افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیا بارش های پراکنده امروز در تهران ادامه دارد؟ نیم متر برف در تهران؟

  • کد خبر : 179345
آیا بارش های پراکنده امروز در تهران ادامه دارد؟  نیم متر برف در تهران؟

آفتاب نیوز: مازیار غلامی درباره وضعیت جوی تهران تا پایان هفته گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی تا ظهر امروز (4 دی ماه) با گذر موج بارش، وضعیت جوی استان اعلام شد. نیمه ابری، در برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد شدید، در نیمه شمالی استان بارش باران […]

آفتاب نیوز:

مازیار غلامی درباره وضعیت جوی تهران تا پایان هفته گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی تا ظهر امروز (4 دی ماه) با گذر موج بارش، وضعیت جوی استان اعلام شد. نیمه ابری، در برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد شدید، در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود، شرایط جوی پایدار از فردا (26 دی ماه) پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز سه شنبه تا جمعه (5 تا 9 آذر) آسمان صاف تا نیمه ابری، در برخی ساعات با افزایش ابر و از دوشنبه تا سه شنبه بعد از ظهر به ویژه در جنوب و غرب استان گاهی شدید خواهد بود. وزش باد، هوای آفتابی و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان تهران کاهش و افزایش قابل توجهی دما پیش بینی نمی شود و تنها در این شب ممکن است حداقل دمای هوا تا 4 درجه سانتی گراد کاهش یابد اما دمای روزانه تغییر چندانی نخواهد داشت به طوری که بارش باران نخواهد بود. استان را تا پنج شنبه، فقط پنج شنبه تحت تاثیر قرار می دهد. تهران در طول شب متاثر از بارش های پراکنده است. در واقع مدیریت پایداری جوی به گونه ای است که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه غلظت آلاینده های جوی برای تهران افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: برخی ادعاها و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر گزارش حدود نیم متری برف در تهران صحت ندارد و تا پنجشنبه شب باران نخواهد بارید.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان تهران، بر اساس داده های هواشناسی، آسمان تهران فردا (6 دی) کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با کمینه دمای 5 و حداکثر دمای هوا پیش بینی می شود. 15 درجه درجه سانتی گراد و چهارشنبه (27 دی) کمی و به تدریج ابری. افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر 15 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

غلامی در پایان گفت: ایستگاه توچال با کمینه دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.