افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
6

آیا دستگاه لیزر مو زائد خانگی ارزش خرید دارد؟

  • کد خبر : 16080
آیا دستگاه لیزر مو زائد خانگی ارزش خرید دارد؟

موم؟ اپیلاتورهای مختلف؟ لیزردرمانی نزد پزشک؟ شما برای اصلاح نواحی بدن های مختلف از کدام گزینه استفاده می کنید؟ آخرینا انواع دستگاه لیزر زائد خانگی هم به بازار عرضه می شود. اما این دستگاه ها واقعا مفید هستند؟ آیا ارزش خرید دارند؟ دستگاه لیزر لیزر زائد خانگی; بخرید یا نخرید؟ رفع مشکل زائد صورت و […]

موم؟ اپیلاتورهای مختلف؟ لیزردرمانی نزد پزشک؟ شما برای اصلاح نواحی بدن های مختلف از کدام گزینه استفاده می کنید؟ آخرینا انواع دستگاه لیزر زائد خانگی هم به بازار عرضه می شود. اما این دستگاه ها واقعا مفید هستند؟ آیا ارزش خرید دارند؟

دستگاه لیزر لیزر زائد خانگی; بخرید یا نخرید؟

دستگاه لیزر رنگ زائد

رفع مشکل زائد صورت و بدن برای بسیاری از خانم‌ها موضوع مهم است. اما کدام روش و کدام ابزارها بهترین گزینه برای انجام این کار هستند؟ روش‌های اصلاح با تیغ، هزینه‌های در پی ندارند. اما در، نیاز به اصلاح در طول زیاد است و صافی و ایده آلی هم بعد از اصلاح، پوست به وجود نمی‌آید. روش‌ها، مانند مراجعه به مراکز لیزردرمانی گران هستند و با این اثرگذاری نسبتاً خوبی روی گیاهانی از دارند. موم و روشهای دیگری مانند استفاده از اپیلاتورها هم در دسترس است. این روش‌ها هم مانند لیزردرمانی دردناک و برای برخی از افراد بی‌اثر هستند.

عرضه می شود. این دستگاه‌ها ارزان هستند اما اگر مفید باشند، هزینه‌هایی هستند که بابت آنها پرداخت میشند برای مراجعه به ماهانه به مراکزی که به مراکز لیزردرمانی می‌پردازند بسیار کمتر است.

حالا سوال اینجاست که آیا این دستگاهها اثرگذاری کافی دارند؟ آیا خرید و پرداخت هزینه بابت چنین محصولی ارزش دارد؟ در ادامه به خرید انواع ماشین لیزری زائد خانگی می‌پردازیم:

مراقبت و ایمنی پوست چقدر با این دستگاه ممکن است؟

دستگاه لیزر رنگ زائد

. به همین خاطر برای تمام انواع پوست، فقط یک نوع وسیله ارائه می شود. این موضوع برای بررسی انواع پوست خطرناک یا روی آنها اثر لازم را ندارد. مثلاً، دارد که این دستگاه‌ها برای پوست‌های مفید نباشند یا به آن آسیب وارد کنند.

به طور، دستگاه‌های لیزر با تشخیص تضاد رنگ مو و پوست است که مو را بسوزانند. یادتان باشد دستگاه‌های لیزر چه خانگی و چه در کلینیک هستند، میان رنگ پوست و مو تشخیص می‌دهند و بیشتر اقدام به سوزاندن پوستی می‌کنند که تیره هستند و روی پوست‌های سفید و رنگ‌پریده رنگ‌پریده قرار می‌گیرند. پس اگر تیره باشد یا رنگ‌تان سفید و باشد، احتمال اینکه آنها را از بین ببرد خیلی زیاد بود.

یاد آوری میکنم اگر پوستی داشته باشید، لیزر به مو پوست‌تان را می‌سوزاند و می‌تواند باعث ایجاد زخم در آن شود. این موضوع برای روشن، خاکستری و سفید هم صادق است. یعنی دستگاه نمی‌تواند کم‌رنگ را به خوبی بین برد و در عوض باعث سوختن می‌شود.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

بازه قیمتی دستگاه لیزر خانگی چقدر است؟

انواع دستگاه لیزر زائد خانگی برای بدن و استفاده می‌شوند. در زمان این مقاله، قیمت آن از حدود دو میلیون نومان می‌شود و تا شِش میلیون تومان ادامه می‌کند. گفته می‌شود از چند دوره استفاده می‌شود، این پیاز موها را از بین می‌برد و کمتر رشد می‌کند، می‌ماند. اگر چنین امکان‌پذیری باشد با خرید یک می‌توان از هزینه‌های زیادی که برای جلسه لیزردرمانی به کلی خلاص می‌شود، پرداخت. حتماً دوست دارید به طور قطعی بدانید آیا این دستگاه‌ها همه چیز را از بین می‌برند یا خیر.


حتما بخوانید: راهنمای خرید اپیلاتور و تمام چیزهایی که باید بدانید


اما مطمئن است که چنین چیزی را نمی‌توان دقیقاً پیش‌بینی کرد. بسته به جنس و رنگ پوست‌تان چگونه است و و جنس پوست زائدتان، شکل و کیفیت، اثرگذاری ابزار خوب، متوسط ​​یا بد خواهد داشت. اما اگر دستگاه‌ها برای پوست‌تان واقعی هستند، آن‌ها نیازی به مراجعه به مراکز لیزردرمانی نخواهید داشت و در هزینه‌ها می‌شود. از سویی، به مراکز اپیلاسیون مراجعه می‌کنند به روش‌های قابل‌ملاحظه‌ای کاهش خواهند یافت. تیغ و اپیلاتورها هم که شما را به طور دائمی از دستان زائد رها نمی‌کنند.

