افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

آیا مدیران استقلال و پرسپولیس فقط باید علیه هم حمله کنند، شکایت کنند و بیانیه بدهند؟

  • کد خبر : 144551
آیا مدیران استقلال و پرسپولیس فقط باید علیه هم حمله کنند، شکایت کنند و بیانیه بدهند؟

وضعیت فوتبال ما هر چه باشد باز هم به خاطر دعوای پرسپولیس و استقلال و عوامل آنها مشکل وجود خواهد داشت. با وجود اینکه نزدیک به دو هفته از آخرین بازی استقلال در هفته یازدهم لیگ می گذرد و پرسپولیس بیش از 20 روز است که در لیگ بازی نمی کند، اما مدیران عامل دو […]

وضعیت فوتبال ما هر چه باشد باز هم به خاطر دعوای پرسپولیس و استقلال و عوامل آنها مشکل وجود خواهد داشت.

با وجود اینکه نزدیک به دو هفته از آخرین بازی استقلال در هفته یازدهم لیگ می گذرد و پرسپولیس بیش از 20 روز است که در لیگ بازی نمی کند، اما مدیران عامل دو باشگاه با اظهار نظر و رفتار خود خبرساز شده اند.

درویش از شکایت از استقلال و احیاناً کسر امتیاز از آبی ها صحبت کرد و همین چند کلمه کافی بود تا مدیران استقلال بهانه جدیدی برای هیاهوی رسانه ای پیدا کنند.

آقایان یک بیانیه جدید طولانی منتشر کرده اند که مثلاً بگویند مدیرعامل یک رقیب حق اظهار نظر درباره ما را ندارد. از طرفی قرمزها در صورت تکرار تهدید موجود در این بیانیه باید منتظر واکنش جدی آبی ها باشند. همچنین بر شکایت از رضا درویش تاکید شده است.
این مدل جنگندگی در فوتبال ما دیگر فرسوده نیست و مردان باید روش های جدیدی برای خودنمایی و حضور در رسانه ها ابداع کنند. از هر طرف که به تاریخ نگاه کنید، متوجه می شوید که چنین استدلال های کلامی چقدر ارزان و طلایی است.

مدیرعامل سرخپوشان با وجود همه مخالفان و منتقدانش و در شرایطی که باید تمرکز خود و پرسپولیسی ها روی دیدار مقابل الدیل در لیگ قهرمانان باشد، تمرکز خود را بر امتیاز گرفتن از رقیب سنتی گذاشته است. طرف دیگر مدیرعامل استقلال است که باشگاهش متقاضیان خارجی زیادی دارد و هنوز درگیری بین کادر مربیگری او و فیلمبردار اصفهانی حل نشده است اما او به حرف های درویش و اطرافیانش گوش می دهد. . که می تواند بلافاصله بیانیه صادر کند و از جنگ لفظی عقب نشینی نکند. ای کاش علی خطیر در مدیریت بحران های داخلی استقلال این سرعت عمل را داشت تا تیم نکونام از ابتدای فصل با این همه چالش مواجه نشود.

جالب است که در بیانیه اخیر استقلال به تاکید وزیر ورزش مبنی بر پرهیز مجاری ها از ایجاد تنش قبل از دربی اشاره شده بود اما اظهار نظر درویش و پاسخ آبی ها بار دیگر نشان داد که دو باشگاه وابسته به وزارت ورزش نیستند. به دستورات وزیر اهمیتی نمی دهند اما هر روز کمتر پول می گیرند و برای پرداخت بدهی های خارجی خود دنبال ارز می گردند، یادتان باشد وزارت ورزش هم هست. موضوع جدال جدید سرخابی ها در مورد کسر یا عدم امتیاز استقلال در حالی است که طبق اخبار منتشر شده احتمال بازگشت امتیازهای کسر شده به پرسپولیس و سپاهان وجود دارد. معلوم نیست چرا درویش در حالی که قرار است امتیاز هر دو تیم را برگرداند از کسر امتیاز از استقلال صحبت کرده و بحث کسر امتیاز از آبی ها مطرح شود؟
باشگاه استقلال قطعا کارهای مهم تری نسبت به پاسخگویی به درویش دارد و بهتر است تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاه اول و بازی های بعدی متمرکز کند. در شرایط کنونی شکی نیست که راه انداختن جنگ و کشاندن آن به رسانه ها دعوای زرگری بیش نیست و هدف آن بازی با افکار عمومی است. سرخابی ها در این فصل میلیاردها تومان هزینه کرده اند تا تیم جدید خود را ببندند تا به جای اینکه هر از چند گاهی با هم درگیر شوند و هر چه از دهانشان خارج می شود، بهترین بازی ها را برای هواداران خود انجام دهند و بهترین نتیجه را بگیرند. متأسفانه وزارت ورزش که متولی این دو باشگاه است، مثل همیشه در مقابل این سوء مدیریت ها منفعل است، هیچ دخالتی نمی کند و منتظر است تا طرفین به خودی خود دست از مبارزه بردارند.

23302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.