افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آیا تفاوت بین مرطوب کننده و سرم را می دانید؟ کدام برند بهترین سرم ها را تولید می کند؟

  • کد خبر : 108554
آیا تفاوت بین مرطوب کننده و سرم را می دانید؟  کدام برند بهترین سرم ها را تولید می کند؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تنوع محصولاتی که می توانید در روتین پوست خود استفاده کنید بسیار زیاد است، بنابراین طبیعی است که انتخاب محصول مناسب پیچیده باشد. از آنجایی که برای داشتن پوستی سالم، شفاف و صاف، استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت است و تاثیر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تنوع محصولاتی که می توانید در روتین پوست خود استفاده کنید بسیار زیاد است، بنابراین طبیعی است که انتخاب محصول مناسب پیچیده باشد. از آنجایی که برای داشتن پوستی سالم، شفاف و صاف، استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار حائز اهمیت است و تاثیر ویژه ای روی پوست شما می گذارد. تنوع زیاد محصولات مراقبت از پوست از یک طرف باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب محصول مناسب برای افراد می شود و از طرف دیگر تنوع زیاد محصولات را تخصصی تر و موثرتر کرده است. پس می توان گفت این مبحث جنبه های مثبتی دارد، مثلا اگر تصمیم درستی بگیرید نه تنها می توانید سلامت و شادابی را به پوست خود بدهید، بلکه عیوب پوستی خود را نیز درمان خواهید کرد.

یکی از مواردی که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم، تفاوت سرم و کرم است که تا حد زیادی می توان آن را در تاثیرگذاری آن ها مشاهده کرد. سرم ها غلظت کمتر و بافت سبک تری نسبت به کرم ها دارند و همین امر باعث جذب سریعتر آنها شده است. البته این تنها نکته ای نیست که آنها را از کرم ها متمایز می کند، بلکه تفاوت در اثربخشی آنهاست. به عنوان مثال، سرم ها دارای خواص درمانی مانند ضد لک یا ضد چروک هستند، اما مرطوب کننده ها معمولا فقط مرطوب کننده و آبرسان هستند و به خنک شدن و طراوت پوست کمک می کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با تفاوت سرم و کرم آشنا شوید.

سرم ضد چروک اسمارت کلینیک نامبران یک سرم پوستی است

اگر بخواهیم یک سرم حرفه ای ارائه دهیم که مکمل بسیار مناسبی برای استفاده با کرم مرطوب کننده باشد، بدون شک سرم ضد چروک اسمارت کلینیک اولین گزینه است. این محصول پیشرفته ترین سرم ضد چروک موجود در کلینیک می باشد که دارای اثر لیزری بر خطوط و چین و چروک های پوست می باشد و با سه هدف تقویت و بازسازی پوست جهت کاهش چین و چروک، تسریع در بازسازی سلولی به پوستی صاف و عمیق می باشد. آبرسانی پوست برای پر کردن خطوط طراح پس از 10 روز استفاده از این محصول چین و چروک ها کاهش می یابد، پوست صاف و محکم تر می شود. پس از 4 هفته استفاده، پوست لیفت می شود.

تفاوت سرم و کرم

تفاوت سرم و کرم

سرم دوم توصیه شده؛ سرم Shiseido Vital Perfection

دومین سرم پوست حرفه ای که می توانید به عنوان سرم پوست در روتین پوست خود استفاده کنید، سرم Vital Perfection Shiseido است. سرم شیسیدو ویتال پرفکشن لکه های پیری را از بین می برد، پوست را روشن می کند و رنگ پوست را یکدست می کند. علائم پیری پوست از جمله چین و چروک و افتادگی را از بین می برد و پوست را لیفت و سفت می کند. رطوبت مورد نیاز پوست را تا 24 ساعت تامین می کند و حاوی چربی یا پارابن نیست. به طور کلی این سرم برخلاف نوع قبلی تاثیر بیشتری در درخشندگی و شفافیت پوست دارد تا از بین بردن چین و چروک.

تفاوت سرم و کرم

تفاوت سرم و کرم

پس از آن حتما از کرم ژل مرطوب کننده زنانه لانکوم هیدرا استفاده کنید.

بعد از استفاده از یکی از سرم های قبلی، نوبت به استفاده از کرم مرطوب کننده یا آبرسان می رسد، چیزی که پیشنهاد می کنیم کرم مرطوب کننده Lancome Hydra Woman است. ژل کرم زنانه لانکوم هیدرا دارای بافتی سبک، ژل مانند و بدون چربی است که تا 24 ساعت رطوبت پوست را تامین می کند و جلوه ای درخشان به پوست می بخشد. این محصول حاوی اسید هیالورونیک، اسید سالیسیلیک و اسیدهای آمینه است که به اثرات استرس بر روی پوست حمله کرده و قرمزی پوست را از بین می برد. علاوه بر آبرسانی به پوست، جلوه ای درخشان و سالم به پوست می دهد و آن را حجیم می کند. ژل کرم هیدرای زنانه فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب و مختلط گزینه ای ایده آل است و پوست را چرب و چسبنده نمی کند. این ژل توانایی پوست در حفظ رطوبت را افزایش می دهد و از از دست دادن رطوبت پوست جلوگیری می کند.

تفاوت سرم و کرم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.