افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

آیا روند جذاب تری برای سال 2024 نداریم؟

  • کد خبر : 117784
آیا روند جذاب تری برای سال 2024 نداریم؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب هر چه پیشرفت می کنیم تنوع سبک ها و آیتم هایی که ایجاد می شود بیشتر می شود. البته مد و ترند در هر دوره ای جذابیت خاص خود را دارد و مطمئناً بیست سال دیگر تنوع بیشتری خواهد داشت و آنچه مشخص است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب هر چه پیشرفت می کنیم تنوع سبک ها و آیتم هایی که ایجاد می شود بیشتر می شود. البته مد و ترند در هر دوره ای جذابیت خاص خود را دارد و مطمئناً بیست سال دیگر تنوع بیشتری خواهد داشت و آنچه مشخص است این است که استایل تاثیر زیادی در زندگی روزمره افراد دارد. مثلا من به شخصه این مدلی هستم که باید هر روز لباسم را عوض کنم. چند روزی نمیتونم ترکیب لباس رو تحمل کنم و تاثیر زیادی روی روحم میذاره هم با خوشحالی و هم با انرژی منفی که وارد میشه!

شما در پاییز هستید، فصلی که می توانید لباس های متنوع و جذاب تری بپوشید. نه خیلی سرد و نه خیلی گرم! به همین دلیل، می توانید یک لایه بپوشید و نفخ نکنید! امسال یکی از پرطرفدارترین لباس ها برای خانم ها به خصوص خانم های جوان لباس شکت است. شاکت یکی از لباس هایی است که به راحتی با خیلی چیزها ترکیب می شود و زیبایی و استایل خاصی به ظاهر شما می بخشد.

شاکت چیست؟

شاید در اینجا از شما بپرسند که دقیقا شکت چیست، اما باید بگوییم که این لباس زیبا ترکیبی از پیراهن و ژاکت است، به همین دلیل به آن شاکت می گویند. این لباس ظاهری شبیه پیراهن یا کاغذ دارد، اما جنس ضخیم‌تری دارد، مانند پشم یا مخمل و جین. مانتو معمولا سایز بزرگ است که برای استایل های لایه باز گزینه جذابی است، به خصوص در فصل پاییز که هنوز نیازی به مانتو نیست. بعد، بیایید ببینیم این آیتم محبوب را می توان در چه چیزی پیکربندی کرد و فوق العاده خواهد بود!

شاکت و شلوار جین

شلوار جین قطعا یکی از لباس هایی است که به راحتی با بسیاری از لباس ها ست می شود و شما را شیک و خیره کننده نشان می دهد. باید بدانید که شاکت با شلوار جین به هر شکلی، لاغر یا مامان و مامان فیت و کیف جذابیت خود را خواهد داشت. علاوه بر این، می توانید یک ژاکت و شلوار جین به یک سبک انتخاب کنید، به عنوان مثال، هر دو جین دارند. می توانید این ظاهر را با کفش های پاشنه بلند تقویت کنید و شاید آن را با بوت ست کنید و لذت ببرید.

21f4ee7e-1092-46ba-aca2-9dab8823c034

ست کت بهاره

کشت شاکت

تاپ‌ها و تی‌شرت‌ها در تابستان گذشته بسیار مد شدند. حالا نوبت ژاکت کراپ است که می تواند در کنار شلوارهای گشاد و نخی استایلی غیررسمی و غیررسمی به شما بدهد. البته این استایل مناسبی است که ظاهری راحت دارد اما در عین حال شیک و شیک است که برای بسیاری از مهمانی ها و قرارهای دوستانه زیباست.

IG_ @gatesofstyle

جعبه های رنگی

پوشیدن ژاکت سبز با کتان ترکیبی برنده است. زیرا می توانید از هر چیزی که می خواهید برای بقیه عناصر استایل استفاده کنید. این تیپ برای زمستان مناسب است و می توانید با پوشیدن یقه یقه اسکی زیر آن ظاهر شیک خود را حفظ کنید.

از طرفی پوشیدن شاکت رنگی عاجی به همراه پیراهن و شلوار مشکی، کنتراست بی نظیری را برای شما ایجاد می کند و باعث درخشش شاکت نیز می شود. اگر می خواهید به استایل خود رنگ اضافه کنید، می توانید رنگ مشکی را با رنگ های تیره دیگری مانند آبی سرمه ای، سبز یا خاکستری زغالی جایگزین کنید. این سبک واقعا زیباست

کت و شلوار زمستانی

یک سبک رسمی تر

احتمالا شما هم فکر می کنید که شاکت را فقط می توان برای استایل های غیررسمی پوشید! کره خوب، باید بگوییم که سخت در اشتباهید و باید بگوییم که با این مقاله می توانید ظاهری زیبا و زنانه ایجاد کنید. چاپ چهارخانه معمولا غیررسمی است، اما ترکیب آن با یک دامن میدی و یک کفش پاشنه بلند می تواند سطح سینه را افزایش دهد. کاپشن های رنگ گرم و کیف های رنگ سبز نیز به دلیل رسمی بودن آنها توصیه می شود. این استایل زیبا برای یک مهمانی شب عالی است، بنابراین دامن یا پیراهن مورد علاقه خود را با یک ژاکت ست کنید و ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

7ff2ca49-56b3-424b-893d-97c20032ea15

efa6cb3d-4f7c-4480-8101-242fe1b10574

استایل گاه به گاه با پاها.

آیا عکس گرفتن را دوست دارید؟ یا مثلا یک قهوه در دست داشته باشید و در پارک قدم بزنید. خوب باید بگوییم که این ترکیب یک استایل فوق العاده برای این زمان ایجاد خواهد کرد. رنگ های روشن یادآور بهار هستند، اما از آنجایی که پاییز نیز هوایی بین سرد و گرم دارد، می توانید به این سبک متوسل شوید. اگر به دنبال ظاهر شیک‌تری هستید و هوا سرد است، به جای کفش‌های کتانی، یک جفت چکمه بپوشید. چکمه ها به اندازه کافی برای پیاده روی راحت هستند و می توانند شما را زیباتر و شیک تر نشان دهند.

b00b1854-5f31-4b51-bf80-e3469e16bd6d




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=117784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.