودن بهتر است، باز هم آرایش می کنند، اما به سبک طبیعی! بله، ما یک آرایش به نام آرایش طبیعی داریم که شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب آرایش چیزی است که هر خانمی دوستش دارد. حتی آن دسته از خانم هایی که فکر می کنند سادگی و طبیعی بودن بهتر است، باز هم آرایش می کنند، اما به سبک طبیعی! بله، ما یک آرایش به نام آرایش طبیعی داریم که شما به مقدار لازم مواد را در آن قرار می دهید و اگر آقایی به صورت شما نگاه می کند، فکر می کند که عیبی ندارد و این واقعی و خدای شماست. با توجه به چهره ای که بسیار شیرین و زیباتر از جلویی است!

به طور کلی می توان گفت که دنیای آرایش واقعا دنیای زیبایی است که با توجه به هر سلیقه ای تنوع خاص خود را دارد. اما از آنجایی که اکثر خانم ها به سن خود حساس هستند، اغلب اتفاق می افتد که می خواهند با استفاده از آرایش یا ترفند کوچک آرایش صورت خود را جوان تر نشان دهند. به همین دلیل است که می گوییم دنیای آرایش بی نهایت است و از آنجایی که تقریباً هر سال روند آرایش مانند مد و استایل تغییر می کند، اقلام جذابی را ارائه می دهد که قطعاً تا چند سال یا حتی چند سال دیگر از آن خوشمان نمی آید. پارسال فکر می کردیم عجیب هستند اما الان جذاب هستند.

اما از موضوع اصلی خود که جوانتر نشان دادن صورت با استفاده از آرایش است غافل نشویم.

خانم شاین و آکیل خانم ممنون.

اگر سن قابل توجهی دارید، لطفا از استفاده از لوازم آرایشی و تاج های براق و براق خودداری کنید، زیرا این موارد قطعاً می توانند چین و چروک های بیشتری را در صورت شما نشان دهند و جوانی در اینجا نشان داده می شود. نه، و بیشتر از شما، پیرزنی چروکیده را می سازد که اصرار دارد جوانتر شود.

بنابراین در آرایش جوان کننده نباید از سایه چشم، رژ لب یا رژگونه اکلیلی و حتی هایلایتر روی گونه ها استفاده کرد.

آرایش جوان کننده

کرم پودرها را نرم و مات نگه دارید!

شما خانم زیبا، اگر پوست شما دارای چین و چروک های قابل توجهی است، به هیچ وجه از کرم پودرهای مات، مخملی و ماندگار استفاده نکنید و آنچه مشخص است این است که این محصولات پس از مدت کوتاهی در داخل چین و چروک جمع می شوند. بیشتر قابل مشاهده باشد انگار بیشتر فریاد می زنند، ما چروک هستیم، پس نفست را بیشتر می کند!

در واقع اگر پوست چرب دارید باید از کرم پودر استفاده کنید و اگر پوست خشکی دارید کرم پودر مایع را انتخاب کنید که گزینه های ایده آلی برای شما هستند. همچنین این محصولات را همرنگ پوست خود انتخاب کنید و از رنگ های تیره و خرمایی خودداری کنید. فراموش نکنید که پوشش کرم پودر باید زیاد باشد تا بتواند عیوبی مانند لک یا چین و چروک را کاملا بپوشاند.

آرایش جوان کننده

کانسیلر فراموش نشه خیلی خوبه

در واقع استفاده از کانسیلر به خصوص کانسیلرهای رنگی باعث می شود که شما یک خانم زیبا، عیوب صورت خود را اصلاح کنید و پوست خود را جوانتر و البته جذاب تر کنید. البته برای این کار نحوه استفاده از کانسیلر بسیار مهم است وگرنه نتیجه معکوس خواهد داشت.

برای مثال کانسیلر سبز برای لکه های قرمز یا کانسیلر قرمز و نارنجی برای پوشاندن سیاهی و کانسیلر کرم و قهوه ای برای پوشاندن لکه های تیره مناسب است.

آرایش جوان کننده

برنزه بزنید و عشق بورزید.

Bruiser می تواند در آرایش بسیار مفید باشد و واقعاً تأثیر مستقیم دارد. البته برنزهایی که به رنگ بژ تیره یا ته رنگ زرد هستند، کار خاصی برای جوانسازی آرایش شما انجام نمی دهند و در عوض، پیشنهاد می کنیم از برنزه کننده هلویی استفاده کنید تا چهره تان شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

برای جوانتر به نظر رسیدن از چه رژ لب و رژگونه ای استفاده کنم؟

رژگونه های مات هلویی یا صورتی بسیار مناسب هستند و می توانند جایگزین رژگونه های روشن و تیره شوند و زیبایی شما را تکمیل کنند. از سایه های تیره مانند بنفش و مشکی یا نارنجی یا قرمز برای رژ لب استفاده نکنید، زیرا این رنگ ها توجه افراد را به سمت لب های شما و چروک های احتمالی اطراف آن ها جلب می کند که اصلا خوب نیست.

در عوض، می‌توانید از رژ لب صورتی کم‌رنگ یا یاسی استفاده کنید و لب‌هایتان را با رژی همرنگ آرایش کنید تا شاداب‌تر و البته زیباتر شوند. توصیه ما این است که زیاد از برق لب استفاده نکنید.

آرایش جوان کننده



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.