افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟

  • کد خبر : 147738
آیا فردا مدارس تهران تعطیل است؟

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بر اساس اعلام این شرکت، شاخص آلودگی پایتخت هم اکنون 88 است، بنابراین هوا در وضعیت قابل قبولی قرار دارد. کمیته اضطرار آلودگی هوا از عدم حضور در مدارس در روز شنبه 27 آذرماه گزارشی نداده است، بنابراین مدارس تهران فردا باز است. به گزارش سرویس فوتبال منهای خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بر اساس اعلام این شرکت، شاخص آلودگی پایتخت هم اکنون 88 است، بنابراین هوا در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

کمیته اضطرار آلودگی هوا از عدم حضور در مدارس در روز شنبه 27 آذرماه گزارشی نداده است، بنابراین مدارس تهران فردا باز است.

به گزارش سرویس فوتبال منهای خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توئیتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران در روز شنبه 27 آذر 1402 به دلیل آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات کلاس های آنلاین برخی مقاطع تحصیلی در این تعطیلات پرداختند.

لازم به ذکر است تصمیم تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس فردا شنبه 27 آذر 1402 در این گزارش به روز می شود.

به روز رسانی: کلیه فعالیت های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس کشور به صورت حضوری در روز شنبه 28 آذر ماه انجام می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه

تهران- تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه 27 آذرماه، سوالی است که در ذهن بسیاری از مخاطبان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس استان تهران در روز شنبه ۲۷ آذرماه، سوالی است که در ذهن بسیاری از بینندگان ایجاد شده است.

این موضوع زمانی حادتر شد که حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن صدور هشدار زرد آلودگی هوا از بازگشت آلاینده ها به تهران خبر داد و از ادامه این آلودگی ها تا روز یکشنبه خبر داد.

مدارس به دلیل انباشت آلاینده ها در پایتخت و موافقت کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران تعطیل است اما بررسی های خبرنگار مهر نشان می دهد تا زمان انتشار این خبر هیچ اقدامی مبنی بر تصمیم گیری صورت نگرفته است. هوای استان کارگروه اورژانس آلایندگی استانداری تهران، یعنی اگر کمیته ای تشکیل نشود، خبری از تعطیلی آن نخواهد بود.

در هر صورت در صورت تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، مصوبه آن ابلاغ خواهد شد.

اما تاکنون با توجه به شرایط و شواهد موجود به نظر می رسد فردا مدارس استان تهران به صورت حضوری برگزار شود.

منبع: اسمارتک نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.