افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

آیا افزایش قیمت بیت کوین تا 70000 دلار ادامه خواهد داشت؟

  • کد خبر : 396949
آیا افزایش قیمت بیت کوین تا 70000 دلار ادامه خواهد داشت؟

قیمت بیت کوین (BTC) در جلسه آسیایی روز دوشنبه به بالای 64000 دلار رسید که نشان می دهد ممکن است روند صعودی تند از سر گرفته شود. به گزارش اسمارتک نیوز، مقاومت در سطح 64461 دلار وجود دارد و امکان اصلاح قیمت تا محدوده 62000 دلار وجود دارد. تحلیل روند صعودی بیت کوین در بازار […]

قیمت بیت کوین (BTC) در جلسه آسیایی روز دوشنبه به بالای 64000 دلار رسید که نشان می دهد ممکن است روند صعودی تند از سر گرفته شود.

به گزارش اسمارتک نیوز، مقاومت در سطح 64461 دلار وجود دارد و امکان اصلاح قیمت تا محدوده 62000 دلار وجود دارد.

تحلیل روند صعودی بیت کوین در بازار آسیا

قیمت بیت کوین (BTC) در ساعات اولیه صبح دوشنبه به وقت آسیا افزایش یافت 64000 دلار افزایش قیمت به دلیل امیدهای دوباره به اقدامات حمایتی چین و افزایش تقاضا برای برخی از دارایی های بیت کوین محور، که ارزهای دیجیتال اصلی را تقویت کرد، تقویت شد.

با توجه به داده های CoinGlass بیش از 100 میلیون دلار از موقعیت های فروش کوتاه در این حرکت پاک شد. برخی از memecoin ها بر قیمت گذاری در آخر هفته تأثیر گذاشتند، با صحبت از “چرخه فوق العادهدر میان معامله گران ادامه یافت. MemeCoin Mag (MOG) سود هفت روزه او نزدیک است ۲۰٪ افزایش یافت و MemeCoin SPX6900 که تقلیدی از شاخص S&P500 است، سود آن به ۱۳۵٪ تحویل داده شد

بر اساس داده های Gecko Coin، memecoin ها بر اساس بیت کوین و رونز آنها در آخر هفته تا 10٪ افزایش یافتند و افزایش هفتگی بیش از 100٪ را ثبت کردند، اما در 24 ساعت گذشته اصلاح جزئی را مشاهده کردند.

علاقه به mimecoin ها افزایش یافته است در حالی که نوسانات بازار در حوزه های جدی تر ارز دیجیتال، مانند لایه های دوم یا ذخیره سازی کم است، و احساسات منفی در اطراف توکن های حمایت شده توسط صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر رشد می کند. توکن های VC آنها به طور فزاینده ای به عنوان دارایی های گران قیمت برای معامله گران خرده فروشی در نظر گرفته می شوند.

رشد بیت کوین در حالی رخ داد که سهام چینی نیز در پایان جلسه صبح افزایش یافت و امیدهای جدید را حمایت کرد. به گزارش بلومبرگ، وزیر دارایی چین، لان فوآن، وعده اقدامات جدیدی را برای حمایت از بخش املاک و مستغلات داده است. وی در جلسه روز شنبه به افزایش بیشتر بدهی دولت اشاره کرد.

البته این اظهارات کمتر از حد انتظار بوده و احتمال ادامه خروج سرمایه به سمت دارایی های مرتبط با چین کاهش یافته است. آگوستین فن، رئیس بخش تحلیل SOFA در پیامی تلگرامی گفت:

قیمت بیت کوین امروز صبح افزایش یافته است 64 هزار تومانبا بهبود سهام چینی از ناامیدی های آخر هفته، r جهش کرد، بنابراین تمایل به ریسک احتمالاً تا اطلاع ثانوی در حالت خرید-هر چیزی-برداشتن-سود باقی می ماند.

فن ادامه داد:

ورود قوی BTC در روز جمعه ممکن است نشانه مثبتی از آینده باشد. از آنجایی که به هفته های پایانی تبلیغات انتخاباتی نزدیک می شویم، احتمالاً برای ثبت یک ATH جدید کمی صبر لازم است.

وی همچنین به انتخابات آمریکا که قرار است در 5 نوامبر برگزار شود اشاره کرد.

بازارهای ایالات متحده هفته گذشته آمار نسبتا قوی تری را مشاهده کردند CPI و PPI آنها در سمت قوی تر بودند. بازارها ابتدا در مورد تأثیر داده ها سردرگم بودند، اما در نهایت تصمیم گرفتند که روند “اصلی» تورم همچنان حفظ شده و حرکت صعودی ادامه دارد.

