افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

آیا دانشمندان گفته های خود را در مورد تنهایی پس گرفتند؟

  • کد خبر : 367960
آیا دانشمندان گفته های خود را در مورد تنهایی پس گرفتند؟

به گزارش آنلاین، گروهی از دانشمندان دریافتند که تنهایی آنقدرها که فکر می کردند برای سلامتی خطرناک نیست. گروهی از دانشمندان چینی از دانشگاه پزشکی گوانگژو و دانشگاه سان یات سن، با همکاری همکاران دانشگاه تولان در ایالات متحده، دریافتند که تنهایی آنقدر که قبلا تصور می شد برای سلامتی خطرناک نیست. باشگاه خبرنگاران نوشت: […]

به گزارش آنلاین، گروهی از دانشمندان دریافتند که تنهایی آنقدرها که فکر می کردند برای سلامتی خطرناک نیست.

گروهی از دانشمندان چینی از دانشگاه پزشکی گوانگژو و دانشگاه سان یات سن، با همکاری همکاران دانشگاه تولان در ایالات متحده، دریافتند که تنهایی آنقدر که قبلا تصور می شد برای سلامتی خطرناک نیست.

باشگاه خبرنگاران نوشت: تحقیقات قبلی نشان داده است که تنها زندگی کردن می تواند باعث مشکلات روانی مانند افسردگی، اضطراب و بی خوابی شود. همچنین گزارش شده است که تنهایی با فشار خون بالا، اختلالات گوارشی و حتی مرگ زودرس مرتبط است.

در یک مطالعه جدید، تیم شواهدی پیدا کرد که نشان می‌دهد برخی از بیماری‌های مرتبط با تنهایی بیشتر به دلیل چیز دیگری ایجاد می‌شوند.

دانشمندان داده های زیست پزشکی صدها هزار بیمار در چین، ایالات متحده و بریتانیا را تجزیه و تحلیل کردند. آنها دریافتند افرادی که احساس تنهایی می کنند بیشتر در معرض خطر ابتلا به 30 بیماری هستند.

سپس با استفاده از اطلاعات ژنتیکی بیماران، محققان به تجزیه و تحلیل آماری 26 بیماری از 30 بیماری منتخب پرداختند. معلوم شد که بسیاری از تشخیص ها ناشی از عوامل دیگری غیر از تنهایی بوده است.

تیم به این نتیجه رسیدند که تنهایی به افسردگی و سایر اختلالات عاطفی کمک می کند. با این حال، سایر بیماری ها منشأ متفاوتی دارند و به خودی خود مرتبط نیستند.

این مطالعه در مجله علمی Nature Human Behavior (NHB) منتشر شد.

پیش از این، دانشمندان دریافته بودند که افراد تنها بیشتر احتمال دارد کابوس ببینند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.