افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

آیا محسن آذرباد به استقلال می آید؟

  • کد خبر : 186209
آیا محسن آذرباد به استقلال می آید؟

4 فوریه 1402 04:03 محسن آذرباد (زادهٔ ۲۱ آبان ۱۳۶۸ در تهران) فوتبالیست ایرانی است که کاپیتان این تیم است و در پست هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. به گزارش Intiter به گزارش پارس فوتبال، محسن آذرباد (زاده 30 آبان 1368 در تهران)، فوتبالیست ایرانی، کاپیتان […]

محسن آذرباد (زادهٔ ۲۱ آبان ۱۳۶۸ در تهران) فوتبالیست ایرانی است که کاپیتان این تیم است و در پست هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

به گزارش Intiter به گزارش پارس فوتبال، محسن آذرباد (زاده 30 آبان 1368 در تهران)، فوتبالیست ایرانی، کاپیتان این تیم است و در پست هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

محسن آذرباد کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان که یکی از ستاره های این تیم محسوب می شود در اقدامی غیرمنتظره تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و با فسخ قرارداد رسما از این تیم جدا شد.

زمزمه هایی مبنی بر پیشنهاد استقلال از این بازیکن به گوش می رسید که آذرباد در مصاحبه ای تلویزیونی به این شایعات و همچنین جدایی از مس رفسنجان واکنش نشان داد.

آذرباد درباره جدایی از مس رفسنجان گفت: طی صحبتی که با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان داشتم با توافقی راه خود را جدا کردم. فکر کنم زمان خداحافظی فرا رسیده بود. من 6 فصل در مس رفسنجان بودم و خوش گذشت و شاید بعداً در این مورد صحبت کنم.

آذرباد در مورد مقصد بعدی فوتبالش گفت: چند تیم پیشنهاد داده اند اما من هنوز تصمیم نگرفته ام و در روزهای آینده تصمیم نهایی خود را اعلام خواهم کرد.

کاپیتان مس رفسنجان درباره شایعه مذاکره اش با استقلالی ها افزود: مستقیم با من صحبت نکردند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.