افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

آیا صرافی منحل شده Mt. Gox موج بعدی توزیع را آغاز می کند؟

  • کد خبر : 326049
آیا صرافی منحل شده Mt. Gox موج بعدی توزیع را آغاز می کند؟

با توجه به داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Arkham Intelligence، کیف پولی که اخیراً ۲ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) از نماینده صرافی منحل شده کوه Gox یک روز سه شنبه دریافت کرده بود معامله آزمایشی آغاز شد مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با […]

با توجه به داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Arkham Intelligence، کیف پولی که اخیراً ۲ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) از نماینده صرافی منحل شده کوه Gox یک روز سه شنبه دریافت کرده بود معامله آزمایشی آغاز شد

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته blockchain homeland، این تراکنش آزمایشی از یک کیف پول بی‌صدا Mt. Gox به گمانه‌زنی‌ها درباره نقش بیتگو در توزیع مداوم بیت‌کوین بین طلبکاران دامن زده است.

ادامه بازپرداخت کوه Gox به طلبکاران

تحلیلگران Arkham می گویند کیف پولی که این انتقال را آغاز کرده است احتمالاً متعلق به پلتفرم نگهبانی ارزهای دیجیتال BitGo است، یکی از پنج صرافی که توکن ها را بین طلبکاران توزیع می کند. آنها اضافه کردند که Bitgo عامل توزیع نهایی است.

این تراکنش آزمایشی پس از دو هفته پیش انجام شد 33100 بیت کوین ارزش 2.2 میلیارد دلار از کیف پول سرد کوه گوکس به سمت آن حرکت کرد.

آرکام در پیامی روند احتمالاً برچسب گذاری این کیف پول را به عنوان BitGo توضیح داد. یک تحلیلگر Arkham اظهار داشت:

این آدرس با یک خوشه ورودی بزرگ جمع شده بود که به دلیل ساختار نگهداری و کیف پول مورد استفاده، توانستیم آن را به عنوان Bitgo شناسایی کنیم. ما همچنین توانستیم سایر عوامل توزیع مورد استفاده برای ارسال بیت کوین اعتباردهندگان را شناسایی کنیم، بنابراین روند حذف نیز به این نتیجه گیری کمک کرد.

در همین حال، تعدادی از کاربران در یک کانال Reddit اختصاص داده شده به طلبکاران کوه Gox گزارش دریافت وجوه به حساب BitGo خود. اما این ادعاها هنوز تایید نشده است.

Mt. Gox، مستقر در ژاپن، زمانی بزرگترین صرافی بیت کوین بود که در سال 2014 به دلیل هک سقوط کرد. توزیع کنید 140000 بیت کوین و به همان میزان بیت کوین کش (BCH) این یک منبع اصلی نگرانی برای سرمایه گذاران بوده است که نگران فروش دارایی های طلبکاران برای ذخیره سود پس از یک انتظار ده ساله هستند.

نماینده مدیریت دارایی Mt. Gox توزیع توکن ها را در اوایل جولای آغاز کرد و قیمت بیت کوین را پایین تر ارسال کرد. 54000 دلار به سقوط صرافی های تایید شده توسط آژانس برای بازپرداخت طلبکار شامل Bitbank، BitGo، Bitstamp، Kraken، و SBI VC Trade است.

داده های Arkham نشان می دهد که آدرس های کوه Gox در حال حاضر 46000 بیت کوین آن را از 141000 بیت کوین در 1 ژوئیه، نزدیک به ۷۰٪ کاهش یافته است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-13 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.