افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

آیا قرار است هر هفته ای که شما ثبت کرده اید را بگیرم؟

  • کد خبر : 226131
آیا قرار است هر هفته ای که شما ثبت کرده اید را بگیرم؟

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: چمن ورزشگاه غدیر اهواز به گونه ای بود که برای بازی مناسب نبود. جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ اصلی فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که در استان خوزستان و در شهر اهواز هستم. خاطرات شیرینی از اینجا دارم […]

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: چمن ورزشگاه غدیر اهواز به گونه ای بود که برای بازی مناسب نبود.

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ اصلی فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که در استان خوزستان و در شهر اهواز هستم. خاطرات شیرینی از اینجا دارم و 4 سال خوب را با دوستی رسانه ای سپری کردیم. خوشحالم که به این شهر خوب برگشتم. زمین چمن ورزشگاه شرایط خوبی برای بازی فوتبال نداشت و زمین در وضعیت بسیار بدی قرار داشت. در این زمین نمی توان فوتبال بازی کرد.

وی افزود: دیدارهای استقلال خوزستان را دیده بودیم و با توجه به شرایط زمین فکر می کردیم که مستقیم بازی می کنند. استقلال خوزستان نیاز به امتیاز داشت و این تیم با نیم فصل اول کاملا متفاوت است. نحوه بازی آنها سخت است، به خصوص در 15 دقیقه آخر که سعی می کنیم بازیکنان قد بلند را بفرستیم. بازی را خوب شروع کردیم و می توانستیم در نیمه اول دو یا سه گل به ثمر برسانیم، اما از آن استفاده نکردیم. در نیمه دوم با گذشت زمان بازی به دلیل خستگی بازی در جام حذفی شرایط کمی سخت شد. می دانستیم که سه امتیاز بازی چقدر به ما کمک می کند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: یکی دو نکته در خارج از بازی وجود دارد که باید بگویم. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است که هیچکس در کنار من نباشد و مدیر رسانه ای نداریم و امیدوارم مشکلات حل شود. من فقط با هواداران صحبت می کنم، چند هفته ای صحبت نکردم و سکوت کردم. در ابتدای فصل به یاد داشته باشید که به شما گفتم مراقب باشید کسی سرتان کلاه نگذارد. هرکس در داخل و خارج باشگاه بگوید این تیم باید قهرمان شود به استقلال خیانت کرده است. چه تیمی هستیم که قهرمان شویم؟ از رقیب ما پرسپولیس سپاهان و تراکتور را گرفتند و حتی استقلال خوزستان را که 5 بازیکن گرفت. ما کدام یک از این تیم ها هستیم؟ من و تیمم تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهیم داد. تیم استقلال پارسال علیرغم همه شایستگی ها با 20 بازیکن بزرگسال، سه بازیکن زیر 25 سال و 6 بازیکن زیر 23 سال به مقام قهرمانی نرسید.

لطفا به تیم ما فشار نیاورید. نکونام گفت: باشگاه ما هفته گذشته بیانیه ای صادر کرد. لطفا به تیم فشار نیاورید. سعی می کنیم بهترین بازی را انجام دهیم. پارسال تیم با آن همه بازیکن در سنین مختلف سوم شد، حالا چه کار کنیم؟ حالا که باید به فرودگاه برویم، من و مدیر تیم هستیم. ما حتی یک نفر هم نداریم که ما را دنبال کند. همه گفتند ما یک تیم رسانه ای و یک مدیر تیم داریم، حداقل یکی را بیاورید که در مورد داوری صحبت کند تا بد حرف نزنیم. ما کسی را نداریم و تنها هستیم. هر تیمی که می بینید 5 نفر در کنارشان هستند.

به یاد آورد: هواداران! من خیلی تنها هستم. من به عنوان هوادار استقلال به این تیم آمدم، برای تیمی که مثل شما اشک ریختم و حالا تلاش می کنم. من تنهام و فردا کسی منتظرم نیست. در بازی قبلی من 4 بازیکن را کنار گذاشتم و دیدید که تیم من چقدر متفاوت بود. امروز آرمین سهرابیان مریض بود و باید برای او بازی می کردم. آقای فن من خیلی احساس تنهایی میکنم. آنها امسال همه کارها را با این تیم انجام داده اند و نمی دانم قرار است چه اتفاقی برای این تیم بیفتد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.