افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

آیا مسیر خون شما خیلی باریک و خفه شده است؟ / پس ببین چه دگرگونی به تو می دهد، گسترش می یابد

  • کد خبر : 208769
آیا مسیر خون شما خیلی باریک و خفه شده است؟  / پس ببین چه دگرگونی به تو می دهد، گسترش می یابد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر می خواهید از منظری اساسی و درست به آن نگاه کنید، بی شک همه قسمت های یک خانه مهم است. مثلا خیلی از خانواده ها هستند که می گویند اتاق هر طور چیده شود دیده نمی شود! خب باید بهت بگیم عزیزم خیلی اشتباه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر می خواهید از منظری اساسی و درست به آن نگاه کنید، بی شک همه قسمت های یک خانه مهم است. مثلا خیلی از خانواده ها هستند که می گویند اتاق هر طور چیده شود دیده نمی شود! خب باید بهت بگیم عزیزم خیلی اشتباه میکنی. خانه مکان امن شماست و دقیقاً جایی است که از هر کجای دنیا خسته و کوفته پذیرای شما خواهد بود. اتاق خواب جایی است که خستگی را از تن شما دور می کند و فضایی آرام در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به مطالعه یا انجام کارهای روزانه و هزاران کار دیگر بپردازید!

یا مثلا قسمت دیگری که زیاد به آن توجه نمی شود راهرو است. راهروی خانه در واقع ورودی و فضای دنج هر خانه است که هم روحیه و هم دید شما را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند شما و سلیقه شما را با فردی آشنا کند که هنوز پا در خون نگذاشته است. امروزه با توجه به اینکه بسیاری از خانه ها تبدیل به قوطی کبریت شده اند راهروها نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند و هر چه خانه کوچکتر باشد راهرو باریکتر می شود. اما چه می توان کرد؟ آیا باید آن را سوزاند و ساخت؟ بدون شک! اما چه می توان کرد که این راهروی باریک ما عریض تر به نظر برسد؟ خوب، برای ما سخت است که در این مورد برای شما آسان کنیم. تنها با چند ترفند ساده. پس بانوی زیبا و شیک با ما همراه باشید.

چیدمان آرام و زیبا برای راهرو.

دکوراسیون ورودی ورودی زیادی وجود دارد، اما شما در واقع یک ورودی کوچک دارید که می توانید به راحتی آن را با ایده های تزئینی و نورپردازی طراحی کنید. البته از طرف دیگر این را هم در نظر داشته باشید که نباید زیاده روی کنید، زیرا باز هم یادآوری می کنیم که راهروی شما باریک است و در صورت اشتباه ممکن است تاریکتر و باریکتر از آنچه هست به نظر برسد. بهتر است لوازم جانبی ساده اما زیبا را انتخاب کنید. استفاده از طیف وسیعی از مواد طبیعی مانند مات و جوت در کنار رنگ های گرم و خنثی می تواند فضای شما را بازتر نشان دهد که بسیار عالی است.

یکی دیگر از ترفندهای طراحی برای چنین فضایی، استفاده از آثار هنری بزرگ و ساده است که فقط باید روی یک دیوار نصب شوند، نه دو تا! تا فضا را احاطه نکند.

به راهروی باریک نزدیک شوید

جزئیات را در رنگ در نظر بگیرید.

تاریکی را به چنین فضای محدودی وارد نکنید. بهتر است یک فرش رنگارنگ در کنار یک میز کنسول باریک و پا کوتاه که در یک طرف راهرو قرار می گیرد داشته باشید. این حرکت می تواند توهم فضای بزرگتر را ایجاد کند و راهرو را بلندتر نشان دهد.

به راهروی باریک نزدیک شوید

از آینه استفاده کنید و ببینید چه نوع تحولی به شما می دهد.

آینه ها همیشه خوب بزرگنمایی می دانند زیرا فضای داخل خود را نشان می دهند و باعث خطای دید دوگانه خواهند شد. در واقع با قرار دادن آینه در یک ورودی کوچک به خود اجازه دادید تا قبل از خروج از خانه ظاهر و لباس خود را ببینید.

علاوه بر این، می تواند از نظر بصری فضا را بزرگتر کند. با قرار دادن و قرار دادن یک آینه زیبا و منحصر به فرد در راهرو خانه که دارای قاب زیبا و رنگارنگی است، متوجه می شوید که فضای کمی را اشغال کرده اید و اتاق را بزرگتر نشان داده اید. قبلاً می دانید که انتخاب ارتفاع مناسب برای تأثیرگذاری بیشتر بسیار مهم است.

به راهروی باریک نزدیک شوید

کنسول باریک زیبا و راحت است

در اینجا چسباندن میز کنسول را به یک طرف دیوار پیشنهاد می کنیم که همانطور که گفتیم توهم فضای بزرگ را ایجاد می کند. دور وسایل بسیار بزرگی که مناسب این فضا نیستند خط بکشید!

به راهروی باریک نزدیک شوید

ایجاد نقطه کانونی بسیار موثر است

ایده دیگر ایجاد یک نقطه کانونی است. برای مثال می توانید از یک فرش زیبا یا یک لوستر زیبا برای ایجاد یک نقطه کانونی استفاده کنید. یک ترفند ارزشمند برای بازتر نشان دادن راهروهای باربی، انجام این حرکت است. زیرا به این ترتیب توجه به آن سمت معطوف می شود و نظرات به دلیل باریک بودن راهرو کاهش می یابد. در واقع می توانید با تزئین اتاق کنار راهرو با کاغذ دیواری یا رنگی جذاب جلوه بصری فوق العاده ای ایجاد کنید.

به راهروی باریک نزدیک شوید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.