افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

آیا رویای داشتن شکمی صاف و اندامی فوق العاده ایده آل / ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک را دارید؟

  • کد خبر : 382098
آیا رویای داشتن شکمی صاف و اندامی فوق العاده ایده آل / ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک را دارید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرزوی داشتن شکمی صاف و اندامی خوش فرم آرزوی همه خانم ها و حتی آقایان است. اما بدون شک دستیابی به چنین هدفی از طریق ورزش فوق العاده دشوار است و مستلزم صرف زمان زیاد، تلاش مستمر و عملکرد کافی است. در واقع با ورزش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرزوی داشتن شکمی صاف و اندامی خوش فرم آرزوی همه خانم ها و حتی آقایان است. اما بدون شک دستیابی به چنین هدفی از طریق ورزش فوق العاده دشوار است و مستلزم صرف زمان زیاد، تلاش مستمر و عملکرد کافی است. در واقع با ورزش به صورت طبیعی به اندام دلخواه می رسید، اما با انجام عمل های زیبایی مانند ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک شکم و پهلوها، در واقع یک شبه به آن اندام خواهید رسید و پس از گذراندن دوره نقاهت قادر خواهید بود حالت عادی را طی کنید. زندگی شما البته با اندامی متفاوت از قبل باز خواهید گشت. ابدومینوپلاستی یک عمل زیبایی بسیار تخصصی در نظر گرفته می شود که باعث کاهش چربی شکم و پهلو می شود. این عمل کوتاه ترین دوره نقاهت و عوارض جانبی را دارد، بنابراین بین 3 تا 5 روز بهبودی طول می کشد. اما لیپوماتیک به گونه ای است که نه تنها چربی های شکم و پهلو از بین می رود، بلکه می توان عضلات این قسمت از بدن را نیز به میزان قابل توجهی تقویت کرد. برای آشنایی بیشتر با این دو روش با ما همراه باشید.

آشنایی با روش زیبایی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی از معروف ترین عمل های زیبایی در زمینه کاهش چربی شکم و پهلو می باشد که روی این قسمت های یک فرد خاص عمل می کند و تاثیر می گذارد. از طرف دیگر داشتن عضلات قوی و جذاب در قسمت پایین شکم می تواند کمک کننده باشد. در واقع انجام این روش زیبایی می تواند فواید زیادی داشته باشد از جمله:

1- ابدومینوپلاستی نسبت به سایر عمل ها عمل کمتر تهاجمی است، بنابراین عوارض کمتری دارد و دوره نقاهت کوتاهی دارد.

2- خانم هایی که بعد از بارداری و زایمان مشکل افتادگی پوست شکم و سایز آن دارند به راحتی می توانند عمل جراحی شکم را انجام دهند و به اندام ایده آل خود برسند.

3- در اینجا باید بگوییم که اگر از آن دسته افرادی هستید که اندام های خوش فرم و زیبایی دارید و فقط شکم کوچک یا نیمه ای دارید، این روش می تواند برای شما بسیار مناسب و جذاب باشد.

4- یکی از مزایای دیگر این روش زیبا و بسیار مهم این است که بعد از انجام عمل، پوست شکم شما شل و شل نمی شود و پوستی سفت و زیبا خواهید داشت.

5- و در آخر باید بدانید که این عمل می تواند کمک شایانی به ترمیم و حتی درمان خطوط ناشی از اضافه وزن کند. اما فراموش نکنید که تمام موارد ذکر شده منوط به انتخاب یک مرکز سطح بالا و یک پزشک مجرب است.

ابدومینوپلاستی

جراحی لیپوماتیک شکم و جانبی برای کاهش وزن شکم

روش بسیار جذاب دیگری که می توان برای کاهش و از بین بردن چربی های شکم استفاده کرد، لیپوماتیک است. این روش مزایای زیادی نیز دارد، البته می توان از این روش برای سایر قسمت های بدن مانند شکم، ران، باسن، سینه و … استفاده کرد. با این حال، لیپوساکشن شکم و پهلو مزایای خاص خود را دارد، از جمله موارد زیر:

1- یکی از ویژگی های این روش خط پایین آن است که راهی برای کاهش چربی در ناحیه شکم و پهلو بوده و عوارض کمی دارد.

2- از طرفی چربی هایی که از طریق این روش از بین می روند کاملا سالم هستند و نمی سوزند، بنابراین می توانید به راحتی آنها را به سایر نقاط بدن خود تزریق کنید.

3- این روش به خوبی می تواند رسوبات چربی بین بافت عضلانی و پوست را از بین ببرد و زیبایی اندام شما را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد.

4- در این عمل زیبایی آسیب به سایر قسمت های بدن بسیار کم است.

5- در این روش مراجعه کننده در کمترین زمان ممکن ثبت نام می شود و دوره نقاهت حداکثر 3 تا 5 روز خواهد بود.

5- در نهایت باید گفت که در جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو از بی حسی موضعی استفاده می شود بنابراین نیازی به بیهوشی فرد نیست.

لیپوماتیک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.