افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

آیا تفاوت بین کرم مرطوب کننده و سرم مرطوب کننده را می دانید؟ با پوستت مهربان باش

  • کد خبر : 21585
آیا تفاوت بین کرم مرطوب کننده و سرم مرطوب کننده را می دانید؟  با پوستت مهربان باش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز عوامل متعددی در خشکی و کم آبی پوست نقش دارند. اگرچه بین پوست خشک و دهیدراته تفاوت هایی وجود دارد، اما با مراقبت های معمول و استفاده از محصولاتی مانند کرم ها و سرم های مرطوب کننده، می توان این مشکلات را به خوبی حل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز عوامل متعددی در خشکی و کم آبی پوست نقش دارند. اگرچه بین پوست خشک و دهیدراته تفاوت هایی وجود دارد، اما با مراقبت های معمول و استفاده از محصولاتی مانند کرم ها و سرم های مرطوب کننده، می توان این مشکلات را به خوبی حل کرد. حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین سرم مرطوب کننده یا کرم مرطوب کننده کدام است یا کدام یک برای روتین روزانه پوست مناسب تر است؟ در پاسخ باید بگوییم که در استفاده از سرم آبرسان حقیقتی انکارناپذیر وجود دارد. حفظ جوانی و شادابی پوست به استفاده از سرم مرطوب کننده بستگی دارد. اما چرا؟ در ترکیب سرم از ریز مولکول های مغذی استفاده شده است که می تواند بسیار سریعتر و عمیق تر از سایر محصولات مرطوب کننده مانند کرم های مرطوب کننده و مرطوب کننده ها به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پوست را جوان کند. البته فراموش نکنید که کرم ها، روغن ها و سرم ها از پرمصرف ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که هر کدام در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست تخصص دارند. پس بهتر است با کارکردهای دیگر آن آشنا شوید.

خوب است بدانید که محصولات مراقبت از پوست از نظر فرمولاسیون و بافت به اشکال مختلف از جمله: سرم، کرم، ژل آب، روغن، عصاره، مایع و … در بازار موجود است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد تفاوت بین مرطوب کننده و سرم بیشتر بدانید.

تفاوت بین مرطوب کننده و سرم

ویژگی های مرطوب کننده چیست؟

کرم ها ترکیباتی نیمه جامد و جامد هستند که بسته به ترکیباتشان برای آبرسانی، رفع چین و چروک، لکه یا… استفاده می شود. کرم ها حاوی مولکول های بزرگ و حاوی آب، روغن و سایر مواد موثر هستند. فراموش نکنید که استفاده از کرم یکی از ضروری ترین کارهایی است که هر فردی در هر سنی باید انجام دهد. بنابراین اگر برای زیبایی و سلامت پوست خود ارزش قائل هستید، بهتر است استفاده از کرم های مرطوب کننده را در برنامه روزانه پوست خود قرار دهید. میزان چربی کرم ها بسته به نوع پوست متفاوت است، مثلا برای پوست های خشک باید از کرم های چرب تر با قدرت مرطوب کنندگی بیشتر استفاده کرد یا برای پوست های حساس بهتر است از کرم هایی با ترکیب طبیعی و بدون مواد نگهدارنده . .

تفاوت بین مرطوب کننده و سرم

تفاوت بین مرطوب کننده و سرم

سرم مرطوب کننده چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سرم های مرطوب کننده ترکیبات ریز مولکولی مایع، غلیظ هستند که برای از بین بردن عوارض پوستی استفاده می شوند. سرم ها ساختاری غیر چرب دارند، سبک وزن هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای افراد با پوست چرب به حساب می آیند. علیرغم اینکه حجم آن به دلیل اثر و غلظت زیاد آن معمولاً کم است، چند قطره برای استفاده در یک دور از روتین پوست کافی است. پس فراموش نکنید که برخلاف مرطوب کننده ها، اکثر سرم ها دارای ترکیبات تخصصی هستند و در رفع مشکلات پوستی بسیار موثر هستند.

تفاوت بین مرطوب کننده و سرم

تفاوت بین مرطوب کننده و سرم

تفاوت بین کرم مرطوب کننده و سرم مرطوب کننده چیست؟

سرم‌ها مولکول‌های کوچکی هستند، یعنی راحت‌تر جذب پوست می‌شوند و سریع‌تر و تخصصی‌تر برای رفع مشکلات و عوارض پوستی مانند لک، چین و چروک و … عمل می‌کنند. علاوه بر این، این سرم ها سبک و بدون چربی هستند و آنها را به محصولی مناسب تر برای افراد دارای پوست چرب تبدیل می کند. در حالی که کرم ها ارزان تر هستند و حجم بیشتری دارند. مواد ضد آفتاب در کرم ها بیشتر از سرم ها هستند، به همین دلیل کرم ها در محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید موثرتر هستند. افرادی که پوست خشک دارند بهتر است از کرم ها استفاده کنند زیرا حاوی ترکیبات چرب بیشتری نسبت به سرم هستند.

تفاوت بین مرطوب کننده و سرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.