افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

آیا قیمت ریپل به زودی پنج برابر افزایش خواهد یافت؟

  • کد خبر : 390571
آیا قیمت ریپل به زودی پنج برابر افزایش خواهد یافت؟

تعدادی از معامله‌گران باتجربه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ریپل با وجود عملکرد ضعیف فعلی، ممکن است پنج برابر افزایش یابد. دارندگان ریپل مشتاقانه منتظرند ببینند که آلتکوین چه زمانی ممکن است یک روند صعودی پایدار را تجربه کند و قیمت آن به سطوح از دست رفته فراتر از 1 دلار برسد. چه اتفاقی […]

تعدادی از معامله‌گران باتجربه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ریپل با وجود عملکرد ضعیف فعلی، ممکن است پنج برابر افزایش یابد.

دارندگان ریپل مشتاقانه منتظرند ببینند که آلتکوین چه زمانی ممکن است یک روند صعودی پایدار را تجربه کند و قیمت آن به سطوح از دست رفته فراتر از 1 دلار برسد.

چه اتفاقی باید بیفتد تا ریپل شاهد افزایش 5 برابری باشد؟

موج دار شدن در محدوده برای مدت طولانی 0.50 دلار باقی مانده است به تازگی، یک تاجر معروف که خود را به عنوان بهترین معامله گر تا کنون (بز) Cryptocurrency Knows زمانی اعلام کرد که او معتقد است روند صعودی مورد انتظار ریپل آغاز خواهد شد.

این معامله گر در صفحه X خود اعلام کرد که سیطره بیت کوین به سقف خود نزدیک می شود. او پیش بینی کرد که به محض شروع کاهش تسلط بیت کوین، آلتکوین هایی مانند ریپل ممکن است به راحتی شاهد افزایش قیمت باشند. 2 تا 5 بار بودن

منبع: Goth
منبع: Goth

او از فعالان بازار خواست از هم‌اکنون شروع به انباشت دارایی کنند، زیرا به نظر می‌رسد سال آینده سال امیدوارکننده‌ای برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

شایان ذکر است که سلطه بیت کوین در چند ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. با این حال، تحلیلگران بر این باورند که این سلطه ممکن است به زودی کاهش یابد شروع کننده فصل جایگزین باشد

در همین حال، این معامله گر در اهمیت بستن شمع هفتگی ریپل بالا 0.55 دلار تاکید کرد اگر ریپل نتواند این کار را انجام دهد، ممکن است پشتیبانی 0.40 دلار برگرد

ریپل در حال حاضر با قیمت 0.53 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 0.77 درصد افزایش یافته است.

قیمت ریپل - منبع: بلاک چین میهنقیمت ریپل - منبع: بلاک چین میهن
قیمت ریپل – منبع: بلاک چین میهن

بیت کوین همچنین باید محدوده 73000 دلار را بشکند تا ریپل به اوج برسد

در یک مصاحبه جداگانه، Charting Guy (مرد نمودار)، تحلیلگر فنی نیز در مورد زمان‌بندی روند صعودی ریپل ابراز احساسات مشابهی کرد. او تاکید کرد که ریپل و سایر آلتکوین هایی که عملکرد خوبی نداشته اند، تا زمانی که قیمت بیت کوین به مرحله کشف قیمت بازگردد، حرکت قابل توجهی انجام نخواهند داد.

به گفته این تحلیلگر، ریپل تا آن زمان در محدوده است 0.43 تا 0.67 دلار باقی خواهد ماند

منبع: Charting Guyمنبع: Charting Guy
منبع: Charting Guy

جالب اینجاست که بیت کوین در ماه مارس به بالاترین سطح تاریخ به بالای 73000 دلار رسید، اما در هفت ماه گذشته زیر این سطح معامله شده است.

این ارز دیجیتال در شکستن مقاومت در سطح 70 هزار دلار با مشکل مواجه شده است و همین امر مانع از آغاز مرحله جدیدی از کشف قیمت شده است. در حال حاضر بیت کوین با قیمت 62200 دلار معامله می شود که ۱۵٪ از سقف تاریخی اش پایین تر است.

ChartingGuy بر این باور است که تا زمانی که بیت کوین سطوح مقاومت ذکر شده را بشکند، آلتکوین های ضعیفی مانند ریپل ممکن است برای یافتن حرکت کافی برای رسیدن به سطوح قیمت بالاتر تلاش کنند.

در همین حال، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که اوراق قرضه بولینگر در نمودار ماهانه در حال باریک شدن است. او اظهار داشت که اگر ریپل بالای باند بالایی که اکنون در سطح است 0.67 دلار بسته شدن می تواند نشانه ای از تجمع برای ریپل باشد. برعکس، اگر ریپل کمتر از سطح فعلی باشد 0.43 دلار در حال بسته شدن است، ممکن است منجر به کاهش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال شود.

او گفت:

این باندها تا زمانی که تصمیم قطعی گرفته شود باریکتر و باریکتر خواهند شد.

Crypto Basic

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-09 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.