آیا خرید یک دستگاه لیزر رنگ زاید خانگی به صرفه است؟

در واقع، نمی‌توانم به این پرسش، پاسخ مناسبی داد. . اگر وسیله‌ای برای‌تان نباشد و از بین نبرد، ضرر کند. اگر هم موها یا بخش بزرگی از آنها از بین ببرد، بعد از اینکه موها از بین رفت، نیازی به وسیله ای نیست. پس از خرید، هزینه‌ها، روش‌های مختلف رفع زائد را حساب کنید و کدامیک را برایتان بررسی کنید و صرفه‌جویی کنید. شاید بنا به جنس موها و پوست به هزینه‌های مشابه و مراجعه به درمان در چند جلسه، نتیجه‌ای یکسان گرفت.

همه اینها کنار، حتی اگر تصور شود لیزرهای خانگی بسیار قابل اعتماد هستند، می‌توانند که بودجه لازم برای خرید آنها را نداشته باشند. پس به کلی، دستگاه لیزر ماشین زائد، دستگاه گران است که تصمیم به خرید باید درباره آن تحقیق کنید.

آیا استفاده از این دستگاه راحت است؟

دستگاه لیزر رنگ زائد

کار کردن دستگاه‌های لیزری خانگی درست نیست اما این واقعه است که قرار است، خودتان از این برای اصلاح استفاده کنید، دسترسی به همه نقاط بدن برای اصلاح وجود وجود دارد. مثلا اصلاح از بدن مانند پشت، کمر و… به تنهایی و بدون کمک شخصی دیگر دشون دشَرا.

شاید مراقب باشید که وقتی از کرم‌های موبَر یا استفاده می‌کنید، به اینکه خودتان در همه نقاط بدن هستید، می‌توانید تمام قسمت‌های قسمت‌های بدن مقدور را اصلاح کنید و یکپارچه کنید. در استفاده از لیزر خانگی هم با مشکلی مشابه رو به رو بود. چه کسی در این کار به کمک‌تان بیاید.

اصلاح زمان زیادی از شما می‌گیرد

فقط موضوع به نقاط مختلف بدن می‌رسد که باعث می‌شود لیزر لیزر کار زائد کار اصلاح دستگاه‌های زمان‌بر باشد، میزان دردی که برای اصلاح می‌کنید هم باعث می‌شود که کار اصلاح روش‌های روش‌های دیگر طول انجام شود.

علت چیست؟ زمانی که می‌توانید در منزل خود باشید، این کار را بر عهده بگیرید، در مقابل هر فشار و دردی که می‌توانید کمی صبر کنید و روند کارتان را پیش ببرید. اما زمانی به مرکز اپیلاسیون و اصلاح مراجعه می‌کنید پزشک در مرکز درمانی، باید تحمل کنید و در حین کار کمتر وجود داشته باشید.

باید همیشه استفاده کنید و بابرنامه پایبند

دستگاه لیزر رنگ زائد

برای استفاده از دستگاه‌های لیزری زائد، مناسب می‌بایست به طور مداوم و با برنامه‌ریزی دقیق از آن دریافت کنید. پزشکان می‌‌گویند این ابزار را کم یا ریشه‌کن می‌کنند حتماً یک‌بار در هفته به مدت هفت هفته پشت، از این وسیله را ادامه دهند. در حالی که به خاطر داشته باشید که قدرت خانگی بسیار کمتر از دستگاه‌هایی که در مراکز درمانی استفاده می‌شود.

پس از دفعات استفاده باید بسیار بیشتر از دفعاتی باشد که به نزد پزشک می‌روید. اگر فردی که امکان تنبلی کردن و پایبندی به یک برنامه معین برایتان را دارد، بهتر است دور خرید موهای زائد خانگی را بکشید. چون پاسخ گرفتن از این وسیله نیاز به استفاده منظم و صحیح دارد. در واقع باید به یک برنامه دقیق پایبند باشید تا جواب بگیرید.

جمع بندی نهایی

هر چند دستگاه لیزر زائد برای برخی افراد بسیار مطمئن است اما افراد با رنگ پوست و پوشش های مختلف نمی توانند. دستگاه‌هایی که مراکز درمانی وجود دارند، پیچیده‌تر پیشرفته‌تر هستند و احتمالاً روی آن‌ها تأثیرگذار هستند. اگر پوست روشن و پوست زائد تیره دارید، این وسیله برایتان مفیدتر از مردم دوادود است.

نکته دیگری باید به خاطر بسپارید، این دستگاه لیزر رنگ زائد برای تمام نواحی بدن کاربرد بیشتری ندارد برای قسمت‌های کوچک مانند زیربغل و مناسب است. اما برای اصلاح نواحی بزرگ‌تری مانند خط بکینی یا پاها بهتر است به پزشک مراجعه کنید با در نظر گرفتن آنچه گفته شد با خود کنید که این دستگاه را بخرید یا خیر. در غیر این صورت باید دوباره به سراغ موم و تیغ یا کیلنیک لیزردرمانی پزشک بروید.


در ادامه بخوانید: همه چیزهایی که باید قبل از خرید ریش تراش بدانید


The post آیا دستگاه لیزر مو زائد خانگی ارزش خرید دارد؟ اولین بار در اسمارتک نیوز پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.