افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

آیا محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات 1404 می شوند؟ رد صلاحیت به دلیل گرایش به جریان آیت الله هاشمی از نظر علیزاده طباطبایی

  • کد خبر : 244447
آیا محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات 1404 می شوند؟  رد صلاحیت به دلیل گرایش به جریان آیت الله هاشمی از نظر علیزاده طباطبایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود علیزاده طباطبایی از اعضای حزب کرجاران درباره احتمال آغاز فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات 1404 در سال جاری گفت: بخشی از دولت در حال حاضر به دنبال تصفیه هستند و هنوز پاکسازی نشده است. هر سرنخی . یا امضا کنید تا اصلاح طلبان ظاهر شوند. حاکمیت آنها را به عهده […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود علیزاده طباطبایی از اعضای حزب کرجاران درباره احتمال آغاز فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات 1404 در سال جاری گفت: بخشی از دولت در حال حاضر به دنبال تصفیه هستند و هنوز پاکسازی نشده است. هر سرنخی . یا امضا کنید تا اصلاح طلبان ظاهر شوند. حاکمیت آنها را به عهده می گیرد و به آنها اجازه می دهد در انتخابات شرکت کنند.

وی در گفتگو با مانیبان افزود: به نظر من انتخابات 1404 بهتر از انتخابات 1402 نیست و راهی برای حضور مردم وجود ندارد. به نظر می رسد جریان حاکم بر خلاف نظر رهبری عمل می کند، زیرا بر مشارکت حداکثری تاکید دارند، اما به دنبال مشارکت حداقلی هستند و مبنایی برای اصلاح این مسائل ندارند. رهبری در انتخابات اخیر بر حضور حداکثری تاکید کردند اما کمترین میزان مشارکت را در ۴۵ سال اخیر شاهد بودیم.

طباطبایی تاکید کرد: جریان حاکم باید تکلیف خود را با انتخابات روشن کند و نشان دهد که از این مشارکت راضی هستند یا نه، اگر راضی باشند به همین رویه ادامه می دهند. اصلاح طلبان نیز در خانه نشسته اند و زندگی خود را می گذرانند و منتظر هستند تا اجازه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: دولت فعلاً اصلاح طلبان را نپذیرفته است، وقتی دولت آنها را نپذیرد آنها می روند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر حزب کارگزاران مشخص شد که جوانان ناامید هستند، انگیزه ای برای کار ندارند و می دانند هرکس کوچکترین تمایلی به جریان آیت الله هاشمی داشته باشد رد صلاحیت می شود. اصلاح طلبان با ورود چهره به میدان چه امیدی دارند؟

این چهره سیاسی اصلاح طلب افزود: در انتخابات اخیر حتی اصولگرایان فرصت عمل نداشتند و امثال بهنار رای نیاوردند، این نشان از عصبانیت مردم است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که دولت رویه خود را تغییر ندهد نمی توان اصلاحات را برنامه ریزی کرد، گفت: اصلاح طلبان در حال حاضر برنامه ای برای 1404 ندارند مگر اینکه دولت راضی باشد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

این سیاستمدار در پایان گفت: واسطه ها خارج از چارچوب اصلاح طلبان تصمیم نمی گیرند و هنوز هم بر سر انتخابات و کاندیداها توافقی صورت نگرفته و پیشنهادی هم مطرح نمی شود. در محافل خصوصی اصلاح طلبان گفته می شود که محسن هاشمی یا اسحاق جهانگیری باید نامزد جریان اصلاح طلب باشند اما هنوز تصمیم نهایی و رسمی گرفته نشده است. اصلاح طلبان چهره های زیادی دارند که شایسته ریاست جمهوری هستند.

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.