افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

آیا قیمت سوشی سوآپ می تواند به 1 دلار برسد؟

  • کد خبر : 358035
آیا قیمت سوشی سوآپ می تواند به 1 دلار برسد؟

در 24 ساعت گذشته از زمان نوشتن، قیمت سوشی سوآپ 9.3 درصد افزایش یافته است. دلیل این امر رشد قیمت بیت کوین و افزایش قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال بود. با این حال، افزایش قیمت بیت کوین ممکن است تنها دلیل رشد SushiSwap نباشد. زیرا سوشی سوآپ اخیراً از طریق همکاری با صرافی Goat یک سکوی […]

در 24 ساعت گذشته از زمان نوشتن، قیمت سوشی سوآپ 9.3 درصد افزایش یافته است. دلیل این امر رشد قیمت بیت کوین و افزایش قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال بود. با این حال، افزایش قیمت بیت کوین ممکن است تنها دلیل رشد SushiSwap نباشد. زیرا سوشی سوآپ اخیراً از طریق همکاری با صرافی Goat یک سکوی پرتاب سکه میم به نام Dojo را راه اندازی کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، این لانپد با هدف ایجاد یک پلتفرم ساده و ایمن برای کاربران رمزارز راه اندازی شد و می تواند موفقیت Pump.fun را تکرار کند.

سکوی پرتاب مشترک سوشی سواپ و بز

راه اندازی این سکوی پرتاب که قرار بود در تاریخ 10 شهریور (20 شهریور) انجام شود تا 17 سپتامبر (27 سپتامبر) برای اطمینان از آماده بودن همه چیز به تعویق افتاد. کاربران کریپتوکارنسی انتظار دارند که Dojo با سایر لان‌پدها متفاوت باشد. طبق یک پست رسمی توسط SushiSwap، Dojo به اندازه کافی ساده خواهد بود که همه می توانند از آن استفاده کنند. اما در عین حال امنیت کاربران را به خوبی تضمین خواهد کرد.

SushiSwap می تواند موفقیت Pump.Fun را روی پلتفرم خودش تکرار کند. این صرافی غیرمتمرکز با تکیه بر محبوبیت و سابقه خوب خود در صنعت کریپتو، با راه‌اندازی این لان‌پد، قیمت سوشی سوآپ را افزایش می‌دهد.

از دیگر ویژگی های دوجو می توان به تراکنش های آنی و بدون لغزش اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این اصطلاح لغزش چیست؟ را بخوانید

سوشی سوآپ نقش تامین نقدینگی عمیق را برای Launchpad Dojo ایفا می کند، همانطور که Raydium DEX نقش تامین نقدینگی عمیق را برای Pump.Fun بازی می کند.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار SUSHI حدود 161 میلیون دلار است که در مقایسه با Uniswap که دارای ارزش بازار حدود 3.916 میلیارد دلار است، رقم بسیار کمی است. راه اندازی این لانچر می تواند قیمت سوشی را افزایش دهد. به خصوص که نمودار آن نشانه یک جهش جدید است.

هدف سوشی سوآپ رسیدن به 1 دلار است

از اواسط اردیبهشت، قیمت سوشی سوآپ در یک کانال نزولی قرار دارد. با این حال، قیمت این توکن به خط روند بالای این کانال نزدیک می شود. اگر این مقاومت شکسته شود، قیمت سوشی می تواند رشد زیادی داشته باشد.

شمع های اخیر نشان دهنده یک روند صعودی قوی هستند، زیرا قیمت سوشی از خط وسط کانال به مقاومت بالای کانال منتقل شده است.

قیمت سوشی سواپ ممکن است مقاومتی در حدود 0.64 دلار داشته باشد. اگر این مقاومت شکسته شود، به مقاومت قوی بعدی در 0.882 دلار خواهیم رفت که با میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) مطابقت دارد.

نمودار قیمت سوشی سواپ (SUSHI) - منبع: TradingView
نمودار قیمت سوشی سواپ (SUSHI) – منبع: TradingView

اگر SUSHI نتواند این مقاومت را بشکند، ممکن است قیمت این توکن به سطح پشتیبانی قبلی بازگردد 0.57 دلار کاهش در صورت از دست دادن این سطح، انتظار می رود قیمت سوشی سوآپ به خط روند پایین کانال در 0.30 دلار سقوط کند.

اما همکاری سوشی سواپ با صرافی غیرمتمرکز Goat می تواند توجه و حجم معاملات بیشتری را به توکن های GOAT و SUSHI جلب کند که احتمالاً منجر به افزایش قیمت خواهد شد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-10 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.