افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

آیا شورای نگهبان لایحه حجاب و عفاف را تصویب کرد؟

  • کد خبر : 228593
آیا شورای نگهبان لایحه حجاب و عفاف را تصویب کرد؟

آفتاب نیوز: هادی طحان نظیف گفت: مدتی است که طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی در شورای نگهبان به دست ما رسیده است، تلاش ما بر این است که در مهلت قانونی درباره این طرح اظهار نظر کنیم. در این مدت در جلسات فشرده اصلاحات مجلس در خصوص دو لایحه مهم برنامه هفتم توسعه و […]

آفتاب نیوز:

هادی طحان نظیف گفت: مدتی است که طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی در شورای نگهبان به دست ما رسیده است، تلاش ما بر این است که در مهلت قانونی درباره این طرح اظهار نظر کنیم. در این مدت در جلسات فشرده اصلاحات مجلس در خصوص دو لایحه مهم برنامه هفتم توسعه و بودجه 1403 کل کشور را بررسی می کردیم.

وی به خبرگزاری ایرنا گفت: شورای نگهبان نیز در روزهای اخیر لایحه عفاف و حجاب را دریافت کرد و این لایحه نیز در دست بررسی است.

طحان نظیف درباره بررسی صحت انتخابات در حوزه های انتخاباتی نیز گفت: تا 26 اسفندماه می توان از مردم و داوطلبان شکایت از انتخابات شورای نگهبان دریافت کرد.

پیش از این یکی از نمایندگان مدعی شده بود که شورای نگهبان لایحه حجاب و عفاف را تایید کرده است.

بررسی لایحه حجاب در شورای نگهبان به پایان نرسیده است

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: : شورای نگهبان همچنان در حال بررسی لایحه قانون حجاب و ولایت است. مجلس پس از رفع ایرادات شورای نگهبان و انجام اصلاحات، لایحه عفاف و حجاب را برای بررسی مجدد به شورای نگهبان فرستاد و هنوز پاسخی از شورا دریافت نکرده ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.