افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا می خواهید به صورت خود تنوع عجیبی بدهید که هیچ کس از آن خبر ندارد؟ / اینجوری زرق و برق بزن زیبا.

  • کد خبر : 173800
آیا می خواهید به صورت خود تنوع عجیبی بدهید که هیچ کس از آن خبر ندارد؟  / اینجوری زرق و برق بزن زیبا.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب می توان گفت آرایش در واقع نوعی هنر است. همه ما آرایش روزانه داریم اما خیلی وقت ها این کار را خیلی سطحی و معمولی انجام می دهیم و وقتی وارد مرحله ای می شویم گیر می مانیم. به عنوان مثال کشیدن خط چشم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب می توان گفت آرایش در واقع نوعی هنر است. همه ما آرایش روزانه داریم اما خیلی وقت ها این کار را خیلی سطحی و معمولی انجام می دهیم و وقتی وارد مرحله ای می شویم گیر می مانیم. به عنوان مثال کشیدن خط چشم بسیار ظریف یا ایجاد سایه، قطعاً عناصری هستند که هر خانمی به خوبی آنها را نمی شناسد و حتی اگر به جاهایی رفته باشید، برایتان سخت است که جلوتر بروید. میدونی چرا؟ چون آرایش کردن مانند هنر نقاشی است، اما این بار نه روی بوم و کاغذ، بلکه روی صورت شما یا دیگران!

حال، جدای از آن، اجازه دهید کمی بیشتر توضیح دهیم و وارد جزئیات شویم. به عنوان مثال ، سایه ، اما نه فقط هر سایه ای! آیا تا به حال سایه های زرق و برق دار دیده اید؟ آنها قطعا می توانند زیبایی بسیار خاص و جذابیت منحصر به فردی را به چهره یک زن ببخشند، اما اکثر خانم ها اصلا نمی دانند چگونه از این سایه استفاده کنند! زیرا لحن معمولی می تواند محو و پخش شود، اما تن روشن، به خصوص تن غلیظ، به طرز عجیبی سخت تر است.

سایه چشم براق با چشمان شما چه می کند؟

Eyeshadow یکی از قسمت های آرایش است که می تواند جذابیت غیرقابل توصیف را به آرایش اضافه کند و ظاهری زیبا روی چشم ها ایجاد کند. امروزه از انواع سایه ها از مات گرفته تا براق و براق استفاده می شود که شما با توجه به سلیقه خود و مدل آرایشی که بیشتر دوست دارید انتخاب می کنید. اگر به دنبال اضافه کردن براق و درخشش به روال آرایش خود هستید ، بهترین پیشنهاد این است که سایه براق را انتخاب کنید!

سایه شیمر با تنوع رنگ‌ها و بافت‌های بسیار به شما این فرصت را می‌دهد که خلاق باشید تا بتوانید با رنگدانه‌های غنی، روشن و درخشان به چشمان خود ظاهری فوق‌العاده ببخشید.

سایه های براق گرچه برای آرایش روزمره مناسب نیستند اما قطعا تنوع بسیار زیبا و متفاوتی برای آرایش خواهند بود به طوری که ظاهری کاملا متفاوت با روزهای معمولی خواهید داشت.

سایه چشم براق

اما چگونه سایه براق را روی چشمان خود قرار دهیم؟

سایه های براق به دلیل بافت کریستالی خود می توانند روی صورت یا لباس شما بیفتند!

قبل از استفاده از سایه های براق یا سایه های براق، استفاده از پرایمر مخصوص سایه چشم ضروری است تا کاملا صاف و یکدست روی پلک ها شوند. از طرف دیگر، این کمک می کند که سایه ها راحت تر بچسبند و در جایی که هستند باقی بمانند. بهتر است یک آغازگر را به همان رنگ پوست خود یا یک آغازگر شفاف بمالید.

سایه چشم براق

سپس یک سایه چشم خنثی بردارید و با یک برس ترکیبی آن را روی چین و چروک پلک خود بزنید. بهتر است سایه را روی قسمت انتخابی چشم بزنید و سپس با حرکات دایره ای به سمت جلو پخش کنید. این باعث می شود سایه براقی که می خواهید بعدا اعمال کنید رنگ و درخشش بیشتری به خود بگیرد.

گام بعدی این است که سایه براق را به صورت نوازش کننده اعمال کنید. یعنی به هیچ عنوان سایه را روی پلک خود نکشید، بلکه آن را به آرامی با انگشت یا قلم مو بزنید. این روش در میان هنرمندان آرایش مورد علاقه است زیرا باعث می شود سایه براق کمتر بیفتد و محصولات به پوست بچسبند. از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به سمت بیرون بکشید. بهتر است سایه براق را با انگشت روی پلک بزنید زیرا گرمای نوک انگشتان می تواند سایه را به خوبی پخش کند و نتیجه ایده آل تری خواهد داشت.

سایه چشم براق

استفاده از تون براق به صورت لایه ای موثرتر است.

برای زدن سایه های براق بهتر است ابتدا آن را روی پلک بزنید و سپس به آرامی پخش کنید.

از طرف دیگر، اگر می خواهید سایه چشمتان غلیظ تر و پررنگ تر باشد، از زدن چند لایه سایه چشم برای درخشندگی چشمانتان نترسید. اما فراموش نکنید که قبل از اعمال لایه بعدی، لایه قبلی باید خشک باشد. استفاده از این تکنیک از جمع شدن سایه جلوگیری می کند و به صورت یکنواخت و کنترل شده زیبایی به چشمان شما می بخشد. می توانید از سایه های مختلف استفاده کنید تا ببینید چه ترکیبی را با سایه روشن می پسندید.

سایه چشم براق



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.