افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

آیا اینترنت رایگان دولتی برای کسانی که بسته دارند فعال می شود؟

  • کد خبر : 178018
آیا اینترنت رایگان دولتی برای کسانی که بسته دارند فعال می شود؟

به گزارش بازار، ابتدای دی ماه سال جاری و از زمانی که بحث افزایش نرخ اینترنت همراه مطرح شد، وزیر ارتباطات قول داد در صورت تغییر نرخ ها تا چند روز آینده برای مردم پیامک ارسال شود. در مورد اینترنت به عنوان هدیه ای از طرف دولت در مورد فعال شدن بسته اینترنت رایگان دولتی […]

به گزارش بازار، ابتدای دی ماه سال جاری و از زمانی که بحث افزایش نرخ اینترنت همراه مطرح شد، وزیر ارتباطات قول داد در صورت تغییر نرخ ها تا چند روز آینده برای مردم پیامک ارسال شود. در مورد اینترنت به عنوان هدیه ای از طرف دولت

در مورد فعال شدن بسته اینترنت رایگان دولتی که حجم آن 5 گیگابایت و تا 23 فروردین ماه اعتبار دارد، سؤالاتی مطرح شد و یکی از آنها این بود که کاربران با بسته های فعلی و رزرو اینترنتی چه زمانی می توانند از اینترنت به عنوان یک … استفاده کنند. هدیه. براشون فعال میشه؟

مشاور رئیس و رئیس روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در همین زمینه گفت: اپراتورها بلافاصله پس از ارائه لیست متقاضیان به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بسته 5 گیگابایتی هدیه دولت را برای کاربران فعال خواهند کرد. به اپراتورهای تلفن همراه، و لازم نیست. کاربران نیازی به وارد کردن کد فعال سازی یا ارسال درخواست فعال سازی مجدد ندارند.

ادامه: اگر کاربران در زمان فعال سازی بسته هدیه، بسته اینترنتی فعال دیگری داشته باشند، بسته ای که در اختیار دارند بدون هیچ تغییری فعال می ماند و تاریخ انقضای بسته های فعال هر کاربر مشخص می کند که کدام بسته اولویت دارد. یعنی هر بسته ای که تاریخ انقضای آن زودتر باشد ابتدا از حجم آن مصرف می شود و پس از اتمام آن بسته از حجم دیگری مصرف می شود.

این تحقیق تاکید کرد: بنابراین با توجه به اینکه بسته هدیه دولتی تا 24 فروردین 1403 تاریخ انقضا دارد، کاربرانی که به عنوان مثال در حال حاضر بسته ماهانه فعال دارند ابتدا از بسته ماهیانه آنها کسر و پس از تکمیل آن، آنها را دریافت خواهند کرد. تخفیف داده شود تا 24 فروردین 1403 فرصت استفاده دارید حجم هدیه 5 گیگ می باشد.

مشاور رئیس روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این قانون تجاری کاملا بر اساس منافع کاربران است تا بتوانند در مدت اعتبار بسته از بسته های خود نهایت استفاده را ببرند.

یکی از اپراتورهای تلفن همراه نیز توضیح داد: این بسته هدیه دولتی از نظر اولویت مصرف یک بسته معمولی محسوب می شود. یعنی ابتدا بسته های هدیه کاربر مصرف می شود و سپس از بین بسته دولتی و بسته های خریداری شده توسط مشترک، ابتدا بسته با تاریخ انقضای قبلی مصرف می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.