افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

آیا مدیرعامل تویوتا تغییر می کند؟| کاهش 10 درصدی محبوبیت بزرگترین خودروساز ژاپن

  • کد خبر : 301032
آیا مدیرعامل تویوتا تغییر می کند؟|  کاهش 10 درصدی محبوبیت بزرگترین خودروساز ژاپن

بازار؛ گروه خودرو: سه شنبه هفته جاری تویوتا مجمع عمومی سالانه خود را برگزار خواهد کرد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، با وجود چالش های اخیر بزرگ ترین خودروساز جهان، هیچ تغییر عمده ای در هیات مدیره این شرکت وجود ندارد. هر گونه چالش بیشتر برای این خودروساز ممکن است منجر به کاهش اعتماد […]

بازار؛ گروه خودرو: سه شنبه هفته جاری تویوتا مجمع عمومی سالانه خود را برگزار خواهد کرد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، با وجود چالش های اخیر بزرگ ترین خودروساز جهان، هیچ تغییر عمده ای در هیات مدیره این شرکت وجود ندارد.

هر گونه چالش بیشتر برای این خودروساز ممکن است منجر به کاهش اعتماد سهامداران شود. امسال، شرکت خودروسازی تویوتا به دلیل نقص فنی در تولید و تست های ایمنی با رسوایی مواجه شد. دایهاتسو به عنوان تامین کننده قطعات تویوتا چالش های زیادی را در سیستم های ایمنی ایجاد کرده است.
شرکت های مشاور خودرو بارها به تویوتا در مورد ایمنی و استانداردها به هیئت مدیره این شرکت هشدار دادند که در فرآیند تست ایمنی تخلفات آشکاری وجود دارد.

محبوبیت شرکت خودروسازی تویوتا از 96 درصد به 85 درصد در سال گذشته کاهش یافته است

محبوبیت شرکت خودروسازی تویوتا از 96 درصد به 85 درصد در سال گذشته کاهش یافته است. کارشناسان دلیل کاهش محبوبیت تویوتا در سراسر جهان را رسوایی در تست های فنی اعلام کردند.
نوه موسس شرکت خودروسازی تویوتا از سال 2000 میلادی در هیئت مدیره این شرکت عضویت داشته و اکنون یکی از مدیران ارشد محسوب می شود، از این رو انتظار می رود تویوتا از سهامداران حمایت کند و تولید را تغییر دهد. روشی برای یک بار دیگر تضمین کننده رشد این خودروساز.

جیمز هونگ، رئیس بخش تحقیقات موتور در ژاپن، معتقد است که آکیو تویودا به عنوان رهبری این خودروساز انتخاب نخواهد شد، اما در صورت انتخاب تویودا، سهامداران شرکت خودروسازی تویوتا از فردا آغاز می‌شوند. یک پرچم زرد به او بدهید

در اوایل این ماه، سهام تویوتا به دلیل رسوایی و تقلب در محصولات ایربگ 10 درصد سقوط کرد.

برای رویارویی با چالش ها، تویوتا باید ترکیب سهام خود را تغییر دهد و رویه مالی جدیدی را دنبال کند.
نکته قابل توجه این است که نتیجه انتخابات مدیرعامل تویوتا در روز چهارشنبه هفته جاری مشخص می شود، سودآوری سهام و حفظ سهم بازار باید در اولویت مدیرعامل جدید شرکت تویوتا موتور باشد تا از اعتبار این برند کاسته نشود. بازار.تویوتا به عنوان یک خودروساز پیشرو در آسیا، سیاست های کلی بازار این منطقه را تعیین می کند. در اوایل ماه جاری، سهام تویوتا به دلیل رسوایی و تقلب در محصولات ایربگ 10 درصد سقوط کرد، بنابراین برنامه راهبردی نیاز به افزایش 17 درصدی ارزش سهام و افزایش سهم بازار 43 درصدی دارد.

کارشناسان صنعت خودروی ژاپن معتقدند هجوم تولید خودروهای الکتریکی و آسیب اقتصادی ناشی از کووید-19 منجر به اختلال در زنجیره تامین و افت کیفیت قطعات شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.