افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آیا فعالیت شبکه چینی دوج متوقف می شود؟ تیم توسعه پاسخ می دهد

  • کد خبر : 254540
آیا فعالیت شبکه چینی دوج متوقف می شود؟  تیم توسعه پاسخ می دهد

در روزهای اخیر خبری در شبکه های اجتماعی به ویژه شبکه ایکس (توئیتر سابق) مبنی بر توقف فعالیت شبکه دوج چین منتشر شده است. بر اساس این خبر، فعالیت شبکه Dog China، راه حل لایه دوم طراحی شده برای توسعه ویژگی های پروژه Dog Coin و تعامل آن با اکوسیستم DiFi، از 1 ژوئن 2024 […]

در روزهای اخیر خبری در شبکه های اجتماعی به ویژه شبکه ایکس (توئیتر سابق) مبنی بر توقف فعالیت شبکه دوج چین منتشر شده است. بر اساس این خبر، فعالیت شبکه Dog China، راه حل لایه دوم طراحی شده برای توسعه ویژگی های پروژه Dog Coin و تعامل آن با اکوسیستم DiFi، از 1 ژوئن 2024 (12 ژوئن 1403) متوقف می شود. در پاسخ به این شایعات، تیم توسعه دوج چین آنها را تکذیب و اعلام کرد که به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

Dodge China یک راه حل لایه 2 سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که با فورک شبکه Polygon ساخته شده است. هدف این پروژه ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر، دسترسی گسترده به NFT و بازی‌های بلاک چین و اکوسیستم DeFi برای دارندگان Dogecoin است.

توقف فعالیت دوج چین؛ داستان در مورد چیست؟

روز گذشته خبری مبنی بر قطع شدن شبکه دوج چین در شبکه های اجتماعی و وب سایت های خبری ارزهای دیجیتال از جمله Daily Huddle و BN Crypto منتشر شد و از کاربران این راهکار لایه 2 خواسته شد تا به محض اینکه سکه های دوج خود را به کیف پول امن منتقل کنند. ممکن است. .

توییت Daily Huddle - منبع: X
توییت روزانه هادل – منبع: ایکس

این خبر به نقل از Mishaboar یکی از توسعه دهندگان Dogecoin منتشر شده است. میشابور در توییتی نوشت:

مطمئن شوید که DogeCoin خود را از کیف پول DogeChain.info (فقط از دامنه .info استفاده کنید!) تا 1 ژوئن انتقال دهید. اگر همچنان از این آدرس‌ها استفاده می‌کنید، یک کپی از کلیدهای خصوصی خود را نگه دارید، زیرا به شما امکان می‌دهد وجوه خود را بازیابی کنید.

توییت میشابور - منبع: ایکستوییت میشابور - منبع: ایکس
توییت میشابور – منبع: ایکس

BIN Crypto در مقاله خبری خود مدعی شد که این تصمیم با هدف برداشتن گامی رو به جلو در اکوسیستم Dogecoin و حرکت به سمت پلتفرم های جدیدتر، قابل اعتمادتر و غیرمتمرکزتر اتخاذ شده است.

واکنش تیم توسعه دوج چین چه بود؟

تیم توسعه Doge China در واکنش به اخبار منتشر شده توسط وب سایت Daily Huddle خاطرنشان کرد که هنگام صحبت در مورد کیف پول DogeChain.info، او به اشتباه لوگو و مکانیزم این پروژه را به لایه 2 نسبت داده و ربطی به این پلتفرم ندارد.

در توییت تیم توسعه دوج چین آمده است:

اشتباهات زیادی در اخبار دیلی هادل وجود دارد.

1- استفاده از لوگوی ما و ویژگی های پروژه ما را ذکر می کنید در حالی که مقاله شما مربوط به dogechain.info است.

2-Dogechain ربطی به پلتفرم dogechain.info ندارد.

برای روشن شدن این موضوع، دوج چین هیچ یک از خدمات خود را متوقف نخواهد کرد. راه حل لایه 2 ما برای جامعه Dogecoin همچنان قوی است و قراردادهای هوشمند را به اکوسیستم Dogecoin به عنوان راه حل نهایی مقیاس پذیری می آورد.

توییت از تیم توسعه چین دوج - منبع: Xتوییت از تیم توسعه چین دوج - منبع: X
توییت تیم توسعه دوج چین – منبع: ایکس

دیلی هادل در واکنش به این توییت، خبر تعلیق دوج چین را از وب سایت خود حذف کرد.

واقعیت چیست؟

به نظر می رسد رسانه های رمزنگاری مانند Daily Huddle در تفسیر این خبر مشکل دارند. Dodge China.info، کیف پولی که از سال 2013 امکان ذخیره دوج کوین را برای جامعه این ارز دیجیتال فراهم می کند اعلام کرد که به زودی فعالیت خود را متوقف می کند و این پروژه ربطی به دوج چین (راه حل لایه 2) ندارد.

بر اساس متن منتشر شده در وب سایت رسمی DogeChain.info، این کیف پول از اول ژوئن کار خود را متوقف می کند. توسعه دهندگان این کیف پول همچنین از کاربران خواسته اند تا در اسرع وقت سکه های خود را به کیف پول های دیگر منتقل کرده و کلید خصوصی خود را در مکانی امن نگهداری کنند.

اطلاعیه رسمی کیف پول Dogechain.info - منبع: dogechain.infoاطلاعیه رسمی کیف پول Dogechain.info - منبع: dogechain.info
اعلام رسمی دوج چین wallet.info – منبع: dogechain.info

توصیه می کنیم اگر از کیف پول Dodge China.info استفاده می کنید، سکه های خود را در اسرع وقت به کیف پول امن دیگری منتقل کنید.

وطن بلاک چین



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-05-05 21:40:49

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.