افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آیا دستان شما تیره و پوست شما سبز است؟ شما خاص هستید و برای جذابیت بیشتر گردنبند باید از رنگ خاصی استفاده کنید

  • کد خبر : 176116
آیا دستان شما تیره و پوست شما سبز است؟  شما خاص هستید و برای جذابیت بیشتر گردنبند باید از رنگ خاصی استفاده کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لاک زدن مقوله ای بسیار جذاب برای همه خانم هاست. البته در مورد دوم کمی واضح تر صحبت می کنیم، زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند ناخن های خود را رنگ کنند و دست های خود را زیبا کنند، اما خودشان تمایلی به استفاده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لاک زدن مقوله ای بسیار جذاب برای همه خانم هاست. البته در مورد دوم کمی واضح تر صحبت می کنیم، زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند ناخن های خود را رنگ کنند و دست های خود را زیبا کنند، اما خودشان تمایلی به استفاده از آن ندارند. حالا، در هر صورت، هر کسی را مفید کنید! ناخن آرتیست عزیز به این فعالیت علاقه دارد و جالب است که اکثر ناخن آرتیست ها ناخن های بلند و لاک زده ای دارند که واقعا برای من جای سوال است که چطور می توانند این کار ظریف را با این ناخن های بلند انجام دهند؟

بیایید جلوتر بپریم و به نکته اصلی مقاله که مربوط به لاک ناخن است برسیم. در واقع استفاده از یک طرح زیبا روی لاک شما ملاک نیست و مشخصه آن این است که ابتدا باید به رنگ لاک و مدل ناخن خود توجه کنید. آیا می دانید که همه اینها مستقیماً به داشتن انگشتان ضخیم یا نازک، کوتاه یا بلند بودن دستان شما مرتبط است؟ پوست شما چه رنگی است؟ قطعا همه اینها در انتخاب رنگ و طرح لاک تاثیرگذار است و آنقدر مهم است که با انتخاب صحیح آن ها دستان شما چندین برابر زیباتر از قبل شده و یا زیبایی را که داشته اند از بین ببرند. زشتی داشتی و به دستت دادی

احتمالاً از خود می پرسید که چگونه می توانم بدانم چه چیزی برای من مناسب است و چه چیزی مناسب نیست. خوب رنگ پوست سفید و روشن یا سبز و برنزی است، دسته سوم گندمی است که بین این دو دسته است.

در این مقاله می خواهیم در مورد دست های خانم هایی که دست های برنزه و پوست سبزی دارند صحبت کنیم. اینکه کدام رنگ لاک ناخن با این رنگ پوست به شما می آید، قطعا انتخاب سختی است زیرا نباید آن را به خطر بیندازید و از هر رنگی استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که برخی از رنگ ها برای شما بسیار خاص هستند، گویی برای شما ساخته شده اند! اگر می خواهید بدانید این رنگ ها چه رنگ هایی هستند، حتما ادامه مقاله را ادامه دهید.

رنگ آبی کبالتی

بدانید که رنگ های آبی تند و روشن روی پوست های تیره باورنکردنی به نظر می رسند. چه برای آرایش یا لباس یا حتی ناخن. پیشنهاد می کنیم حتما رنگ لاک آبی کبالتی را امتحان کنید. به خصوص که بهار نزدیک است و از این رنگ برای بهار و تابستان استفاده کنید.

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

رنگ های نئون

از آنجایی که نئون ها رنگ کمتری دارند، روی پوست های تیره واضح تر مشخص می شوند و بهترین گزینه برای پوست های برنزه یا سبز هستند. رنگ های سبز نئون، بنفش نئون، نارنجی و صورتی نئون و غیره. آنها یک مانیکور صورت منحصر به فرد ایجاد می کنند.

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

رنگ کرم خنثی

کرمی که در کل مخاطبان و طرفداران خود را دارد، زیرا یکی از ظریف ترین رنگ ها به حساب می آید اما برای رنگ پوست های تیره جذابیت بی نظیری خواهد داشت. رنگ کرم می تواند رنگ های عمیق و غنی پوست شما را برجسته کند. علاوه بر این، از آنجایی که یک رنگ خنثی محسوب می شود، می تواند با هر رنگی ترکیب شود.

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

رنگ قرمز زیبا

قرمز شاید تنها رنگی باشد که برای هر رنگ پوست و مدل ناخنی مناسب است. یکی دیگر از جذابیت های این رنگ این است که به خوبی با هر سبک لباس و مدلی تطبیق می یابد و می تواند به خوبی با فضای هر مهمانی، مجلس و مراسمی سازگار شود. به این راحتی از رنگ قرمز نگذرید.

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

رنگ قهوه ای شکلاتی

البته رنگ قهوه ای یا شکلاتی به عنوان یک رنگ مکمل در نظر گرفته می شود که با هر تمی مناسب است و می تواند زیباترین باشد. اگر رنگ پوست تیره ای دارید، نگران نباشید که به شما خوب می شود یا نه، زیرا اینطور خواهد شد!

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

رنگ سبز زمردی

قطعا سبز زمردی روی همه انگشتان جلوه نمی کند اما بهتر است بدانید که زیبایی خاصی به دست های تیره می دهد و پشیمان نمی شوید. تا زمانی که این رنگ را دوست دارید، اینطور نیست که هرگز آن را دوست نداشته باشید و امیدوار باشید که این بار قطعاً عاشق آن شوید!

لاک ناخن مناسب برای سبزه.

رنگ خاکستری و نقره ای

خاکستری روشن کنتراست خنثی در برابر پوست شما ایجاد می کند و ناخن های شما را زیباتر می کند. در واقع خاکستری تیره بر رنگ تیره پوست بیشتر تاکید می کند.

نقره ای نیز برای افرادی که خاکستری را دوست ندارند اما نمی توانند ظرافت نقره ای را از دست بدهند، رنگی بسیار شیک و زنانه محسوب می شود.

لاک ناخن مناسب برای سبزه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.