افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا تا به حال لاک ناخن نئون را امتحان کرده اید؟ خاص ترین نکته / هنگام استفاده با توجه به رنگ پوست خود مراقب باشید

  • کد خبر : 179415
آیا تا به حال لاک ناخن نئون را امتحان کرده اید؟  خاص ترین نکته / هنگام استفاده با توجه به رنگ پوست خود مراقب باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لاک ناخن یکی از وسایل مورد علاقه خانم هاست و از کودکی تا میانسالی و حتی پیری دوست دارند این کار را انجام دهند. مثلا من اینطوری هستم حتی اگر حالم خوب نباشد می توانم با لاک زدن به خودم انرژی خوبی بدهم و حداقل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لاک ناخن یکی از وسایل مورد علاقه خانم هاست و از کودکی تا میانسالی و حتی پیری دوست دارند این کار را انجام دهند. مثلا من اینطوری هستم حتی اگر حالم خوب نباشد می توانم با لاک زدن به خودم انرژی خوبی بدهم و حداقل تا حدودی روحیه منفی ام را تسکین دهم. لاک این مدل هم مثل بقیه وسایل استایل کاملا به رنگ پوست افراد و ظاهر و سلیقه آنها بستگی دارد. مثلا خانمی را می بینید که انواع رنگ لاک های رنگی را به او می دهد، اما اصلاً از این نوع رنگ ها خوشش نمی آید و در واقع دوست دارد تا 90 راه مختلف برود.

لاک ناخن انواع مختلفی دارد که مدل آن به خود خانم بستگی دارد. مثلا یکی مجذوب انواع رنگ های جدید و ملایم است و دیگری انواع رنگ های فرانسوی را امتحان می کند. یکی می خواهد نئون بکشد و دیگری هفت رنگ. در این مقاله می خواهیم در مورد لاک ناخن نئون صحبت کنیم و با آن ها آشنا شویم و ببینیم این لاک روی چه رنگ پوستی زیبا است و چه کسی نه، روی دست چه کسی زیباتر است و روی دست چه کسی معمولی است. پس با ما همراه باشید زیرا قرار است شاهد طرح های بسیار جالبی باشیم.

اگر رنگ پوست سردی دارید

اگر رنگ پوست سردی دارید، احتمالاً پوست شما به نوعی قرمز یا صورتی است. خیلی ها فکر می کنند افرادی که پوست سرد دارند رنگ پریده هستند در حالی که اصلا اینطور نیست و در واقع هر چه رنگ پوست عمیق تر باشد رنگ پوست سرد این افراد قرمزتر می شود.

اگر رنگ پوست سردی دارید، بهتر است از لاک های سبز نئون یا زرد-سبز دوری کنید. اما در عوض رنگ های آبی، بنفش و صورتی بهترین گزینه برای شما هستند. رنگ هایی مانند نارنجی و زرد ممکن است در مقایسه با رنگ های دیگر چندان جذاب نباشند، اما می توانید تنوع آنها را امتحان کنید.

لاک ناخن نئون

شاید رنگ پوست گرمی دارید.

افرادی که رنگ پوست گرم دارند اغلب دارای پوست زرد و رگ های سبز رنگ هستند! اگر فردی با پوست گرم هستید، بهتر است از طیف سرد رنگ های آبی، بنفش یا صورتی دوری کنید. زیرا پوست شما را زردتر نشان می دهد! اما از طرف دیگر رنگ های زرد، مرجانی، نارنجی و قرمز برای دستان شما ساخته شده اند و می توانند شما را شگفت انگیز جلوه دهند.

لاک ناخن نئون

آیا رنگ پوست شما زیتونی است؟

اما افرادی که رنگ پوست زیتونی دارند ممکن است پوست سبزی داشته باشند. در واقع، افرادی که رنگ پوست زیتونی دارند، در صورت انتخاب رنگ نامناسب برای لاک ناخن، ممکن است ناخوش و بیمار به نظر برسند. مثلا رنگ های نارنجی یا قرمز گرم! نزن اما چه چیزی برای تو خوب است؟ بهتر است از رنگ هایی مانند زرد، آبی، بنفش، سبز، صورتی سرد و قرمز سرد استفاده کنید زیرا این رگ ها برای دستان شما زیباترین خواهند بود.

لاک ناخن نئون

چند نکته زنانه برای لاک ناخن نئون

رنگ های لاک های نئون دارای رنگ های بسیار پررنگ و متراکمی هستند که می توانند نظر هر بیننده ای را حتی از راه دور به خود جلب کنند. اگر لاک نئون می‌خواهید، حتما به جایی که می‌روید دقت کنید، زیرا مطمئناً آن رنگ‌ها برای محیط کار مناسب نیستند.

رنگ لاک نئون را به گونه ای بزنید که کاملا ناخن های شما را بپوشاند، زیرا فضای خالی اطراف آن در حدی که بسیار سبک است می تواند زیبایی آن را کم کند و از طرفی تمیز و زیبا به نظر نمی رسد.

لاک ناخن نئون



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.