افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

آیا مدیر ارشد حقوقی رابینهود رئیس بعدی SEC خواهد شد؟

  • کد خبر : 389029
آیا مدیر ارشد حقوقی رابینهود رئیس بعدی SEC خواهد شد؟

بر اساس گزارش اخیر پولیتیکو، در صورت پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات این کشور، دن گالاگر (دن گالاگر)مدیر ارشد حقوقی پلتفرم معاملاتی رابینهود می تواند به عنوان رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده انتخاب شود. به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از پولیتیکو، در حال حاضر گالاگر […]

بر اساس گزارش اخیر پولیتیکو، در صورت پیروزی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات این کشور، دن گالاگر (دن گالاگر)مدیر ارشد حقوقی پلتفرم معاملاتی رابینهود می تواند به عنوان رئیس بعدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده انتخاب شود.

به گزارش اسمارتک نیوز و به نقل از پولیتیکو، در حال حاضر گالاگر به یکی از نامزدهای اصلی ریاست کمیسیون بورس تبدیل شده است و به دلیل حمایت وی از ارزهای دیجیتال، هیجان زیادی در این باره وجود دارد.

آیا گالاگر رئیس بعدی SEC خواهد بود؟

گالاگر در ایمیلی به The Block به این گزارش پاسخ داد:

باعث افتخار است که نام من در ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ذکر شده است. این افتخار را داشتم که در این کمیسیون در نقش های مختلف از جمله به عنوان کمیسر فعالیت کنم. من عمیقاً به این آژانس اهمیت می دهم و آرزوی من برای رئیس جدید آن تقویت دسترسی به بازارها و تضمین این است که آمریکا در خط مقدم نوآوری مالی باقی بماند.

گالاگر قبلاً از سال 2011 تا 2015 به عنوان کمیسر جمهوری خواه SEC خدمت کرده بود. جالب است که گالاگر اخیراً از رویکرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تنظیم دارایی های دیجیتال انتقاد کرده است.

تنش‌ها بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و صنعت کریپتو در چند سال گذشته افزایش یافته است و این آژانس دائماً به دنبال گرفتن مچ شرکت‌های مختلف است. به گفته رئیس سازمان بورس، بیشتر ارزهای دیجیتال اوراق بهادار هستند و بنابراین صرافی‌های رمزنگاری قبل از عرضه باید در این نمایندگی ثبت و مجوز داشته باشند. از سوی دیگر، شرکت‌های رمزنگاری می‌گویند که به دلیل ناسازگاری قوانین سنتی بازار با صنعت دارایی‌های دیجیتال، ثبت و دریافت مجوز SEC عملا غیرممکن است.

همانطور که گزارش دادیم، کمیسیون صرافی شکایت هایی را علیه شرکت های بزرگ ارز دیجیتال از جمله Coinbase، Kraken و Binance تنظیم کرده است.

علاوه بر گالاگر، در صورت انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده، نام های دیگری نیز می توانند رهبری SEC را بر عهده بگیرند. از جمله این نام ها می توان کریس جیانکارلورئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا، رابرت استبینزمشاور سابق SEC و هستر پیرسکمیسر فعلی سازمان بورس خاطرنشان کرد. طبق گزارش ها، پیرس گفته است که قصد دارد پس از پایان دوره تصدی خود در سال 2025، SEC را ترک کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-07 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.