افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آیا اعتماد به نفس خود را از دست داده اید؟ / با این کرم های روشن کننده پوست خود را کامل کنید

  • کد خبر : 157161
آیا اعتماد به نفس خود را از دست داده اید؟  / با این کرم های روشن کننده پوست خود را کامل کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدن انسان با افزایش سن و تغییر در طول زمان دچار مشکلات مختلفی می شود که به مرور زمان خود را نشان می دهد. به عنوان مثال یکی از این مشکلات ظاهر شدن چین و چروک روی صورت یا تاریکی است که مدام شاهد آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدن انسان با افزایش سن و تغییر در طول زمان دچار مشکلات مختلفی می شود که به مرور زمان خود را نشان می دهد. به عنوان مثال یکی از این مشکلات ظاهر شدن چین و چروک روی صورت یا تاریکی است که مدام شاهد آن هستیم. چه زمانی پوست من اینقدر لکه دار، تیره و چال شد؟ البته همه اینها راه حلی دارد. ، اما چرا حالا؟ آیا قبل از افزایش هر چه بیشتر آنها نباید راه حلی برای آنها پیدا کنیم؟ به عنوان مثال، بسیاری از خانم ها به دنبال کرم روشن کننده پوست هستند که می توان گفت گزینه خوبی است زیرا می تواند لکه های قدیمی را روشن کند و از ظاهر شدن لک های جدید جلوگیری کند.

مانند سایر کرم ها، انواع مختلفی از کرم های روشن کننده وجود دارد که توسط برندها و شرکت های مختلف ارائه می شود. اما اینکه کدام یک بهتر است و کدام یک برای پوست شما مناسب تر است، همه اینها به استفاده از تجربیات دیگران و یافتن کرم مورد نظر بر اساس کدام برند محصولات قابل قبول تری برمی گردد. اما در این مقاله قصد داریم چند کرم روشن کننده را بشناسیم که یکی از بهترین ها هستند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سرم ویتامین C ممتاز

سرم روشن کننده پرایم حاوی ویتامین C است که محصولی بسیار مفید برای رفع لک های صورت محسوب می شود. جالب است بدانید که این سرم حتی می تواند کک و مک های صورت را از بین ببرد. در ترکیب این سرم روشن کننده عناصر زیادی مانند ویتامین E، C، عصاره گریپ فروت، گل رز، چای سبز و روغن آرگان وجود دارد که برای پوست بسیار مفید است.

سرم ممتاز ویتامین C می تواند پوست را عمیقاً مرطوب و جوان کند. وجود ویتامین C در این سرم باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و در نتیجه از پیری و افتادگی پوست جلوگیری می کند. از طرفی سرم روشن کننده پرایم و مدل ویتامین C با وجود خاصیت آنتی اکسیدانی، از پوست محافظت کرده و از ایجاد لک های جدید جلوگیری می کند.

کرم روشن کننده پوست

کرم ضد لک اسکین وان

یکی دیگر از روشن کننده های قوی کرم ضد لک اسکین وان است که یک کرم روشن کننده بسیار قوی برای از بین بردن لکه های تیره روی پوست است. این کرم روشن کننده با اثرات آنتی اکسیدانی و لایه بردار خود می تواند در مدت زمان کوتاهی به روشن شدن پوست شما کمک کند.

کرم لکه های صورت Mela Skin One با کاهش ملانین می تواند کمک زیادی به کاهش لک های جدید کند و از طرفی استفاده از این محصول تمامی لک های قدیمی روی پوست را از بین می برد و در نهایت پوستی زیبا و سالم خواهید داشت. به شما رنگ یکنواختی می دهد.

کرم روشن کننده پوست

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

این کرم که یک کرم روشن کننده قوی است، بهترین کرم روشن کننده صورت با اثرات قوی به حساب می آید. این کرم می تواند انواع لکه ها را از روی پوست و صورت شما پاک کند. زیرا در فرمولاسیون این کرم از کوجیک اسید و آربوتین استفاده شده است که می تواند با تولید ملانین و هیپرپیگمانتاسیون مقابله کند. این محصول همچنین به منافذ پوست نفوذ کرده و آنها را از چربی و باکتری پاک می کند که باعث کاهش جوش و لک می شود.

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک دارای عصاره آلوئه ورا است که پوست را تغذیه و جوان می کند. ناگفته نماند که می توانید از این کرم برای درمان اگزما، پسوریازیس و خشکی پوست استفاده کنید.

کرم روشن کننده پوست

کرم لایه بردار درماتیک AHA 15

این کرم AHA 15 یک محصول جوان کننده و ضد لک برای انواع پوست محسوب می شود که می تواند استحکام بافت پوست را افزایش داده و از پیری پوست جلوگیری کند دوست عزیز. این محصول با مرطوب کردن پوست و جوان و شاداب کردن پوست می تواند خطوط سطحی را از بین ببرد.

این کرم به دلیل خاصیت لایه بردار بودن می تواند برای درمان جای جوش بسیار مفید باشد. همچنین دارای ترکیبات ضد چروک و آنتی اکسیدانی است و پوستی شاداب و جذاب به شما خواهد داد. این کرم روشن کننده و روشن کننده برای سنین مختلف مناسب است و همه می توانند از آن استفاده کنند.

کرم روشن کننده پوست




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.