افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

آیا قیمت دلار در 13 مه 1403/دلار پیش بینی شده بود که بر روی موج نزولی قرار داشت؟

  • کد خبر : 249632
آیا قیمت دلار در 13 مه 1403/دلار پیش بینی شده بود که بر روی موج نزولی قرار داشت؟

به گزارش خبرآنلاین، قیمت دلار در پنجمین روز کاری هفته ۷۵۰ تومان کاهش یافت. تجارت نیوز در خبری نوشت: نوسانات این تبصره در کانال های ابتدایی کریدور ششم، معامله گران را محتاط کرده است. اسکناس آمریکا روز چهارشنبه در پله هفتم کانال اول کریدور ششم معامله شد. اخبار به بازار سیگنال می دهد. بررسی میدانی […]

به گزارش خبرآنلاین، قیمت دلار در پنجمین روز کاری هفته ۷۵۰ تومان کاهش یافت.

تجارت نیوز در خبری نوشت: نوسانات این تبصره در کانال های ابتدایی کریدور ششم، معامله گران را محتاط کرده است. اسکناس آمریکا روز چهارشنبه در پله هفتم کانال اول کریدور ششم معامله شد.

اخبار به بازار سیگنال می دهد.

بررسی میدانی خبرنگار تجارت نیوز از بازار ارز نشان می دهد که خرید و فروش در بازار همچنان ادامه دارد. اما فشار فروش بیشتر از خرید دلار است. برخی از معامله گران معاملات خود را متوقف کرده اند و منتظر خبرهای خوش معاون بین الملل بانک مرکزی درباره آزادسازی برخی ارزهای بلوکه شده از ایران هستند. فعالان بازار ارز معتقدند این بار سیاستگذار قصد دارد با سیگنال خبری روند نزولی قیمت و بازگشت دلار به کریدور پنجم ایجاد کند.

کارشناسان اقتصادی حداقل قیمت اسکناس یک دلاری در ماه های خرداد و تیر را حدود 58 هزار تومان تخمین می زنند و پیش بینی می کنند که در صورت معامله دلار در اولین گام های کریدور ششم در هفته آینده، این احتمال وجود دارد که قیمت از این صورتحساب بازگشت به نفر پنجم بالاست.

روند قیمت ارزهای اصلی نوسان داشت

قیمت درهم روز چهارشنبه با افت 180 تومانی بازگشایی شد و به کانال 16 هزار تومان بازگشت. این قبض با 16900 تومان بسته شد. قیمت تتر با 500 تومان کاهش 62 هزار و 400 تومان معامله شد.

قیمت پوند استرلینگ با 1400 تومان کاهش نسبت به آخرین معامله روز سه شنبه روی 77100 تومان قرار گرفت. یورو با کاهش 1500 تومانی به 65890 تومان رسید.

لازم به ذکر است که قیمت اسکناس و حواله دلار در روز چهارشنبه تغییری نداشته است. اسکناس دلار ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلاری ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان فروخته شد.

۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.