افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

آیا قاضی زاده بازنشسته می شود؟

  • کد خبر : 298264
آیا قاضی زاده بازنشسته می شود؟

آفتاب نیوز: حسین نظمی کارشناس برنامه زنده میزگرد فرهنگی که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران وی برگزار می شود در ابتدای سخنان خود خطاب به قاضی زاده هاشمی از وی پرسید که آیا وی می ماند یا از انتخابات انصراف می داد. تعظمی خطاب به این کاندیدای ریاست […]

آفتاب نیوز:

حسین نظمی کارشناس برنامه زنده میزگرد فرهنگی که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و مشاوران وی برگزار می شود در ابتدای سخنان خود خطاب به قاضی زاده هاشمی از وی پرسید که آیا وی می ماند یا از انتخابات انصراف می داد.

تعظمی خطاب به این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: خبرهایی در جامعه شنیده می شود که تا چند روز دیگر بازنشسته می شوید. همه این امکانات، فعالیت ها، برنامه ها و تلاش های صدا و سیما ادامه دارد. اگر قرار است ادامه دهید من سوالم را از شما می پرسم، اما اگر در چند روز آینده شاهد استعفای شما باشیم، بهتر است سر کار نباشید و مزاحمتان نشوید.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال پلیس با کنایه گفت: حالا نوبت شماست که خدای ناکرده در محل کار خود تصدیق کنید.

این کاندیدای انتخاباتی افزود: من جزو افرادی هستم که سابقه انصراف بدی دارم. من یک بار کاندید شدم و کارنامه ام مشخص است. اما در یک خانواده همه برای یکدیگر فداکاری می کنند. مردم خود را فدای هیچ چیز نمی کنند. اما آنها برای مدرسه خود فداکاری می کنند. گاهی تکلیف ماندن است و گاهی تکلیف ترک.

وی همچنین تاکید کرد که برای رفتن نیامده ام. به هیچ وجه؛ من قصد بازنشستگی ندارم، اما حاضرم برای جامعه و ملتم فداکاری کنم.

تزمامی در پاسخ به صحبت های قاضی زاده هاشمی گفت با این صراحتی که شما گفتید تصور من این است که انشاالله می مانید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.