سهام ایالات متحده به بالاترین حد خود رسید و دلار بیشتر افزایش یافت زیرا بازارها معتقد بودند که فدرال رزرو احتمالاً نرخ های بهره را در دسامبر افزایش می دهد. 0.25٪ کاهش می دهد

بررسی مقاومت های کلیدی بیت کوین

حرکت مثبت قیمت بیت کوین (BTC) در جلسه معاملاتی آسیایی روز دوشنبه نشان می دهد که احتمال بازگشت روند صعودی شیب دار که حدود 54000 دلار در اوایل سپتامبر آغاز شده بود، وجود دارد.

بیت کوین بیش از 2 درصد افزایش یافت 64800 دلار به مقاومت خط روندی که در پایان 27 سپتامبر و 7 اکتبر (6 و 16 مهر) تشکیل شده بود، رسیده و عبور کرده است. این خط روند نشان دهنده اصلاحی بود که ناشی از افزایش شدید قیمت ها ناشی از محرک های اقتصادی و بهبودی در سهام چین بیش از حد فروخته می شود و قدرت شاخص دلار همراه بود

شکستن این خط روند نشان دهنده پایان کاهش موقت قیمت و روند صعودی از پایین ترین سطح شهریور ماه در زیر است. 54000 دلار از سر گرفته شد.

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: TradingView
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: TradingView

مقاومت بعدی در 64,461 دلار قرار است در 7 اکتبر (16 مهر) قیمت از این سطح کاهش یابد. پس از آن، مقاومت در بالا 66500 دلار که سقف آخر شهریور بود. در زمان نگارش این مقاله، قیمت از این دو مقاومت عبور کرده است اما کندل روزانه هنوز بسته نشده است. مقاومت مهمی نیز در حدود 70000 دلار دیده می شود، جایی که نبرد بین خریداران (گاو نر) و فروشندگان (خرس ها) از ماه مارس شدید بوده است و خریداران در چندین تلاش برای شکستن آن شکست خوردند.

توجه داشته باشید که آزمایش مجدد نقاط شکست صعودی یک پدیده رایج است و قیمت ممکن است به محدوده بازگردد 62000 تا 63000 دلار برگردید و دوباره حرکت رو به بالا را ادامه دهید. با این حال، به پایین حرکت کنید 62000 دلار این می تواند دیدگاه صعودی را باطل کند و ممکن است منجر به کاهش بیشتر قیمت در زیر شود 60000 دلار بودن

شاخص قدرت دلار و تأثیر آن بر بازار بیت کوین

رشد شاخص قدرت دلار نزدیک است ۱۰۳.۰۰ متوقف شده است، که از احتمال حرکت بالاتر در دارایی های پرخطر مانند بیت کوین پشتیبانی می کند. شاخص DXY در روز پنجشنبه اول شمع دوجی شکل گرفته است که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین معامله گران است. با پایان احتمالی روند صعودی از پایین‌ترین حد اواخر سپتامبر، دلار در محدوده معاملاتی روز پنجشنبه باقی ماند صد نشان می دهد

یک شمع دوجی زمانی شکل می‌گیرد که دارایی در هر جهت حرکت کند، اما در پایان دوره در یک سطح ثابت متوقف می‌شود، که نشان‌دهنده بی‌میلی خریداران و فروشندگان برای اعمال قیمت است. عدم قطعیت پس از یک حرکت صعودی قابل توجه می تواند نشان دهنده تغییر روند احتمالی باشد.

شاخص قدرت دلار - منبع: TradingViewشاخص قدرت دلار - منبع: TradingView
شاخص قدرت دلار – منبع: TradingView

مارک چندلر، نویسنده کتاب “درک دلار” اظهار داشت:

شاخص های مومنتوم به دلیل بهبود قوی دلار در این ماه بیش از حد کشیده شده اند. ما به دنبال شواهد فنی هستیم که نشان دهد دلار به اوج خود رسیده است.

اتریوم در یک الگوی مثلثی در حال نوسان است

اتریوم (ETH) امروز صبح به بالای میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) بازگشت، اما همچنان در محدوده الگوی مثلثی معامله می شود. این مثلث توسط خطوط روند تشکیل شده است که اوج های 24 آگوست و 27 سپتامبر و پایین ترین حد 5 آگوست و 6 سپتامبر را به هم متصل می کنند.

با توجه به علائم صعودی بیت کوین، اتریوم همچنین ممکن است به دنبال شکستن این مثلث و یافتن مقاومت بعدی در 2770 دلاربرای تست کف 13 آوریل، از جایی که قیمت به نزدیک به 4000 دلار صعود کرد.

نمودار قیمت اتریوم - منبع: TradingViewنمودار قیمت اتریوم - منبع: TradingView
نمودار قیمت اتریوم – منبع: TradingView

میز سکهمیز سکه

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-14 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.