افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

آیا سفر با ون را دوست دارید؟ / با ون لایف می توانید با تمام زندگی خود به ماجراجویی بروید

  • کد خبر : 169559
آیا سفر با ون را دوست دارید؟  / با ون لایف می توانید با تمام زندگی خود به ماجراجویی بروید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه کسانی که عاشق سفر هستند حتما به فکر سفر با ون افتاده اند که به زندگی ون معروف است. سفر با ماشینی که وسایل ضروری یک خانه کوچک و جمع و جور را دارد بسیار هیجان انگیز است! تصور کنید با یک کاروان به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه کسانی که عاشق سفر هستند حتما به فکر سفر با ون افتاده اند که به زندگی ون معروف است. سفر با ماشینی که وسایل ضروری یک خانه کوچک و جمع و جور را دارد بسیار هیجان انگیز است! تصور کنید با یک کاروان به مسافرت می روید، هر جا منظره زیبایی می بینید. برای یک قهوه توقف کنید و شب ها در جایی آرام در تخت گرم و نرمی که در ون نصب کرده اید بخوابید! درست است که این ایده برای افرادی که عاشق سفر هستند بسیار رویایی است، اما سفر با ون و وسایل آن نکاتی دارد که باید از قبل بدانید. در این مقاله می خواهیم کمی در این مورد صحبت کنیم. تا آخر با ما همراه باشید…

تصمیمات احساسی نگیرید!

خرید ون و تجهیز آن برای سفر هزینه زیادی دارد. از سوی دیگر، سفر با ون; با وجود مزایای فراوان، بسیار دشوار و چالش برانگیز است! تجربه یک سفر طولانی جاده ای علاوه بر لذت هایی که دارد محدودیت هایی نیز دارد که در دسترس همگان نیست.

vanlife3

اگر با دیدن عکس‌های زیبای زندگی ون که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، برای انجام این کار الهام گرفته‌اید، توقف کنید و بیشتر تحقیق کنید. شاید بهتر باشد با فردی که مدتی با یک کمپر در حال مسافرت است بروید یا یک کمپر اجاره کنید و ببینید که آیا «مرد راه» هستید یا نه! بهتر است تا زمانی که مطمئن نشدید عجله نکنید و هزینه زیادی برای خرید و تجهیز خودرو خرج نکنید.

برای خرید ون پول زیادی خرج نکنید!

اگر کمی تحقیق کنید و به این نتیجه رسیدید که سفر با یک کمپرون برای شما مناسب است و از عهده آن بر می آیید، نیازی به خرید گران ترین خودروی بازار ندارید. اگر پول دارید و می توانید بهترین را بخرید، اما اگر پس انداز زیادی ندارید، ابتدا با یک وانت مدل پایین تر شروع کنید و سپس اگر این نوع زندگی را دوست دارید و می خواهید ادامه دهید، آن را جایگزین کنید. با ماشین بهتر و مجهزتر .

vanlife6

یک شریک خوب برای خود پیدا کنید!

زندگی ون بسیار جذاب است و اگر با یک همراه خوب و ابتدایی همراه شود جذابیت آن دو چندان می شود. اگر تصمیم دارید با ون سفر کنید، یک فرد مورد اعتماد را همراه خود ببرید تا بیشتر لذت ببرید. فرقی نمی کند این شخص شریک زندگی شما باشد یا دوست شما یا یکی از اعضای خانواده شما…

vanlife9

وسایل مسافرتی با کیفیت تهیه کنید

زندگی در سفر به ابزار و تجهیزات باکیفیت نیاز دارد، بنابراین نیازی نیست هر روز آنها را عوض کنید. کیسه خواب؛ لباسهای گرم؛ پاور بانک؛ چراغ قوه؛ محصولات آرایشی و بهداشتی؛ ظروف آشپزی؛ کوله پشتی ها و … اگر با کیفیت باشند سفر راحت تری را تجربه خواهید کرد.

vanlife2

بهتر است از کلید …

سفر در موتورخانه اتفاقات پیش بینی نشده زیادی را به همراه دارد. شما در وسط یک جاده زیبا حرکت می کنید و از مناظر لذت می برید که ماشین شما برخورد می کند و می میرد! هیچ تعمیرگاه یا کسی نیست که به شما کمک کند! بنابراین بهتر است از قبل کمی در مورد تعمیر خودرو بدانید تا بتوانید مشکلات جزئی را برطرف کرده و تا رسیدن به تعمیرگاه به راه خود ادامه دهید.

vanlife8

عملکردی مانند تعویض بادبان. اگر فیلتر هوا و … را می شناسید کمک خوبی برای جلوگیری از گیر افتادن در وسط مسیر بین زمین و هوا است! شما باید مسافری باشید که در مقاله تا این حد پیش رفته اید، پس آن را از دست ندهید.

vanlife4



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.