افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

آیا فردا شنبه 18 دی ماه 1402 مدارس آذربایجان غربی تعطیل است؟

  • کد خبر : 165108
آیا فردا شنبه 18 دی ماه 1402 مدارس آذربایجان غربی تعطیل است؟

۱۴۰۲/۱۰/۰۸ ۰۸:۲۴:۲۵ کد خبر: 203954 در این خبر درباره تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا شنبه 18 دی 1402 توضیحاتی می خواهید؟ به من پرداخت شده است. صفحه اقتصاد – اولیا و دانش آموزان عزیز می خواهم بدانم آیا مدارس آذربایجان غربی فردا شنبه 18 دی ماه 1402 به دلیل آلودگی یا برودت هوا تعطیل است؟ […]

در این خبر درباره تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا شنبه 18 دی 1402 توضیحاتی می خواهید؟ به من پرداخت شده است.


صفحه اقتصاد –

اولیا و دانش آموزان عزیز می خواهم بدانم آیا مدارس آذربایجان غربی فردا شنبه 18 دی ماه 1402 به دلیل آلودگی یا برودت هوا تعطیل است؟ با ما بمان.

تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی در روز شنبه 18 دی ماه اعلام نشده است. در صورت اعلام در این خبر به روز رسانی خواهد شد.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: دمای هوای استان از روز جمعه سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش و سردتر می شود.

مهدی صابری افزود: هفته آینده جو استان پایدار بوده و هیچ پدیده جوی پیش بینی نمی شود و با توجه به کاهش دما، افزایش آلودگی هوا در استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته بارندگی مطلوبی در استان به ویژه در مناطق جنوبی ثبت شد، گفت: شهرستان سردشت بارندگی هفته گذشته را 116 میلی متر به ثبت رساند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی نیز در پیرانشهر 96 میلی متر باران بارید و افزود: میزان بارندگی در اشنویه 34 میلی متر، مهاباد 14، تخت سلیمان 13، شاهیندژ 10، پلدشت و چایپاره 6 بارندگی ثبت شده است. ، بوکان هفت، نقده پنج، تکاب و چالدران چهار، ارومیه، خوی و شوط 2، ماکو و سلماس نیز تا یک میلی متر ثبت شده اند.

یک هفته از شروع فصل سرما می گذرد، همچنان بارش برف در شهرستان ارومیه پیش بینی می شود، هفته گذشته نیز بارش برف در شهرهای شمال و جنوب استان با حداکثر 10 سانتی متر ثبت شد.




آیا این خبر برای شما مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و نه

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.