افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

آیا تصمیمات داور بازی پرسپولیس – آلومینیو درست بود؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 370097
آیا تصمیمات داور بازی پرسپولیس – آلومینیو درست بود؟ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل تصمیمات داوری در دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک پرداخت. نادر جعفری درباره قضاوت محمدحسین زاهدی فرد و کمک های او در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک به تسنیم گفت: زاهدی فرد به دلیل شرایط بدنی خوب در همه جای زمین حاضر شد و کمک […]

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل تصمیمات داوری در دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک پرداخت.

نادر جعفری درباره قضاوت محمدحسین زاهدی فرد و کمک های او در دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک به تسنیم گفت: زاهدی فرد به دلیل شرایط بدنی خوب در همه جای زمین حاضر شد و کمک داور ویدیویی (VAR) به او آمد. کمک بازیکن آلومینیوم باید در دقیقه هشتم به دلیل خطا روی مسعود ریگی کارت زرد می گرفت و اعلام آفساید آل کثیر در دقایق پایانی نادرست بود.

وی در خصوص اعلام پنالتی به نفع پرسپولیس در دقیقه 3 برای خطا روی علی علیپور خاطرنشان کرد: این خطا کاملا درست بود و دیدیم که VAR هم به داور کمک کرد. همچنین وحید امیری در دقیقه 75 با برخورد فرشاد احمدزاده با دروازه بان آلومینیومی گلزنی کرد و تعادل او را از دست داد. عبارت خطا در این صحنه کاملاً صحیح بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره رد پنالتی به سود پرسپولیس گفت: پای بازیکن آلومینیوم در محل برخورد بود و بازیکن پرسپولیس درگیر شد. این بازیکن پرسپولیس بود که برای گرفتن پنالتی به مدافع ضربه زد و کمک داور ویدیویی به کمک داور آمد.

جعفری درباره برخورد محمد خدابندلو هافبک پرسپولیس با بازیکن مشکوک به اخراج آلومینیوم تصریح کرد: این خطا جدی نبود و تکل روی کفش انجام شد. اگر پای خدابندلو به یک نقطه بالاتر از کفش بازیکن آلومینیوم می رسید، باید اخراج می شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)