افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

آیا فصل دوم نیسان آبی احساس بهتری در بینندگان ایجاد می کند؟

  • کد خبر : 119540
آیا فصل دوم نیسان آبی احساس بهتری در بینندگان ایجاد می کند؟

فصل دوم سریال نیسان آبی از اول آذر ماه به کارگردانی مسعود اطیابی روی آنتن فیلمو می رود. فصل اول این سریال به کارگردانی منوچهر هادی به یکی از پربازدیدترین سریال های برنامه محلی تبدیل شد و توانست رضایت عمومی را جلب کند. به بهانه پخش فصل دوم این سریال، مهم ترین اتفاقات فصل اول […]

فصل دوم سریال نیسان آبی از اول آذر ماه به کارگردانی مسعود اطیابی روی آنتن فیلمو می رود. فصل اول این سریال به کارگردانی منوچهر هادی به یکی از پربازدیدترین سریال های برنامه محلی تبدیل شد و توانست رضایت عمومی را جلب کند. به بهانه پخش فصل دوم این سریال، مهم ترین اتفاقات فصل اول و طرح آن را مرور می کنیم.

نیسان آبی حکایت نوستالژیک دو دوستی است که در دوران کودکی قبل از انقلاب با هم دوست شدند و این دوستی با ازدواج دو خواهر ادامه پیدا کرد تا این دو دوست فقط دوستان خوبی نباشند. رضا و جمشید از کودکی به دنبال استعدادهای مختلف در درون خود بودند. جمشید عاشق وانت نیسان بود و بزرگترین آرزویش این بود که روزی مانند جمشید هاشم پور، ستاره سینمای ایران در دهه 60 و 70 بدرخشد.

رضا به ترانه سرایی نیز روی آورد و با اینکه استعداد چندانی نداشت، سعی کرد برای خوانندگان ترانه های تجاری بخواند. او مدعی است بیشتر شعارهای پشت وانت ها از شعرهای اوست و از این بابت خوشحال است.

ساختار کلی داستان نیسان آبی با معرفی کامل شخصیت های اصلی و فرعی از جمله جمشید و رضا و همسرانشان زری و پری و همچنین شخصیت های فرعی از جمله ممدچاخان به خوبی سازماندهی شده است و به همین دلیل مخاطب می تواند در محل قرار بگیرد. . جایگاه شخصیت ها و در دنیای فانتزی و کمدی. بگذار زندگی کنند.

منوچهر هادی که با ساخت آثار ملودرام در سینمای خانگی طرفداران و مخالفان زیادی داشت و با آثاری چون عاشقانه توانسته بود بینندگان زیادی را به خود جذب کند، در اولین تجربه کمدی خود در سینمای خانگی با تمام قوا جلو رفت و موفق شد. گیشه با ساخت آثاری مانند آینه، باغ و رحمان 1400 چندان هم تصادفی نیست.

یکی از خنده دارترین قسمت های فصل اول سریال نیسان آزول شوخی با سکانس های معروف فیلم ها و سریال های محبوب بود. مثلاً در قسمتی از سریال با موسیقی و حال و هوای سریال قورباغه شوخی می کرد یا در سکانسی دیگر علیرضا خمسه مثل سکانس ماندگار جدایی نادر از سیمین مشغول تمیز کردن پدرش در دستشویی بود. این نوع شوخی ها و ارجاعات در سریال با فضای اصلی داستان که عشق یک راننده نیسان به سینما و جمشید هاشم پور است، در بطن ماجرا بود.

علاقه جمشید قاسم پور به جمشید هاشم پور ستاره سینمای ایران و اینکه با تراشیدن سر او و فرزندانش را شبیه آنها کرده بود از دیگر شوخی های خنده دار این سریال بود.

شوخی با دلتنگی دهه 60 و رابطه رضا و جمشید با همسرانشان و مخالفت های زری و پدر پری با این ازدواج ها یکی دیگر از فصل های سرگرم کننده سریال بود. و نگاهی به برخی آسیب های اقتصادی و اجتماعی با نمک بیاندازید.

موضوع گران شدن ارز و تاثیر آن بر زندگی مردم و تورم ناشی از افزایش قیمت دلار از موضوعاتی بود که سریال به آن پرداخت. نگاه فیلمساز به بخش مهاجرت و کلاهبرداری های انجام شده در این زمینه از دیگر موضوعات مطرح شده در این مجموعه بود.

تنوع لوکیشن سریال و طراحی دقیق صحنه و جذابیت تنوع در پوشش بازیگران در دهه های مختلف، نیسان آبی را از نظر بصری به سریالی رنگارنگ و جلا تبدیل کرده بود.

اکنون در فصل دوم این سریال مسعود اطیابی یکی از رکوردداران ساخت فیلم های کمدی موفق در سینما که به تنهایی توانسته با ساخت چندین اثر کمدی رکورد جذب مخاطب را از آن خود کند، دست به کار شده است. آدرس نیسان آبی

هنوز اطلاعات مشخصی از فصل دوم به جز معرفی یکی از شخصیت های با بازی بیژن بنفسه خواه در دست نیست که در همین کلیپ مشخص است که داستان سریال همان مسیر روایی فصل اول را طی می کند و is Se قرار است دلتنگی گذشته را مسخره کند. به نظر می رسد در شرایطی که جامعه نیاز زیادی به دیدن طنز و رهایی از اخبار تلخ و ناگوار دارد، تماشای نیسان آبی 2 می تواند حال و هوای خوبی به مخاطب بدهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.