افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

آیا سونیک چین به سریع ترین بلاک چین تبدیل خواهد شد؟

  • کد خبر : 356299
آیا سونیک چین به سریع ترین بلاک چین تبدیل خواهد شد؟

آندره کرونیه، خالق شبکه فانتوم و مدیر اجرایی آزمایشگاه های سونیک، در توییتی ادعا کرد که زنجیره سونیک در آزمایش های خود پایانی 720 میلی ثانیه رسیده است؛ رویدادی که می تواند سونیک چین را پس از راه اندازی به آن سوق دهد سریع ترین شبکه بلاک چین در جهان تبدیل کنید به گزارش اسمارتک […]

آندره کرونیه، خالق شبکه فانتوم و مدیر اجرایی آزمایشگاه های سونیک، در توییتی ادعا کرد که زنجیره سونیک در آزمایش های خود پایانی 720 میلی ثانیه رسیده است؛ رویدادی که می تواند سونیک چین را پس از راه اندازی به آن سوق دهد سریع ترین شبکه بلاک چین در جهان تبدیل کنید

به گزارش اسمارتک نیوز، “پایانی” به معنای اطمینان از برگشت ناپذیری و تغییرناپذیری تراکنش های بلاک چین است و در اکثر شبکه ها این امر مدتی طول می کشد.

با این حال، کرونی ادعا می کند که در حال حاضر، به عنوان یک شبکه سازگار با ماشین مجازی اتریوم، سونیک چین سریع ترین زمان نهایی نهایی را در شبکه آزمایشی نشان داده است.

کرونی امروز در توییتی در این باره نوشت:

زمان پاسخ 400 میلی ثانیه (مناسب برای رویدادهای همزمان) و نهایی 720 میلی ثانیه. برای نهایی شدن تراکنش ها لازم نیست 30 بلاک صبر کنید!

جزئیات تست ها در Sonic Testnet - منبع: Andre Cronje
جزئیات تست ها در Sonic Testnet – منبع: Andre Cronje

همانطور که گفتیم در اکثر بلاک چین ها برای نهایی شدن باید چندین بلوک به بلاک چین اضافه شود تا تراکنش ها برگشت ناپذیر باشند. به عنوان مثال، نهایی بودن در بیت کوین تقریباً است 60 دقیقه طول می کشد یا در اتریوم 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. با این حال، تراکنش ها در نسخه ی نمایشی شبکه سونیک پس از 720 میلی ثانیه نهایی می شوند، که یک پیشرفت بسیار چشمگیر است.

سونیک می تواند به سریع ترین بلاک چین تبدیل شود

علیرغم اینکه این آمار و ارقام در شبکه آزمایشی انجام شده است، مدت زمان نهایی شدن تراکنش ها در بلاک چین سونیک در مقایسه با سایر شبکه های بلاک چین بسیار چشمگیر است.

کرونی معتقد است که اگر پس از راه اندازی شبکه اصلی این ارقام حفظ شودسونیک می‌تواند سریع‌ترین شبکه بلاک‌چین جهان از نظر نهایی شدن باشد.

در حال حاضر، بر اساس داده ها بررسی زنجیره ایسولانا با قطعیت 12.8 ثانیه این سریع ترین شبکه بلاک چین در جهان است.

Finality و TPS Solana - منبع: ChainspectFinality و TPS Solana - منبع: Chainspect
Finality و TPS Solana – منبع: Chainspect

با وجود آن مدت زمان تولید بلوک در شبکه سولانا 400 میلی ثانیه است، این شبکه برای رسیدن به حالت برگشت ناپذیری تراکنش ها، تایید می کند 31 بلوک در مقایسه با 720 میلی ثانیه سونیک زمان زیادی می برد.

سونیک بهشت ​​توسعه دهندگان خواهد بود

در همین حال، به نظر می‌رسد که شبکه سونیک پس از راه‌اندازی به بلاک چین منتخب توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز تبدیل خواهد شد. به گفته کرونی، قرار است 90 درصد کارمزد تراکنش در این شبکه به توسعه دهندگان پرداخت شود و این می تواند آنها را جذب کند.

بنیاد فانتوم نیز حمایت کامل خود را از توسعه شبکه سونیک در ماه های اخیر نشان داده است. به عنوان مثال، در ماه ژوئن، این بنیاد ۱۲۰ میلیون دلار در توکن های فانتوم برای کمک به توسعه دهندگان برای مهاجرت پروژه ها از شبکه فانتوم به شبکه سونیک اختصاص داد. همچنین این بنیاد از راه اندازی بنیاد سونیک در ۲۳ می خبر داد.

بنیاد Sonic Phantom بر حکمرانی Sonic نظارت خواهد داشت، خزانه پروژه را مدیریت می کند، مشارکت ها را سازماندهی می کند و اکوسیستم غیرمتمرکز آن را توسعه می دهد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-08 21:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.