افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

آیا تیم سوریه طلسم 50 ساله مقابل ایران را خواهد شکست؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 187849
آیا تیم سوریه طلسم 50 ساله مقابل ایران را خواهد شکست؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 بعدازظهر چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 19:30 به مصاف هم می روند و برنده این مسابقات. بازی را برنده دو بازی تیم بحرین و ژاپن برگزار خواهد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 بعدازظهر چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 19:30 به مصاف هم می روند و برنده این مسابقات. بازی را برنده دو بازی تیم بحرین و ژاپن برگزار خواهد کرد.

سایت تلویزیون ملی سوریه “syria.tv” درباره صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا نوشت: سوریه در 6 دوره حضور در جام ملت های آسیا پیش از این در 6 بار به مرحله یک هشتم نهایی نرسیده بود. . مسابقات این اولین بار است که سوریه را در این مرحله می بینیم.

این سایت ادامه می دهد: حریف سوریه در این مرحله تیم ملی ایران است; ایرانی ها در مرحله گروهی به مصاف تیم های فلسطین، هنگ کنگ و امارات رفتند و در 3 بازی خود پیروز شدند و 9 امتیازی شدند. ایران و سوریه 29 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 17 بار ایران پیروز شده، 11 بازی با تساوی به پایان رسیده و سوریه در یک بازی پیروز شده است.

در این دیدارها ایران 50 گل به ثمر رساند در حالی که سوریه تنها 15 بار توانست دروازه ایران را باز کند و آخرین پیروزی سوریه مقابل ایران 50 سال پیش بود که این تیم در مرحله مقدماتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر ایران را شکست دهد. .شکست جام جهانی 1974.

بازیکنان و کادر فنی سوریه امیدوارند با پیروزی در این دیدار، روند 50 ساله بدون برد ایران را بشکنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.