افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

آیا این مرد را می شناسید؟! / زن و شوهر جوان را با اسلحه و بی سیم متوقف کرد!

  • کد خبر : 132047
آیا این مرد را می شناسید؟!  / زن و شوهر جوان را با اسلحه و بی سیم متوقف کرد!

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی. مشهد وی روز گذشته در تشریح ماجرای زورگیری مامور قلابی گفت: بر اساس گزارشات محرمانه منابع خبری پلیس مبنی بر اخاذی و زورگیری از اتباع خارجی با جعل عنوان مامور لباس شخصی، بلافاصله دستورات ویژه برای رسیدگی دقیق به این حادثه صادر شد زیرا این نوع جرم و جنایت در […]

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی. مشهد وی روز گذشته در تشریح ماجرای زورگیری مامور قلابی گفت: بر اساس گزارشات محرمانه منابع خبری پلیس مبنی بر اخاذی و زورگیری از اتباع خارجی با جعل عنوان مامور لباس شخصی، بلافاصله دستورات ویژه برای رسیدگی دقیق به این حادثه صادر شد زیرا این نوع جرم و جنایت در نیروی انتظامی از حساسیت خاصی برخوردار است.

سرهنگ احمد گردانی افزود: با اصرار سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان) برای دستگیری مامور قلابی گشت‌های مخفی در مناطق ترانزیت خارجی به‌ویژه در هسته مرکزی شهر تقویت شد و گشت‌های شبانه مبدل انجام شد، زیرا بررسی پرونده‌های مذکور نشان داد که عمده زورگیری‌ها در ساعات پایانی بامداد صورت گرفته است. در شب و در مکان های دور.

وی افزود: به همین دلیل ماموران اداره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد نیز همزمان با رصدهای اطلاعاتی وارد عمل شده و در محدوده امنیتی به جستجو پرداختند تا اینکه آخر هفته گذشته یکی از ماموران پلیس که با لباس مبدل در امتداد بلوار رضوان مشهد حرکت می کرد، ناگهان مرد جوانی را دید که به طرز مشکوکی نقاب بر روی صورت خود داشت و با هوشیاری اطراف خود را تعقیب می کرد. کارآگاهی که مشکوک بود گفت: مرد جوانی او را زیر نظر گرفت و به آرامی به او نزدیک شد که مقابل چند جوانی که در حال عبور بودند ایستاد و با گفتن کلمه پلیس از آنها خواست گوشی و کیف پول خود را به او تحویل دهند.

رئیس حراست مشهد تصریح کرد: زمانی که زوج جوان از دادن گوشی خودداری کردند، مرد جوان ناگهان یک قبضه کلت را از زیر لباس بیرون آورد و بی سیم را روشن کرد. زوج جوان با دیدن تیم پلیس تسلیم خواسته های خود شدند. و گوشی و کیف پول را گرفت. به او دادند.

سرهنگ احمد گردن ادامه داد: مامور پلیس با مشاهده رفتار مرد مسلح متوجه شد که این فرد زورگیر تحت تعقیب پلیس است که مدتی است در پوشش “پلیس” اقدام به زورگیری از شهروندان می کند، بنابراین با اقدامات دفاعی از خود. ، مرد مسلح او را غافلگیر کرد و حلقه های قانون را به دستانش بست. در بازرسی بدنی از این مظنون 30 ساله، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، یک دستبند فلزی، یک دستگاه بی سیم، یک عدد شوکر و کارت شناسایی جعلی در حالی که وی همچنان گوشی و کیف پول زوج خارجی را در دست داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به زورگیری 300 هزار دینار از اتباع عراقی مذکور افزود: پس از انتقال متهم به مقر پلیس، تحقیقات آغاز و مشخص شد وی مامور قلابی تحت تعقیب است که به اخاذی از اتباع خارجی ادامه داده است. مشهد. .

سرهنگ احمد گردانی گفت: با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و بازجویی های علمی و کارشناسی از متهمان، راهکار آنها برای زورگیری های شبانه فاش شد که تاکنون راز 5 بند زورگیری از اتباع بیگانه در مرکز شهر. وی افزود: متهم با دستور قضایی روانه زندان شد اما تحقیقات کارآگاهان در کلانتری شهید آستانه پرست برای کشف سایر جرایم احتمالی وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از دستگیری مردی از کلانتری دیگر در خیابان شهید خاکزادی خبر داد که توسط ماموران کلانتری رسالت دستگیر شد.

سرهنگ محیط بان خاطرنشان کرد: از این متهم که 8 سال از عمر خود را پشت میله های زندان گذرانده و دارای 4 سابقه کیفری است نیز یک قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

نویسنده: سید خلیل سجادپور

منبع: روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.